عرضه کننده انواع نیمکت فلزی



نیمکت ها سازه هایی هستند به منظور نشستن و استراحت یک الی چهار نفر طراحی شده اند .
این نیمکت ها توسط شرکت های تولیدی گوناگون در طرح و مدل های متنوع از متریال اولیه ی مختلفی همچون فلز متناسب با محیط مورد استفاده طراحی و تولید می شوند .
مجموعه نورسا شید نویان یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان این نیمکت ها از متریال اولیه ی مرغوب و با کیفیت بالا مطابق با درخواست و نیاز مشتری بوده که نیمکت های این مجموعه از طول عمر و استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد .


نیمکت پارکی طرح چوب
نیمکت پارکی طرح چوب

عرضه کننده انواع نیمکت پارکی با نشیمن چوب پلاست


مجموعه نورساشید نویان با سالها تجربه در زمینه ی طراحی و تولید نیمکت پارکی مدرن صادر کننده کلیه تجهیزات پارکی و شهری در کیفیت بالا و استاندارد با قیمت مقرون به صرفه و مناسب با حذف واسطه به کشور های همسایه ایران می باشد .


نیمکت پارکی تمام فلزی
نیمکت پارکی تمام فلزی

برای بازدید از سایر محصولات ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



نیمکت پارکی طرح چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست


اهمیت نصب نیمکت فلزی در فضای سبز شهری



سرسبزی و طراوت گیاهان و فضای سبز سبب بوجود آمدن حس خوب و آرامش بخش در افراد می شود .
از این رو بهره گیری از این فضاهای دلچسب در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد .

نیمکت های پارکی فلزی تجهیزاتی هستند که در فضای سبز شهری و یا محوطه های سبز خصوصی مانند باغ ویلا بسیار پرکاربرد بوده و می توانند برای ایجاد حس خوب و لذت بخش از طبیعت و فضای روباز به ما کمک کنند .


نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


انواع نیمکت فلزی یکی از ملزومات مجتمع های تجاری



امروزه مجتمع های تجاری و مراکز خرید یکی از تفریحات لذت بخش برای افراد محسوب می شود که ظاهر و امکانات داخلی این مراکز اهمیت فراوانی در جذب مشتری به این مراکز دارد .
یکی از مهم ترین و کاربردی ترین امکانات در مجتمع های تجاری نصب نیمکت هایی متناسب با دکوراسیون و طراحی آن محیط می باشد تا افرادی که برای تفریح و یا خرید به این مراکز آمده اند پس از ساعاتی پیاده روی در این مراکز بتوانند بشینند و به استراحت بپردازند .
عموما نیمکت های مناسب در مراکز تجاری نیمکت های فاقد نشیمن می باشد که از لحاظ ظاهری و راحتی کاربرد بسیاری دارند .
مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده انواع نیمکت های پشتی دار ، نیمکت های بدون پشتی و نیمکت هایی با فلاورباکس در ابعاد و سایز های مختلف می باشد .


نیمکت پارکی فلزی با پوشش رنگ کوره ای
نیمکت پارکی فلزی با پوشش رنگ کوره ای

عرضه کننده ی نیمکت با متریال اولیه مختلف



نیمکت ها متناسب با مکانی که قرار است در آن نصب شوند از متریال مختلف طراحی و ساخته می شوند .
برای نمونه نیمکت های شهری و پارکی نسبت به نیمکت هایی که در فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرند باید از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار باشند .
نیمکت ها را می توان از فلز ، چوب و یا ترکیب این دو مواد اولیه طراحی و تولید کرده که نیمکت های طراحی شده از فلز و چوب پلاست از جمله شیک ترین و مقاوم ترین نیمکت ها محسوب می شوند .


نیمکت پارکی مدرن
نیمکت پارکی مدرن


مشخصات نیمکت پارکی با مقاومت بالا



نیمکت های پارکی
از مواد اولیه گوناگون در طرح و مدل های متنوع طراحی و ساخته می شوند که نیمکت هایی با اسکلت فلزی و نشیمن گاه و پشتی از جنس چوب پلاست و یا چوب روس مقاوم از جمله مدرن ترین آنها محسوب می شود که علاوه بر دارا بودن ظاهری بسیار شیک و مدرنیته از مقاومت و استحکام بالایی در برابر شرایط گوناگون برخوردار می باشد .
این چوب ها در برابر رطوبت و تغییرات دمایی دوام بالایی داشته و تغییر شکل نمی دهند .


نیمکت پارکی و محوطه ای طرح چوب
نیمکت پارکی و محوطه ای طرح چوب


عرضه ی نیمکت های پارکی و تجاری در ابعاد استاندارد



نیمکت ها قابل طراحی و تولید در ابعاد و سایز های متفاوت متناسب با درخواست مشتری و مکان مورد استفاده از آنها بوده که طول نیمکت های نصب شده در پارک ها عموما کمتر از طول نیمکت های مورد استفاده در مراکز تجاری و پاساژ ها می باشد .
طول استاندارد برای نیمکت های پارکی 160 سانتی متر و نیمکت های مورد استفاده در مراکز تجاری و محیط های بسته تا 180 سانتی متر نیز در نظر گرفته می شود .
نیمکت ها قابلیت ساخت در ابعاد و اندازه های سفارشی داشته که ابعاد ذکر شده در بالا ابعاد استاندارد و اصولی این سازه ها می باشد .
این نیمکت ها سه الی چهار نفر را در خود جای می دهند .
مجموعه نورسا شید نویان طراح و سازنده انواع نیمکت های پشتی دار و یا نیمکت های فاقد پشتی به همراه فلاور باکس برای مجموعه های تجاری و همچنین انواع نیمکت های پارکی متناسب با محوطه های روباز شهری در مدل های مدرن و بروز می باشد .


نیمکت فلزی به طول 150 سانتیمتر
نیمکت فلزی به طول 150 سانتیمتر


ویژگی نیمکت های فلزی پارکی مقاوم و استاندارد



به هنگام تهیه و خرید نیمکت های پارکی در نظر گرفتن نکاتی مانند میزان استاندارد بودن و راحتی نیمکت پارکی ، زیبایی و شیک بودن نیمکت و تناسب آن با محیط و سایر المان های شهری ، طراحی منحصر به فرد با کیفیت بالا ، ایمن و مقاوم بودن نیمکت پارکی ، هزینه ی مقرون به صرفه و کارایی بالا توجه کرده تا بتوانید نیمکت هایی با طول عمر بالا و بسیار کاربردی را تهیه نمایید .
مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه و تلاش در زمینه ی طراحی و تولید نیمکت های شهری و شناخت سلیقه ی مشتری آماده ی خدمت رسانی به مشتریان محترم بوده تا بتوانند خریدی آسان و مطمئن را با مجموعه نورسا شید نویان تجربه نمایند .


نیمکت پارکی طرح CNC
نیمکت پارکی طرح CNC


ساختار و طراحی نیمکت های فلزی مدرن



نیمکت های فلزی در سه نوع چدنی ، CNC و لوله ای قابل طراحی و تولید بوده که هر کدام مزیت ها و معایب مربوط به خود را دارند .
این نوع نیمکت ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و قادر به تحمل وزن های مختلف می باشد .
نیمکت های فلزی مطابق با سلیقه های متفاوت در طرح و مدل های متنوع کلاسیک ، مدرن ، نیمکت های با پشتی و یا بدون پشتی تولید شده و در مکان های عمومی و یا محوطه های خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند .


نیمکت پارکی طرح چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست


نورسا شید نویان عرضه کننده و صادر کننده انواع نیمکت



مجموعه نورسا شید نویان با استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و نیرو های متخصص در زمینه ی طراحی و تولید تجهیزات شهری از جمله نیمکت های شهری مدرن عرضه کننده و صادر کننده ی این محصولات در قیمت مقرون به صرفه بصورت مستقیم از درب کارخانه تولیدی می باشد .
مشتریان محترم می توانند جهت ثبت سفارش خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سازه ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با مشاورین و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند .


نیمکت پارکی و محوطه ای
نیمکت پارکی و محوطه ای

برای سفلرش ساخت انواع نیمکت پارکی با کارشناسان ما و شماره تماس 09122464898 در ارتباط باشید .




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up