نصب نیمکت طرح چوب پلاست



امروزه با گسترش و توسعه شهر ها و پرجمعیت شدن آنها فضای سبز و پارک های بسیاری در سطح شهرها احداث می شوند که این مکان ها به منظور استراحت و گذراندن اوقات شهروندان ساخته شده است از این جهت نیازمند امکانات رفاهی جهت آسایش و رفاه شهروندان می باشند .
نیمکت های پارکی از جمله مهم ترین و پرکاربرد ترین المان های شهری به منظور استراحت و نشستن افراد در پارک ها و فضای سبز شهری بوده که به تعداد مورد نیاز در سطح شهرها به ویژه فضای سبز نصب می شوند .
نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع نیمکت پارکی طرح چوب پلاست می باشد .


نیمکت پارکی طرح چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست


فاصله استاندارد نیمکت طرح چوب پلاست



پارک ها مکان هایی می باشد که افراد جهت گذراندن اوقاتی خوش و آرام به این مکان ها می آیند از این رو این اماکن باید دارای امکاناتی باشند تا افراد احساس راحتی بیشتری کنند .
نیمکت های پارکی جزء المان های مهم در این مکان ها بوده که به منظور استراحت و لذت بردن افراد از فضای دلنشین پارک ها در آنها تعبیه شده است .
نیمکت های پارکی باید در فواصل استاندارد با بررسی موقعیت جغرافیایی و مشخصات نیمکت از یکدیگر قرار گیرند تا راحتی و آسایش افراد را بدنبال داشته باشند .


نیمکت پارکی طرح چوب
نیمکت پارکی طرح چوب

ساخت نیمکت پارکی طرح چدنی


جهت مشاهده نمونه های متنوع این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید : < نیمکت پارکی و محوطه ای >


نیمکت پارکی طرح چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست

برای بازدید از سایر محصولات تولیدی مجموعه ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



نیمکت پارکی فلزی
نیمکت پارکی فلزی


طول نیمکت پارکی طرح چوب پلاست



نیمکت های نصب شده در پارک ها و فضای سبز شهری به منظور آسایش و استراحت موقت شهروندان طراحی شده است بنابراین باید دارای ابعاد و اندازه هایی باشد تا افراد بیشتری بتوانند از آنها استفاده کنند .
همچنین این سازه ها باید دارای حداکثر راحتی بوده تا موجب لذت بردن افراد از فضای سبز شهری شود .
طول استاندارد نیمکت های پارکی اغلب 150 سانتی متر بوده که ظرفیت 3 نفر به روی خود را دارد .
مجموعه نورسا شید نویان سازنده انواع نیمکت های استاندارد با کیفیت بالا می باشد .


نیمکت پارکی طرح CNC
نیمکت پارکی طرح CNC


ابعاد و اندازه استاندارد نیمکت پارکی



از آنجایی که نیمکت های پارکی به منظور راحتی و رفاه شهروندان در سطح شهرها نصب شده اند باید با توجه به آناتومی بدن طراحی و ساخته شوند تا حداکثر راحتی را دارا بوده و بصورت استاندارد و اصولی طراحی و تولید شوند .
برای نیمکت هایی که فاقد تکیه گاه است این حساسیت ها کمتر می باشد .


نیمکت پارکی طرح چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست


تکیه گاه استاندارد نیمکت طرح چوب پلاست



نیمکت های پارکی در دو مدل با پشتی و یا بدون پشتی طراحی می شوند که در نوع پشتی دار آن باید به حالت کمر و انحنای بدن توجه شود تا فاصله ی تکیه گاه با نیمکت و زاویه بین آنها استاندارد و اصولی بوده و موجب راحتی بیشتر این سازه ها شود .
تکیه گاه در نیمکت های پارکی طرح چوب پلاست به منظور استراحت های طولانی مدت تعبیه شده است که سبب رفع خستگی در افراد می شود .


نیمکت پارکی طرح چوب
نیمکت پارکی طرح چوب


نکات مهم در نصب نیمکت های پارکی طرح چوب پلاست



نصب و اجرای نیمکت های پارکی باید با توجه به مکان یابی صحیح نیمکت ها و در نظر گرفتن نکاتی از قبیل ، فاصله استاندارد آنها از یکدیگر ، نصب نیمکت در فضایی با آب و هوای مساعد ، توجه به نوع چیدمان نیمکت ، اختلال ایجاد نکردن نیمکت ها در رفت و آمد افراد ، نصب تعداد مناسب نیمکت ها در محل به منظور لذت بردن از فضای سبز ، توجه به آب و هوای جوی محیط و انتخاب جنس نیمکت ، نصب نیمکت ها هم در سایه و هم در آفتاب و توجه به کاربرد این سازه ها برای همه افراد در همه سنین حائز اهمیت می باشد .
مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در تولید و نصب انواع نیمکت های پارکی می باشد .


نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


نیمکت فلزی طرح چوب پلاست



نیمکت های فلزی طرح چوب پلاست یکی از تجهیزات مهم جهت راحتی و رفاه شهروندان بوده که در پارک ها و بوستان های شهری و فضای سبز مورد استفاده قرار گرفته و در طرح و مدل های متنوع متناسب با محیط اطراف از متریال اولیه گوناگون طراحی و تولید می شود .
استفاده از این نیمکت ها در شهر های شلوغ و پرجمعیت بسیار رایج می باشد.


نیمکت پارکی طرح CNC
نیمکت پارکی طرح CNC


مشخصات نیمکت نصب شده در پارک ها



نیمکت های پارکی قابل طراحی در ابعاد و سایز های متنوع در رنگ بندی های مختلف متناسب و هماهنگ با محیط پیرامون خود بوده که علاوه بر ایجاد راحتی و رفاه برای شهروندان در زیباسازی و جلوه دادن به محیط و فضای سبز شهری نقش بسزایی داشته است .
این نوع تجهیزات را می توان با استفاده از متریال دیگر همچون ، فلز ، چوب ، چدن ساخته و با توجه به درخواست مشتری در مدل های متنوع تولید کرد .


نیمکت محوطه ای با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نیمکت محوطه ای با پوشش رنگ الکترواستاتیک


جلوگیری از سرقت نیمکت های پارکی



نیمکت های پارکی در طرح و مدل های مختلف در پارک ها و بوستان های شهری و یا مراکز خرید و فروشگاه ها کاربرد داشته که جهت جلوگیری از جا به جایی و سرقت این نیمکت ها آنها را توسط روش هایی به زمین متصل می کنند .
اتصال نیمکت های پارکی به زمین توسط رول بولت هایی در محل های علامت گذاری شده صورت می گیرد و با محکم شدن پیچ ها سازه در زمین متصل شده و از جا به جایی و سرقت آن جلوگیری می شود .
این روش علاوه بر جلوگیری از سرقت نیمکت ها پارکی موجب افزایش ایمنی آنها می شود .


نیمکت پارکی و محوطه ای
نیمکت پارکی و محوطه ای


نیمکت پارکی و مبلمان شهری



نیمکت های پارکی جزء المان های پرکاربرد و پر استفاده جهت استراحت های موقت و لذت بردن از فضای سبز پارک ها و بوستان ها می باشد که توسط شهرداری ها در سطح شهر ها به تعداد مناسب نصب شده و قابل استفاده برای همه ی اقشار جامعه می باشد.
نیمکت های طراحی شده در مدل های متنوع دارای ظاهری زیبا و مطلوب بوده که مناسب استفاده در پارک ها می باشد و سبب زیبا سازی این اماکن می شود .
مجموعه نورسا شید نویان گزینه مناسب جهت خرید مطمعن و ایمن این سازه ها می باشد .
جهت سفارش و استعلام قیمت این سازه ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید .


نیمکت پارکی طرح چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست


نورسا شید نویان صادر کننده انواع نیمکت پارکی



مجموعه نورساشید نویان از جمله معتبرترین مراکزی است که با سال ها تجربه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع نیمکت های پارکی در تلاش است نیمکت هایی با کیفیت بالا تولید شده از متریال مرغوب و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه نماید .
متقاضیان و کارفرمایان محترم در سراسر ایران و سایر کشور های همسایه می توانند در صورت نیاز به این نیمکت های پارکی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و از قیمت و نحوه ی سفارش این محصولات مطلع شوند .  


نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک

برای سفارش محصولات با شماره تماس 09122464898 در ارتباط باشید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up