مبلمان شهری در استان تهران



مبلمان شهری از جمله نیمکت های پارکی ، سطل های زباله ، مخزن های زباله شهری ، انواع پایه روشنایی ها و مجموعه بازی کودکان همگی در زیبا سازی و پیشرفته تر شدن شهر ها از قبیل استان تهران نقش داشته است به طوریکه موجب ایجاد فضایی آرام در این استان شده و آسایش و راحتی شهروندان استان تهران را به همراه دارد .
مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده و عرضه کننده این تجهیزات در بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در استان تهران میباشد .



استعلام خرید مبلمان شهری


شرکت نورسا شید نویان به عنوان طراح و تولید کننده ملزومات و تجهیزات مبلمان شهری فعالیت می کند ، این مجموعه به کمک متخصصان با ایجاد نوآوری در حیطه مبلمان شهری و پارکی امیدوار است بتواند بخشی از نیازهای جامعه در این زمینه را پاسخگو باشد . 



برای مشاهده نمونه هایی از محصولات این واحد تولیدی بر روی لینک های ذیل کلیک فرمایید : 





مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی در استان تهران



در اکثر پارک های استان تهران مجموعه بازی پلی اتیلن در بهترین کیفیت و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی گوناگون جهت سرگرمی و ارتباط بیشتر کودکان در این اماکن تعبیه شده است .
نکته مهم جهت استفاده از مجموعه بازی پلی اتیلن در این استان این است که این تجهیزات باید از متریال اولیه با کیفیت و کاملا بهداشتی تهیه شوند تا سبب سلامتی افرادی شوند که از این مجموعه بازی ها استفاده میکنند .



انواع نیمکت پارکی در استان تهران



جهت آسایش و رفاه بیشتر شهروندان استان تهران در تمامی پارک ها ، مراکز خرید و معابر شهری این استان نیمکت هایی در طرح و مدل های متنوع تولید شده از مواد اولیه گوناگون نصب گردیده است .
اغلب نیمکت های قابل مشاهده در استان تهران از نوع فلزی با پوشش رنگ مخصوص صنعتی الکترو استاتیک ، نیمکت های چوب پلاست و یا طرح چوب میباشد .




سطل زباله پارکی مورد استفاده در تهران



با توجه به میزان تولید زباله در پارک های استان تهران باید برای این اماکن سطل های زباله با ظاهری مدرن و شیک جهت افزایش زیبایی ظاهری در پارک ها متناسب و هماهنگ با سایر المان های نصب شده در آن محیط و سبک معماری و طراحی پارک های استان تهران نصب کرده تا علاوه بر ایجاد زیبایی در پارک های این استان سبب پاکیزگی پارک های آن شود .




بهره گیری از انواع پایه چراغ در استان تهران



استان تهران یکی از شهرهای بزرگ بوده که توسط نورپردازی انواع پایه روشنایی های نصب شده در این استان به شهری زیبا و نورانی در شب تبدیل شده است .
پایه روشنایی های نصب شده در سطح استان تهران عموما از نوع پایه روشنایی های لوله ای ، چند وجهی و یا دکوراتیو بوده اند که موجب ایجاد امنیت و آرامش در معابر شهری و پارک های این استان در شب شده است .
پایه روشنایی های استفاده شده در گوشه و کنار این شهر متناسب و هماهنگ با سایر تجهیزات نصب شده در آن و سبک معماری این استان بوده است .




مخزن زباله شهری و پاکیزگی استان تهران



با توجه به توسعه و پیشرفت استان تهران جمعیت این استان رو به افزایش میباشد که در نتیجه میزان زباله های تولید شده توسط شهروندان این استان زیاد بوده و نیاز به مخزن زباله شهری جهت سلامت محیط زیست استان تهران و شهروندان این استان بیش از بیش احساس میشود به این منظور مخزن های زباله با گنجایش های متفاوت و تعداد مناسب در سطح این استان تعبیه شده است.




وسایل ورزشی در استان تهران



وسایل ورزشی تجهیزاتی هستند که در اکثر پارک های استان تهران قابل مشاهده میباشند که این وسایل به منظور سرگرمی و حفظ سلامتی شهروندان این استان در مدل های متنوع با رنگبندی های زیبا در پارک ها نصب شده اند.
مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و رعایت اصول ساخت جزء برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان وسایل ورزشی پارکی در استان تهران میباشد .




اصول طراحی مبلمان شهری در تهران



 
طراحی مبلمان شهری در استان تهران با توجه به بکار گیری ایده های خلاقانه و نوین از عناصر مهم و ضروری این استان بوده که علاوه بر کاربرد و کارکردی که دارند در زیبا سازی و ایجاد جلوه های بصری زیبا در این استان نقش موثری دارند .
مبلمان شهری نصب شده در سطح شهر موجب کاهش هرج و مرج و ایجاد ظاهری مدرن و شیک در فضای شهری میشود که راحتی و رفاه شهروندان را به دنبال دارد .




سبک طراحی تهران و استفاده از عناصر مبلمان شهری



سبک طراحی مبلمان شهری استفاده شده در یک شهر باید متناسب و هماهنگ با نوع معماری آن باشد تا سبب ایجاد نظم و یکپارچگی در آن استان شود .
جهت طراحی و ساخت انواع مبلمان شهری در استان تهران باید به نکاتی از قبیل رعایت اصول اولیه ساخت و اجرا و دانش و تجربه در این زمینه توجه نمود .
در طراحی و استفاده از تجهیزات مبلمان شهری باید به جانمایی و نصب مناسب آنها توجه نمود تا بتوان حس تعلق و خاطره انگیزی را در آن مکان افزایش داد .




هویت بخشیدن به استان تهران توسط مبلمان شهری



مبلمان شهری و تجهیزات مربوط به آنها در مدرنیته ساختن و افزایش زیبایی های شهری تاثیر بسزایی دارد و این امر زمانی محقق میشود که علاوه بر جانمایی و طراحی ساختمان های اطراف به جانمایی و محل نصب انواع تجهیزات مربوط به مبلمان شهری در فضای شهری متفاوت دقت شود که این امر مستلزم شناخت تفاوت های موجود بین فضای مختلف شهری است که موجب هویت بخشیدن به شهر ها از جمله استان تهران شده است .




ایده های نوین جهت زیبایی بیشتر استان تهران



عناصر مختلف مبلمان شهری در زیبا سازی و ایجاد جلوه های بصری چشم نواز و مدرن ساختن شهر ها نقش بسزایی داشته است از این رو توجه به انتخاب مکان درست جهت نصب این ملزومات و استقاده و بهره گیری از طرح های نوین و ایده های خلاقانه جهت طراحی عناصر مبلمان شهری در ایجاد زیبایی های بیشتر در شهر های مختلف از جمله استان تهران موثر میباشد .
بهره گیری از ایده های نوین در طراحی ملزومات شهری موجب کیفیت بخشیدن به شهر ها ، سرزندگی شهرها ، تشویق شهروندان به تلاش جهت حفظ و نگهداری این ملزومات شهری میشود .




نورسا شید نویان صادر کننده مبلمان شهری در استان تهران



نورسا شید نویان با سال ها تجربه در زمینه ی طراحی و تولید انواع ملزومات شهری جزء معتبر ترین و برترین شرکت های ارائه دهنده ی این تجهیزات در بالاترین کیفیت و قیمت مناسب بوده و صادر کننده عناصر مبلمان شهری در پایین ترین قیمت با حذف واسطه ها به سراسر ایران و کشور های همسایه و همجوار ایران میباشد .



برای ثبت سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید 09122464898


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up