نصب انواع سطل زباله پارکی



سطل زباله های پارکی جهت جمع آوری زباله ها و پاکیزگی پارک ها و در نهایت محیط زیست و سلامت انسان طراحی و تولید شده اند .
در نصب انواع سطل زباله پارکی باید به مواردی مانند فواصل سطل زباله از یکدیگر به طوریکه سطل ها در فواصلی نصب شوند که نه خیلی دور و نه خیلی به یکدیگر نزدیک باشند و همچنین در معرض دید عابرین در اماکن پر ازدحام و پر رفت و آمد نصب شوند. این سطل های زباله باید با حجم مناسب طراحی شده و به گونه ای نصب شوند که در دسترس عموم مردم باشند .



اصول طراحی و ساخت سطل زباله فلزی


برای مشاهده مدل های متنوعی از این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید :  سطل زباله پارکی و محوطه ای 



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 




روشهای انتخاب سطل زباله طرح چوب پلاست


شرکت نورسا شید نویان با توجه به  نوع کاربرد و محیط مورد استفاده ، سطل زباله ای مناسب با بهترین طراحی و کیفیت تولید را به مشتریان محترم پیشنهاد می کند . 




تولید کننده سطل زباله پارکی



در تولید و تهیه سطل زباله نصب شده در پارک ها باید با در نظر گرفتن میزان تولید زباله در آن محیط ابعاد و حجم سطل زباله را تعیین نمود تا اندازه سطل زباله استاندارد بوده و به موقع تخلیه شود .
سطل زباله تولید شده جهت استفاده در پارک ها نباید خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ باشد و باید در یک مکان مناسب در مسیر عابرین به تعداد کافی با فواصل معین نصب شود تا عابرین بتوانند بهترین بهره گیری از این سطل های زباله را داشته باشند .




تولید کننده سطل زباله درب دار



اولین و مهم ترین نکته ای که در تولید سطل زباله پارکی درب دار باید به آن توجه شود این است که جهت تولید و طراحی سطل زباله پارکی از متریال با کیفیت استفاده شود تا سطل زباله در برابر قرار گیری با مواد اسیدی تولید شده از زباله ها و همچنین رطوبت و عوامل محیطی مختلف مقاوم بوده و دارای طول عمر و کیفیت بالا باشد .
موررد دیگر در تولید سطل زباله پارکی درب دار باید به آن دقت شود این میباشد که سطل زباله پارکی باید طبق استاندارد با اندازه های مشخص و قرار گیری درب سطل زباله به صورتی که مانع برخورد دست با آن شود طراحی و تولید شده تا بهترین کارایی را داشته باشد .




سطل زباله پارکی طرح چدنی



سطل زباله پارکی یکی از تجهیزات مهم و ضروری مورد استفاده در پارک های شهری میباشد که برای نظافت و بهداشت و سلامت پارک ها کمک شایانی کرده است .
سطل زباله پارکی علاوه بر اینکه باید دارای کارایی بالایی جهت جمع آوری و تخلیه زباله های پارکی باشد باید دارای ظاهری مطلوب و زیبا هماهنگ با سایر تجهیزات بکار رفته در پارک ها مانند نیمکت های پارکی باشد .
از این رو سطل ها چدنی را با نیمکت های چدنی متناسب با آنها در این اماکن استفاده میکنند .




استعلام تهیه و نصب سطل آشغال فلزی



به هنگام تهیه و نصب سطل آشغال فلزی در نظر گرفتن این موضوع که سطل آشغال باید دارای بیشترین کارایی و قابلیت باشد بسیار ضروری و مهم میباشد.
سطل آشغال فلزی پارکی باید دارای حجم استاندارد بوده تا به موقع تخلیه شده و از ماندن زباله به مدت طولانی در آن جهت پر شدن سطل زباله پارکی جلوگیری شود .
همچنین سطل زباله پارکی باید دارای قابلیت هایی باشد تا علاوه بر جمع آوری زباله ها به شیوه صحیح سبب استفاده راحت و تخلیه آسان شوند .




تولید کننده مبلمان شهری مدرن



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از دانش و علم پیشرفته و بروز توانسته است یکی از تولید کنندگان مبلمان شهری مدرن باشد و بتواند با استفاده از مهندسین و کارشناسان مجرب این مجموعه تجهیزاتی با قابلیت های بروز و ظاهر مدرن و شیک را طراحی و تولید کنند که این محصولات در بهترین کیفیت با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده و در قیمت مناسب در دسترس عموم مردم قرار میگیرد .




سطل زباله طرح چوب پلاست



سطل زباله طرح چوب پلاست یکی از سطل های مدرن به شمار میرود که از یک فریم فلزی تولید شده با آهن سیاه ST37   و از یک رویه چوب پلاست جهت زیبایی و ظاهری مدرن تولید شده است .
این سطل ها قابلیت طراحی و تولید در انواع مدل ها با امکانات گوناگون میباشد که سبب افزایش کارایی محصول میشود .
برای مثال تعبیه سقف به روی این سطل های زباله سبب عدم نفوذ باران و رطوبت به داخل آنها شده و مانع دید زباله های درون آن میشود .




سطل زباله 50 لیتری



سطل زباله تولید شده با حجم 50 لیتر مورد استفاده در باغ ویلا ، محوطه باغ رستوران ، مجتمع تجاری و پاساژ ، فروشگاه و هتل ها بوده که میتواند در محوطه رو باز و یا داخل ساختمان از آنها استفاده شود .
این سطل های آشغال قابل تولید در انواع متریال مانند چدن ، فلز ، چوب پلاست و ورقه های فلزی میباشد که هر کدام در طرح و مدل متنوع تولید میشوند .




سطل زباله بوستان و باغ ویلا



سطل زباله نصب شده در بوستان شهری و باغ ویلاهای خصوصی و عمومی با هدف جمع آوری و حفظ نظافت و پاکیزگی این اماکن طراحی شده است .
سطل زباله بوستان و باغ ویلا باید علاوه بر کارایی محصول که مربوط به مشخصات فنی سازه میباشد باید دارای ظاهری جذاب و شیک باشد تا سبب مدرن شدن محیط و ایجاد فضایی دلچسب شود .




سطل زباله طرح CNC



امروزه با بهره گیری از ورقه های CNC شده توسط دستگاه مخصوص سطل زباله شهری با مدل های زیبا و نوین را طراحی و تولید میکنند .
این سطل ها از نظر ظاهری بسیار شیک و با دوام بوده و در رنگ و مدل متنوع با طرح CNC  دایره ای و یا مربعی قابل طراحی و تولید میباشد .
سطل زباله طرح CNC قابل ساخت در ابعاد مختلف بسته به نیاز یک محیط میباشد که با توجه به استاندارد های مربوط به ساخت این سازه طراحی و تولید میشود .




تولید کننده ملزومات پارکی مدرن



مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده ملزومات پارکی از جمله سطل زباله فلزی بصورت مدرن در جدید ترین مدل های روز بوده و با دارا بودن مهندسین و متخصصین سخت گیر این مجموعه ، محصولات تولیدی در  بالاترین کیفیت از بهتریت متریال اولیه طراحی شده که در قیمت مناسب و مقرون به صرفه به بازار های داخلی و خارجی عرضه میشوند .




سطل زباله پایه دار



سطل زباله های مورد استفاده در شهر ها و بوستان های عمومی قابل طراحی و تولید در مدل های متنوع و جالب میباشند که این مدل ها علاوه بر ایجاد ظاهری شیک در این سازه ها سبب افزایش کارایی و قابلیت های این سازه ها میشود .
اغلب سطل های نصب شده در فضای سبز و پارک های سطح شهر از نوع پایه دار بوده که بصورت متحرک و یا ثابت طراحی شده اند .



صادرات سطل زباله به عراق و ترکمنستان



سطل زباله های طراحی شده در مجموعه نورسا شید نویان دارای طرفداران بسیاری در خارج از کشور بوده است .
 از این رو این مجموعه سطل زباله تولید شده در بهترین کیفیت با کارایی بالا را با قیمت مناسب بدون واسطه به کشورهای همسایه نظیر عراق و ترکمنستان و سایر کشورهای همجوار در کوتاهترین زمان ممکن صادر میکند.



برای اطلاع از قیمت و مشخصات محصولات می توانید با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up