مبلمان شهری نوین



مبلمان شهری به مجموعه ی تجهیزات و المان هایی گفته میشود که در جهت آسایش و راحتی شهروندان و همچنین افزایش زیبایی شهر و سطح شهرها نصب شده اند .
امروزه مبلمان شهری در طرح و مدل های متنوع و کاربرد های متفاوت توسط ایده هایی خلاقانه و هنرهای تجسمی با متریال های اولیه گوناگون طراحی و ساخته میشوند .



طراحی و ساخت مبلمان شهری


شرکت نورسا شید نویان به عنوان طراح و تولید کننده ملزومات و تجهیزات مبلمان شهری فعالیت می کند ، این مجموعه به کمک متخصصان با ایجاد نوآوری در حیطه مبلمان شهری و پارکی امیدوار است بتواند بخشی از نیازهای جامعه در این زمینه را پاسخگو باشد . 




تولید کننده مبلمان شهری



همانطور که گفته شد مبلمان شهری در جهت آسایش و رفاه شهروندان و زیبا سازی سطح شهرها طراحی و تولید شده اند تا علاوه بر داشتن شهری زیبا و مدرن سبب کاهش تنش ها و دغدغه ها شده و بتوانیم شهری سلامت و زیبا داشته باشیم .
نورساشید نویان طراح و سازنده ی انواع تجهیزات مبلمان شهری با بهره گیری از مهندسین با دانش و تجربه در این زمینه در جهت تولید مبلمان شهری مدرن گام برداشته و در این راستا کیفیت را مد نظر قرار داده است .



برای مشاهده نمونه هایی از محصولات این واحد تولیدی بر روی لینک های ذیل کلیک فرمایید : 





انواع مبلمان شهری



از تجهیزات مبلمان شهری میتوان به صندلی و نیمکت های شهری ، مجموعه بازی کودکان ، انواع پایه چراغ های خیابانی ، دکل های نوری ، انواع پایه دوربین ها ، وسایل ورزشی ، پایه های پارکی و چمنی ، سطل ها و مخزن های زباله و غیره اشاره داشت که این مبلمان نصب شده در سطح شهرها و معابر شهری بیانگر هویت و فرهنگ یک جامعه میباشند از این رو باید در طراحی و تولید آنها توجه ویژه نمود .



تاثیر فرهنگ شهر در مبلمان شهری


هر شهر دارای فرهنگ تکامل یافته و آب و هوای مخصوص به خود میباشد که توجه به این ویژگی ها باعث میشود ، محصول تولید شده متناسب با فرهنگ و اقلیم آن شهر باشد تا مبلمان شهری تولید شده بر طبق این اصول در افراد آن شهر تاثیر گذار باشد .
همچنین تناسب المان تولید شده با اقلیم آن شهر علاوه بر افزایش دوام و عمر المان باعث کاربردی تر شدن آن میشود .




مبلمان پارکی جدید



مبلمان پارکی از تجهیزاتی تشکیل شده است که سبب سلامت و آرامش شهروندان میشود .
این سازه های نصب شده در پارک های شهری حاصل ایده های نوین و خلاقانه میباشند .
هماهنگی و تناسب اجزای مبلمان شهری اجرا شده در این فضاهای سبز جلوه ای زیبا به آنها بخشیده و منظره ای آرامش بخش و دلپذیر را ایجاد کرده است .




مبلمان شهری و نیمکت پارکی



مبلمان شهری ایجاد شده در سطح شهرها بیانگر فرهنگ و افکار خلاقانه افراد آن شهر میباشد .
نیمکت های پارکی که جزء مهم ترین و پرکاربرد ترین المان های شهری میباشد را امروزه با ایده های جالب و هیجان انگیزی طراحی و تولید میکنند .
برای مثال در طراحی نیمکت های مدرن با ایده های جالب و کاربردی از طراحی های نامنظم و بهره گیری از متریال های اولیه طرح چوب و یا ترکیب چند سازه در یک سازه به منظور افزایش کارایی و زیبایی استفاده میکنند .




سازنده انواع مبلمان پارکی



مجموعه نورسا شید نویان با بکار گیری ایده های مدرن زیر نظر کارشناسان این مجموعه و بهره گیری از دانش و تجربه و استفاده از استاندارد های جهانی آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی در نازلترین قیمت و بهترین کیفیت میباشد .
جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل نمایید .




قیمت مبلمان شهری



مبلمان شهری به علت کاربرد و استفاده ی بسیاری که دارند همواره مورد توجه افراد بوده اند .
در تعیین قیمت مبلمان شهری عوامل متعددی تاثیر گذار میباشد از جمله ی این عوامل میتوان به نوع متریال اولیه مصرفی در ساخت این سازه ها و همچنین نوع طرح انتخابی و مدت زمانی که برای طراحی و ساخت آن صرف میشود و کیفیت نهایی محصول بستگی خواهد داشت .
مجموعه ی نورسا شید نویان همواره در تلاش است محصولاتی با طول عمر بالا و کم ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند .




نورسا شید نویان طراح و تولید کننده ی مبلمان شهری



 نورسا شید نویان تولید کننده و طراح انواع مبلمان شهری در جدید ترین مدل های روز با کیفیت و طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه میباشد .
این مجموعه سعی دارد با تولید محصولات با کیفیت و ارزان قیمت رضایت مشتریان خود را جلب کرده و سبب رضایتمندی آنها شود .
این مجموعه با سابقه ای دیرینه در زمینه ی طراحی و تولید انواع مبلمان شهری بهترین گزینه جهت ساخت سازه های مورد نیاز شما عزیزان در کمترین زمان ممکن میباشد .
مشتریان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاورین این مجموعه با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند .




مبلمان شهری و فونداسیون پیش ساخته


اغلب تجهیزات تولید شده در مبلمان شهری جهت نصب و اجرا در یک محل نیاز به فونداسیونی دارد تا نیروی وارده حاصل از آنها را به زمین منتقل کرده و سبب استحکام و استواری آنها شود .
از این رو در نصب و اجرای این سازه ها از انواع فونداسیون ها بهره میگیرند .
یکی از انواع فونداسیون ها استفاده از فونداسیون پیش ساخته است که این فونداسیون ها بصورت آماده بوده و متناسب و هماهنگ با سازه های مربوطه میباشد تا سازه را استوار نگه داشته و سبب عدم سقوط آنها شود .




نصب انواع مبلمان پارکی



در جهت نصب و راه اندازی انواع مبلمان شهری و پارکی نیاز به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه میباشد تا این افراد بر اساس تجربه ی خود و محاسبه های دقیق و اصولی اقدام به نصب و اجرای این سازه ها کنند .
در غیر اینصورت ممکن است سازه بطور اصولی و استاندارد اجرا نشده و سبب وارد شدن خسارت های احتمالی مالی و جانی شود .
نصب و اجرای انواع مبلمان پارکی اصولی دارد که باید توسط فرد با تجربه و با دانش در این زمینه انجام گیرد .




مبلمان شهری و پرژکتور   



پرژکتور ها نقش پر رنگی را در مبلمان شهری دارند از این رو حائز اهمیت میباشند .
پرژکتورها در سازه هایی مانند برج های روشنایی ، پایه چراغ های خیابانی و پایه چراغ های پارکی مورد استفاده قرار میگیرند .
پرژکتور های استفاده شده در تجهیزات مبلمان شهری دارای مزیت های بسیاری همچون ، کاهش مصرف نیروی برق شهری ، زیبایی بیشتر شهرها و روشن سازی خیابان ها و معابر میباشد .




مبلمان شهری و گلدان بتنی



گلدان های بتنی مورد استفاده در سطح شهرها موجب ایجاد سرزندگی و نشاط به خیابان ها و معابر پر رفت و آمد میشود .
امروزه با زیاد شدن خودرو ها در سطح شهر و افزایش آلایندگی ایجاد شده توسط آنها استفاده از گیاهان در هر مکان مورد نیاز و ضروری میباشد .
استفاده از این گلدان های بتنی و گلها و گیاهان موجود در آنها سبب حفظ محیط زیست و پاکیزگی هوا و در نتیجه سلامتی انسان میشود .



شما می توانید از طریق تماس با کارشناس مربوطه هر گونه مشاوره تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایید .





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up