رابطه بین مبلمان شهری و نیازهای رفاهی جامعه
رابطه بین مبلمان شهری و نیازهای رفاهی جامعه

مبلمان شهری متناسب با نیاز شهروندان 

مبلمان شهری عبارتست از عناصر و تجهیزاتی که برای راحتی و جوابگویی به نیازهای افراد جامعه در فضاها و مکان های از پیش تعیین شده نصب می گردد . 


نیمکت پارکی طرح چوب
نیمکت پارکی طرح چوب

ایجاد فضای مطلوب با مبلمان شهری مدرن


مبلمان شهری و پارکی می بایست استاندارد های لازم جهت استفاده مردم را دارا باشد ، به عبارتی جدا از طرح و ساختار زیبای هر کدام از ملزومات مبلمان شهری ، حداکثر ایمنی و کیفیت محصول رعایت شده و محیطی امن برای شهروندان پدید آید . 


پایه چراغ پارکی طرح لاله
پایه چراغ پارکی طرح لاله

خلاقیت فردی و گروهی در ساخت مبلمان شهری


برای ایجاد آرمان شهری متناسب با ایده ال های شهروندان ، کارشناسان مربوط بایستی تمام توان و خلاقیت خود را به کار گیرند تا با خلق ایده هایی مدرن و به کار گیری علم روز به بهره وری بالا کمک کرده و در نهایت فرم و معنایی درست بین محیط و المان های طراحی شده ایجاد گردد . 


سطل زباله طرح پانچی
سطل زباله طرح پانچی

طراحی و نصب مبلمان شهری و پارکی 

شرکت نورسا شید نویان به عنوان طراح و تولید کننده ملزومات و تجهیزات مبلمان شهری فعالیت می کند ، این مجموعه به کمک متخصصان با ایجاد نوآوری در حیطه مبلمان شهری و پارکی امیدوار است بتواند بخشی از نیازهای جامعه در این زمینه را پاسخگو باشد . 


پایه چراغ چمنی و محوطه ای
پایه چراغ چمنی و محوطه ای

برای مشاهده نمونه هایی از محصولات این واحد تولیدی بر روی لینک های ذیل کلیک فرمایید : 


ریسه بلوطی هفت رنگ
ریسه بلوطی هفت رنگ

زیبایی شنایی و شناخت علایق استفاده کنندگان از ملزومات شهری 

مبلمان شهری به عنوان تجهیزاتی که می تواند بر روحیه شهروندان اثر مثبتی بگذارد ، به شرطی که با محیط پیرامون همخوانی داشته و نقش بالقوه در زمینه الگو سازی و زیبایی شناختی را ایفا کند ، مبلمان شهری می تواند بخشی از نیاز زیبایی شناختی را پوشش دهد . 


پایه چراغ خیابانی و بلواری
پایه چراغ خیابانی و بلواری

فرهنگ سازی در زمینه مبلمان شهری


ادراک محیط فرآیندی است که از طریق آن انسان داده های لازم بر اساس نیازش از محیط پیرامون خود بر می گزیند . لذا می توان آن را هدفمند دانست ، که به فرهنگ ، نگرش و ارزش حاکم بر تفکر ادراک کننده بستگی دارد . 


برج روشنایی با گیربکس برقی
برج روشنایی با گیربکس برقی

ایجاد محیط امن برای شهروندان


در حقیقت ادراک محیطی ، از تعامل ادراک حسی و شناخت که در ذهن انسان تجربه شده اند حادث می شوند . در این فرآیند نقش محیط به عنوان عامل اساسی در رشد ، توسعه و در نهایت ، در یادگیری مورد توجه قرار می گیرند . 


مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان
مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان

مبلمان شهری و ایجاد شادابی محیط پیرامون

تاریخ ورق می خورد و گرد خود را بر روی فضای شهرها برجا می گذارد . شهر پدیده ای است ماحصل تلاش بشر برای تعالی بخشییدن زندگی جمعی خود که در موضعی تصرف شده از فضا محقق شده است و محدودیت های محیطی در هر عصر ، شکلی از آن را متبلور کرده که فرم شهر است . 


استند و بیلبورد تبلیغاتی
استند و بیلبورد تبلیغاتی

مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده مبلمان شهری و تجهیزات پارکی 

شرکت نورسا شید نویان طراح و سازنده محصولات مبلمان شهری و تجهیزات پارکی می باشد . هدف این مجموعه ساخت تجهیزات شهری با کیفیت مطلوب و ماندگاری طولانی مدت آن می باشد . 


چراغ سردری با حباب پلی کربنات
چراغ سردری با حباب پلی کربنات

مبلمان شهری مدرن نیاز امروز شهروندان 

هویت شهری ، هویت جمعی است که با تبلور عینی در فیزیک و محتوای شهر معنادار می شود و به واسطه تداعی خاطرات عمومی در شهروندان و تعلق خاطر ، شهرنشینان را به سوی شهروند شدن هدایت می کند . 


مخزن زباله گالوانیزه محدب
مخزن زباله گالوانیزه محدب

نحوه نگرش به مبلمان شهری


پس هر چند که هویت شهر خود معلول فرهنگ شهروندان آن است ، لیکن فرآیند شهروند سازی را تحت تاثیر قرار داده و می تواند باعث تدوین معیارهایی مرتبط با مشارکت و قضاوت نزد ناظران و ساکنان گردد . 


نیمکت پارکی فلزی
نیمکت پارکی فلزی

استاندارد های مبلمان شهری و تجهیزات پارکی 

امروزه شهرها و شهرداریها از لحاظ مدیریت و برنامه ریزی با شرایط متغیری روبرو هستند . افزایش انتظارات و نیازهای مردم ، کاهش منابع مالی و تخریب محیط زیست ، پیچیدگیهای اجتماعی و کالبدی شهرها از جمله مشکلاتی است که امروزه مدیران شهری و برنامه ریزان شهری با آن مواجهند . 


بولارد و حفاظ جدا کننده
بولارد و حفاظ جدا کننده

طراحی و ساخت مبلمان شهری و پارکی 

شهر یک اثر هنری بزرگ است که آفرینندگانی به وسعت خود و به تعداد جمعیتش دارد . هدف نهایی یک شهر ایجاد محیطی خلاق و پرورنده برای مردمی است که در آن زندگی می کنند . 


سرچراغ پارکی آلومینیومی
سرچراغ پارکی آلومینیومی

ایده های خلاق در منظر شهری


چنین محیطی با گوناگونی بسیار ، آزادی انتخاب به افراد می دهد و زمینه خلاقیت را فراهم می آورد ، فضای شهر حداکثر ارتباط را با مردم و زیستگاه پیرامونشان برقرار می سازد و تنها یک وسیله برای در اختیار گذاردن تمام این ها در دست دارد ، که به نوعی امکانات مناسب شهری بایستی نامید . 


فلاورباکس و گلدان شهری
فلاورباکس و گلدان شهری

ایجاد مبلمان شهری یکپارچه برای آرامش هر چه بیشتر شهروندان 

بنابراین نتیجه می گیریم آنچه به شهر معنا می بخشد ، هویت است . پس چیزی به نام هویت وجود دارد ، که شهر را می سازد . هویت قلب تپنده شهرهاست ، این که چرا بعضی از شهرها هویت ندارند ، و بحث زیباسازی با مبلمان شهری در شهرها فراموش شده ، عنوان سوالی است که از متولیان شهرها بایستی پرسید . 

پایه پرچم 40 متری
پایه پرچم 40 متری

کارشناسی چالش های مبلمان شهری


به عبارتی نتیجه بررسی های کارشناسان ، که جایگاه زیباسازی شهری دچار ضعف شده ، چرا که ضعف نیروهای متخصص و عدم بکار گیری کارشناسان در زمینه مسائل شهری روز به روز سایه سنگینی بر هویت شهرها ایجاد نموده و طراحی مبلمان شهری مدرن  ، به انگاره فراموشی سپرده شده است .


فوندانسیون پیش ساخته دکل روشنایی
فوندانسیون پیش ساخته دکل روشنایی

اطلاعات تماس با مجموعه نورسا شید نویان 

برای مشاهده محصولات به صفحه اصلی سایت و قسمت محصولات تولیدی مراجعه فرمایید .


همچنین برای مشاوره رایگان میتوانید با شرکت تماس بگیرید ، اطلاعات تماس در صفحه تماس با ما  موجود است .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up