.
تاثیر مبلمان شهری بر هویت شهری
تاثیر مبلمان شهری بر هویت شهری

.

مبلمان شهری زمینه ساز آرامش شهروندان  

شهر یک اثر هنری بزرگ است که آفرینندگانی به وسعت خود و به تعداد جمعیتش دارد ، هدف غایی یک شهر ایجاد محیطی خلاق و پرورنده برای مردمی است که در آن زندگی می کنند چنین محیطی با گوناگونی بسیار ، آزادی انتخاب به افراد می دهد و زمینه خلاقیت را فراهم می آورد . 

فضای شهر حداکثر ارتباط را با مردم و زیستگاه پیرامونشان برقرار می سازد و تنها یک وسیله برای در اختیار گذاردن تمام این ها در دست دارد .

.

پایه چراغ پارکی
پایه چراغ پارکی

.

تجهیز مبلمان پارکی و بوستانی 

از نظر اجتماعی شهرها مکان های مناسبی برای شکل گیری نهادهای اجتماعی اعتلای ارزشهای فرهنگی، گسترش و تحکیم روابط و مناسبات اجتماعی و پاسداری ارزش های انسانی و هویت های ملی و محلی هستند.

لذا هویت در محیط های شهری به یکی از بحث انگیزترین موضوعات عصر حاضر تبدیل شده است، تا جایی که امروز هرکس به طریقی خودآگاهانه یا ناخودآگاهانه در چنگال نگرانی بی هویتی اسیر است .

.

مخزن زباله گالوانیزه
مخزن زباله گالوانیزه

.

اگر با مبلمان شهری آشنایی ندارید به مقاله “ مبلمان شهری چیست؟ ” مراجعه کنید .

برای بازدید محصولات ما می توانید بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید :

.

نیمکت پارکی نشیمن چوب پلاست
نیمکت پارکی نشیمن چوب پلاست

.

نیاز به مبلمان شهری یکپارچه : 

بی هویتی ، ناهماهنگی ویکنواختی که امروزه بر فضای شهرها است و به صورت روزافزونی در حال گسترش است ، نه تنها سیمای نامطلوب و محیطی نامانوس را برای ساکنین ایجاد نموده، بلکه تمامی ابعاد زندگی اجتماعی زیست محیطی را در جوامع شهری تحت الشعاع خود قرارداده است .

زیرا فرم فیزیکی شهرها در حقیقت هسته جهان اجتماعی است که تمامی ابعاد جامعه از اقتصاد گرفته تا زیبایی شناختی موثر است.

تا وقتی که بحران هویت به عنوان موضوعی حل ناشدنی یا حداقل بسیار پیچیده فرض گردد، رهایی ازشرایط کنونی چندان محتمل به نظر نمی رسد یکی از دلایل این فرض آن است که تعریف مشخصی از هویت در دست نیست . 

.

گلدان بتنی و فلاورباکس
گلدان بتنی و فلاورباکس

.

تولید کننده تجهیزات مبلمان شهری و پارکی

شرکت نورسا شید نویان طراح و سازنده انواع مبلمان شهری و ملزومات پارکی می باشد ، این مجموعه تلاش دارد تا بهترین کیفیت تولید را ارائه کند . 

هویت بخشی 

.

به عبارتی طرح های ناهمگون  هویت بخشی را دشوار و حتی ناممکن جلوه می دهد . نقش اصلی مبلمان شهری در سطح خیابان ها و فضاهای شهری ایجاد مکان هایی است که زبان ناطق هویت انسان و منظر شهری مطلوب، باشد .

مبلمان شهری برای آرامش شهروندان : 

مبلمان شهری یک موضوع کاملا منطقه ای است، به این معنی که طراحی و انتخاب مبلمان شهری باید دقیقا بر اساس نیازهای خاص منطقه انجام پذیرد؛

چنانچه حتی دو محله یا دو بوستان نزدیک به هم ، ممکن است کاربری های متفاوتی را در مورد مبلمان شهری داشته باشند . مبلمان شهری تامین کننده بخشی از غنای سیمای شهری نیز محسوب می شود .

.

اطلاعات تماس با مجموعه نورسا شید نویان 

.

برای مشاهده محصولات به صفحه اصلی سایت و قسمت محصولات مراجعه فرمایید .

همچنین برای مشاوره رایگان میتوانید با شرکت تماس بگیرید ( اطلاعات تماس در صفحه تماس با ما  موجود است )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up