جایگاه طرح های زیبا در مبلمان شهری
جایگاه طرح های زیبا در مبلمان شهری

مبلمان شهری ایجاد حس زیبایی شناختی


اصولا در مبحث مبلمان شهری زیبایی شناسی دارای مفهوم مهمی است ، پس اینطور می توان نتیجه گرفت زیبایی بصری و توجه به رنگ ها و نمادها بخش جدایی ناپذیر از مبلمان شهری و تجهیزات مربوط به آن می باشد ، توجه به زیبایی منظر می تواند زمینه ساز به وجود آمدن طرح های بی مثال در این بخش باشد .


نیمکت پارکی طرح چوب
نیمکت پارکی طرح چوب

ایجاد طرح های زیبا در محیط شهری


برای زیبایی شناسی عوامل زیادی دخیل بوده و هر یک بخش مهمی از تصورات و ادراک ما را در مواجهه با طرح های زیبا در بر می گیرد ، انواع فعالیتهایی که به درک درست از عوامل پیرامون ما می پردازد و کمک می کند بهترین تصور از نمادها و جذابیت های محیط اطرافمان داشته باشیم .


سطل زباله پارکی و باغ ویلا
سطل زباله پارکی و باغ ویلا

زیبایی شناسی از دیدگاه اندیشمندان


حس زیبایی دوستی از جمله گرایش هایی هست که در فطرت ذاتی انسان موجود می باشد ، این نوع حس در اشکال گوناگون و مبلمان شهری پدیدار گشته و انسان را به واکنش وا می دارد ، پس جامعه امروزی به دلیل درک این موضوع و کمک به ایجاد حس شادی و نشاط در جامعه سعی در متبلور کردن نیازهای زیبایی شناختی انسان ها دارد .


پایه روشنایی پارکی و بلواری
پایه روشنایی پارکی و بلواری

برای مشاهده نمونه هایی از محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 


پایه چراغ دکوراتیو 9 متری
پایه چراغ دکوراتیو 9 متری

تولید کننده مبلمان شهری


مجموعه نورسا شید نویان طراح و سازنده انواع مبلمان شهری و تجهیزات روشنایی بوده و در این زمینه سعی دارد با ایجاد نوآوری و ارائه محصولات با کیفیت قدمی هر چند کوچک برداشته و حس رضایتمندی را به مشتریان محترم القا نماید .


پایه چراغ خیابانی رنگ اپوکسی
پایه چراغ خیابانی رنگ اپوکسی

ملزومات مبلمان شهری با کیفیت و مدرن


امروزه با توجه به پیشرفت علم در عرصه های گوناگون و مبلمان شهری ، مردم از مهندسین و طراحان این انتظار را دارند بهترین مدل ها و طرح های موجود در زمینه مبلمان شهری به کار گرفته شده و المان هایی با ارزش بصری بالا در سطح شهرها نصب گردد ، و معیارهایی مانند مهندسی ساز بودن و مدرن بودن در این زمینه رعایت گردد .


گلدان بتنی و فلاورباکس
گلدان بتنی و فلاورباکس

مبلمان شهری نیازمند بازنگری اساسی 

مبلمان پارکی موجود در شهر می بایست بسته به نوع نیاز های جامعه و در بر داشتن هدفهای گوناگون که متناسب با روحیه مردم است  طراحی گردد ، این ملزومات در عین سادگی و ظرافت باید کمک کند به زیبا دوستی و بالا بردن سطح فرهنگ در بین شهروندان تا جامعه مسیر فرهنگی درستی را در پیش گیرد . 


پایه چراغ چمنی طرح دلفین
پایه چراغ چمنی طرح دلفین

زیباسازی محیط پیرامون با مبلمان طرح چوب 

یکی از اهداف زیباسازی شهرها کمک به ایجاد محیطی سرشار از امید و سرزندگی در جامعه است . امروزه مبلمان شهری می تواند به بهترین نحو سیمای شهر را برای شهروندان زیبا و دلنشین سازد ، هرچه جامعه سالم و زیبا باشد روحیه افراد ساکن در آن زیبا و توام با آرامش خواهد بود . 


نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک

اطلاعات تماس با ما


برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید : 09122464898


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up