نیمکت پارکی



نیمکت های پارکی طراحی شده در مدل های متنوع با متریال اولیه گوناگون به منظور راحتی و استراحت کوتاه مدت شهروندان در مکان های عمومی نظیر پارک ها ، تفرجگاه ها ، مراکز خرید و فروشگاه ها نصب شده است .
نیمکت های پارکی در دسته ی مبلمان شهری قرار داشته که بکار بردن این تجهیزات در مدل های مدرن و شیک در سطح شهر ها سبب افزایش زیبایی و جلوه های بصری آنها می شود .
نیمکت پارکی یک وسیله ی پرکاربرد جهت لذت بردن از منظره های گوناگون شهری بوده و با توجه به اقلیم آن منطقه و فرهنگ شهروندان در طرح های متنوع کاربردی تولید می شود .


نیمکت پارکی طرح چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست

نیمکت پارکی با نشیمن چوب پلاست


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده نیمکت و صندلی پارکی می باشد ، عموما نیمکت پارکی و محوطه ای از جنس فلزی بوده و برای نشیمن و پشتی آن از چوب پلاست استفاده می گردد . 


نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


انواع نیمکت پارکی



نیمکت های پارکی را می توان با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر و کاربردی که دارد از متریال اولیه گوناگون همچون چدن ، چوب ، سنگ ، بتن ، سیمان و فلز طراحی و تولید کرده و با در نظر گرفتن محل نصب نیمکت و طرح های بروز و مدرن در مدل های جالب و خلاقانه متناسب با کاربردی که دارند مورد استفاده قرار داد .


نیمکت پارکی فلزی با پوشش رنگ کوره ای
نیمکت پارکی فلزی با پوشش رنگ کوره ای


نیمکت پارکی فلزی



نیمکت های پارکی فلزی از جمله نیمکت های مقاوم و مستحکم در برابر ضربه بوده که توسط رنگ های مخصوص صنعتی در برابر رطوبت و آب و هوای مرطوب با دوام شده است به طوریکه دچار زنگ زدگی و یا فرسودگی نخواهد شد .
نیمکت های پارکی فلزی را میتوان متناسب با محیط مورد نظر در طرح و رنگ های متنوع طراحی و تولید کرد .


نیمکت پارکی طرح CNC
نیمکت پارکی طرح CNC


نیمکت بتنی ارزان قیمت



نیمکت های ساخته شده از بتن قابل استفاده در آب و هوای متنوع در برابر تغییرات دمایی گوناگون و رطوبت بالا بوده که بدلیل نوع طراحی و متریال مورد استفاده در نیمکت های بتنی این سازه ها در برابر شرایط اقلیمی مختلف مقاوم بوده که دارای طول عمر بالایی می باشند .
نیمکت های بتنی استفاده شده در پارک ها و معابر شهری علاوه بر طراحی شیک و زیبا دارای قیمت ارزان و مناسب نسبت به سایر نیمکت ها می باشند .


نیمکت پارکی فلزی
نیمکت پارکی فلزی

برای بازدید از سایر محصولات ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



نیمکت پارکی طرح چوب
نیمکت پارکی طرح چوب


کاربرد نیمکت سیمانی



نیمکت های سیمانی بدلیل دوام و مقاومت بالای خود در برابر رطوبت و تغییرات دمایی مختلف مناسب استفاده در شهر های شمالی می باشد .
نیمکت های سیمانی بسته به طرح و مدل انتخابی قابل طراحی و ساخت با عیار سیمان متفاوت می باشد که این امر نقش بسزایی در تعیین قیمت نهایی این نیمکت ها دارد .
نیمکت های سیمانی دارای وزن بالایی بوده که این امر موجب عدم سرقت این سازه ها شده و سادگی در طراحی آنها و مقاومت و استحکام نیمکت های سیمانی سبب شده است تا این سازه ها دارای طرفداران بسیاری باشد .


نیمکت پارکی و محوطه ای
نیمکت پارکی و محوطه ای


نیمکت چدنی مورد استفاده در پارک ها



نیمکت های چدنی نصب شده در پارک ها مناسب آب و هوای گوناگون با شرایط اقلیمی متفاوت بوده که وزن بالای آنها موجب سخت شدن حمل و نقل این سازه ها می شود .
نیمکت های چدنی از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم طراحی و تولید شده که دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر نیمکت ها می باشد و قیمت آن نیز به میزان چدن مصرف شده جهت ساخت آنها بستگی دارد .


نیمکت پارکی طرح چوب و فلز
نیمکت پارکی طرح چوب و فلز


نیمکت سنگی نصب شده در فضای شهری



نصب نیمکت های شهری در فضای شهر و پارک ها موجب ایجاد جلوه ای طبیعی و بسیار مدرن و شیک در این اماکن می شود .
نیمکت های سنگی دارای دوام و مقاومت بالایی بوده و دارای طول عمر بالایی در برابر هرگونه عامل محیطی می باشند .
از این رو بسیار در فضای شهری و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرند .
نیمکت های سنگی دارای وزن بالایی بوده که این امر موجب حمل و نقل سخت این سازه ها و عدم سرقت آنها می شود .
قیمت نیمکت سنگی در طرح و مدل های متنوع بستگی به نوع سنگ و ابعاد این نیمکت ها دارد .


نیمکت پارکی طرح نشیمن چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح نشیمن چوب پلاست


نیمکت چوبی در طرح های متنوع



نیمکت های چوبی قابل طراحی و ساخت در طرح و مدل های متنوع می باشد که این نیمکت ها بدلیل طراحی خاص و مدرن خود موجب ایجاد جلوه های زیبا و دلنشین در فضای شهری می شود .
قیمت نیمکت های چوبی نیز به نوع چوب انتخاب شده و مقدار مصرف متریال اولیه بر اساس طرح انتخابی بستگی دارد .


نیمکت پارکی نشیمن چوب پلاست
نیمکت پارکی نشیمن چوب پلاست


خرید نیمکت پارکی در قیمت مناسب



 نیمکت های پارکی با توجه به فرهنگ و نوع استفاده از این سازه ها در طرح و مدل های متنوع با مزایا و معایب گوناگون متناسب با محل نصب و شرایط آب و هوایی آن از متریال اولیه مختلف طراحی و ساخته می شوند که از لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت می کنند .
امروزه نیمکت های پارکی در طرح های مدرن و خلاقانه ای همچون نیمکت های پارکی متحرک که در کشور های خارجی مورد استفاده قرار گرفته است جهت استفاده در کتابخانه ها ، فضای سبز شهری ، مراکز خرید و فروشگاه ها طراحی شده اند که هرکدام بسته به طرح انتخابی و مقدار و نوع متریال مصرف شده در آنها دارای قیمت متفاوت می باشند .


نیمکت پارکی طرح چوب
نیمکت پارکی طرح چوب


قیمت نیمکت پارکی مقرون به صرفه



امروزه نیمکت های پارکی را میتوان از مواد اولیه گوناگون در طرح و مدل های متنوع طراحی و تولید کرد که هرکدام دارای مزایا و معایبی بوده و مناسب استفاده در مکان های متفاوت می باشند که عواملی همچون ابعاد و اندازه این نیمکت ها ، نوع و مقدار متریال اولیه مصرفی آنها در تعیین قیمت این نیمکت ها تاثیر گذار بوده است .


نیمکت پارکی طرح چوب پلاست
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست


نورسا شید نویان سازنده نیمکت پارکی



مجموعه نورسا شید نویان طراح و سازنده انواع نیمکت پارکی با توجه به نیاز شهری بوده که ارائه دهنده ی انواع نیمکت های پارکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه به سراسر ایران می باشد جهت اطلاع از مشخصات فنی نیمکت های پارکی این مجموعه و استعلام قیمت آنها می توانید توسط شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .


نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نیمکت فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


نیمکت پارکی استاندارد



نیمکت پارکی استاندارد نیمکتی است که با توجه به اصول استاندارد ساخت سازه طراحی و تولید شده باشد و دارای پشتی و نشیمن با ارتفاع و پهنای استاندارد و زاویه بین پشتی و نشیمن مناسب باشد تا سبب راحتی و آسایش شهروندان شده و به زیبایی هرچه بیشتر شهر ها بیفزاید .


نیمکت پارکی طرح CNC
نیمکت پارکی طرح CNC


صادر کننده نیمکت پارکی ارزان قیمت



مجموعه نورساشید نویان با سالها تجربه در زمینه ی طراحی و تولید نیمکت پارکی مدرن صادر کننده کلیه تجهیزات پارکی و شهری در کیفیت بالا و استاندارد با قیمت مقرون به صرفه و مناسب با حذف واسطه به کشور های همسایه ایران می باشد .


نیمکت پارکی و محوطه ای
نیمکت پارکی و محوطه ای

برای سفارش محصول با ما در ارتباط باشید 09122464898



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up