نیمکت پارکی با مدل های متنوع



نیمکت های پارکی که در دسته ی المان های شهری قرار دارد از وسایل پر کاربرد و پراستفاده در فضای باز پارک ها و بوستان ها میباشد .
در واقع طراحی و اجرای نیمکت های پارکی در پارک ها و بوستان ها الزامی بوده و باید این تجهیزات از نظر ظاهر و کیفیت مورد توجه قرار گیرد زیرا این نیمکت ها در ایجاد آرامش و کاهش اضطراب در افراد جامعه بسیار موثر میباشد .



فروش نیمکت پارکی و بوستانی


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده نیمکت و صندلی پارکی می باشد ، عموما نیمکت پارکی و محوطه ای از جنس فلزی بوده و برای نشیمن و پشتی آن از چوب پلاست استفاده می گردد . 



تولید و فروش صندلی شهری


جهت مشاهده این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید :  نیمکت پارکی و محوطه ای 



برای بازدید از سایر محصولات ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 





ساخت مدل های جدید نیمکت



امروزه نیمکت های پارکی در مدل های جدید و مدرن طراحی و تولید میشوند که در ساخت و طراحی این نیمکت ها توجه به مواردی همچون راحتی ، ایمنی نیمکت ، استاندارد بودن ، نصب در جای مناسب ، کیفیت سازه و هماهنگی با سایر المان های آن مکان ضروری بوده است زیرا این نیمکت ها با مدل های زیبا و متناسب با محیط پیرامون خود تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی محیط اطراف خود داشته و از آنجایی که این نیمکت ها وسایلی پرکاربرد هستند سبب جلب توجه افراد به خود میشوند .




صندلی پارکی با نشیمن چوب پلاست



در ساخت مدل های جدید تر نیمکت های پارکی به جای بهره گیری از نشیمن فلزی ، چوبی و یا چدنی از نشیمن چوب پلاست بهره میبرند که هم جلوه ی ظاهری زیبا تری نسبت به مدل های دیگر داشته و هم به علت متریال بکار رفته در آن بسیار در برابر عوامل محیطی و تغییر دما و ضربه مقاوم میباشد .




نیمکت پارکی طرح چوب پلاست



نیمکت های طراحی شده از چوب پلاست به علت ظاهری شیک و مدرن در زیبایی و سیمای شهر بسیار موثر میباشد .
نیمکت پارکی طرح چوب پلاست ساخته شده از متریال اولیه پروفیل به همراه چوب پلاستیک بوده است که این سازه قابل طراحی در طرح های خلاقانه با ایده های جالب میباشد . میتوان از آن در محوطه منزل و یا پارک ها استفاده نمود .




نیمکت فلزی به طول 1.5 متر



نیمکت های فلزی که جزء المان های ضروری شهری میباشند به وفور در سطح شهر ها دیده میشوند .
این نیمکت ها دارای استحکام و دوام بالایی بوده و به علت سبک  طراحی آنها سبب راحتی و رفاه افرادی میشود که از آنها بهره میبرند .
طول در نظر گرفته شده برای نیمکت های فلزی اغلب 1.5 متر میباشد تا بتواند دو یا سه نفر را به راحتی به روی خود جای دهد .
صندلی شهری در اماکن پرتردد و مکان هایی که رفت و آمد بسیار زیاد است در جهت آسایش و راحتی مردم نصب شده اند .
نیمکت های فلزی در شهر های پرجمعیت و شلوغ جهت استراحت و گذراندن اوقات خوش در فضای سبز و پارک ها طراحی شده اند .




  تولید کننده نیمکت شهری  



نورسا شید نویان یکی از تولید کنندگان انواع نیمکت های شهری در جدید ترین مدل ها با توجه به در خواست مشتری میباشد و در تلاش است نیمکت هایی با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت بدون واسطه به مشتریان گرامی عرضه کند .
شما مشتریان عزیز میتوانید جهت ثبت سفارش محصول و همچنین اطلاع از نحوه ارسال و مشخصات فنی محصول با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید .




نیمکت پارکی با ورق CNC



نیمکت های پارکی با ورق CNC توسط دستگاه برش CNC طراحی شده و پس از مونتاژ شدن توسط رنگ الکترو استاتیک پوشش داده میشود .
طراحی منحصر به فرد نیمکت CNC سبب زیبایی ظاهری چهره شهر شده است .
این نوع نیمکت پارکی بدلیل طراحی توسط نرم افزار سه بعدی صنعتی قابل طراحی و ساخت در انواع مدل ها بوده است .
با توجه به ظاهر شیک نیمکت CNC این سازه ها دارای قیمت بسیار مناسب میباشد .




نیمکت فلزی با پوشش رنگ  الکترو استاتیک



نیمکت فلزی بدلیل قرار گیری در فضای باز در همه ی فصول سال با توجه به تغییر دما در شبانه روز و قرار گرفتن در برابر هر گونه عامل محیطی بسیار در معرض زنگ زدگی و خوردگی و در نهایت فرسودگی قرار دارد .
از این رو باید از یک پوشش جهت محافظت سازه در برابر این عوامل استفاده شود که بهترین پوشش برای نیمکت پارکی استفاده از پوشش الکترو استاتیک رنگ پودری کوره ای میباشد .




انواع نیمکت شهری



نیمکت ها که در جهت آسایش و راحتی افراد جامعه طراحی شده اند  باید در مکان هایی جانمایی شوند که آن مکان دارای منظره ای زیبا و آرام بوده و در نزدیکی دیگر امکانات پارکی قرار داشته باشد تا موجب شود افراد در آرامش به استراحت و لذت بردن از فضای پیرامون بپردازند همچنین نیمکت های طراحی شده در مدل های زیبا و استاندارد باعث رضایتمندی شهروندان میشود .
در طراحی نیمکت های پارکی سلیقه متفاوت افراد سبب طراحی این نیمکت ها در انواع مختلف شده و در ایجاد ایده های نوین نقش بسزایی دارد .




نیمکت فلزی طرح چوب



یکی از مدل های جالب و پر طرفدار نیمکت ، نیمکت های طرح چوب میباشد که این نیمکت ها با استفاده از چوب روس اشباع شده و توسط رنگ های مخصوص ضد آب ساخته شده اند .
نیمکت های فلزی طرح چوب دارای یک اسکلت از جنس فلز پوشیده شده از رنگ مخصوص الکترو استاتیک به همراه نشیمن و پشتی چوبی دارای دوام بسیار بالایی در برابر شرایط جوی گوناگون میباشد .




صادرات نیمکت فلزی به عراق



مجموعه نورسا شید نویان جزء برترین و معتبرترین شرکت های صادر کننده انواع مبلمان شهری همچنین نیمکت های فلزی به کشورهای همسایه نظیر عراق بوده است که این مجموعه با توسعه و نوآوری در حیطه طراحی و ساخت انواع تجهیزات مبلمان شهری همگام با توسعه و پیشرفت سایر فناوری ها موفقیت چشمگیری را کسب کرده و سبب جلب رضایت مشتریان خود شده است .  




نحوه نصب نیمکت فلزی



نیمکت های فلزی که به تعداد بسیار زیادی در پارک های سطح شهر ها مشاهده میشوند تجهیزاتی پرکاربرد و ضروری برای پارک ها محسوب میشوند .
نحوه نصب نیمکت های پارکی به این صورت است که ابتدا محل قرار گیری نیمکت ها مشخص و به اندازه طول نیمکت اندازه گیری شده وپس از آن بر روی زمین علامت گذاری میکنند سپس در مرحله آخر نیمکت ها توسط رول بولت به زمین نصب و تنظیم میشوند .



جهت ثبت سفارش محصولات با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up