نیمکت پارکی و آرامش شهروندان



با توجه به زندگی های آپارتمانی پر اضطراب در شهر های شلوغ ، ترافیک و آلودگی هوا افراد جامعه به مکان هایی جهت ایجاد آرامش و آسایش برای مدت کوتاهی به پارک ها و فضای سبز شهر ها پناه میبرند تا موجب آرامش خیال و فکر و ذهن خود و همچنین کاهش استرس و اضطراب در خود شوند از این رو پارک ها و فضای باز شهری باید به گونه ای طراحی شود که موجب ایجاد این احساس در افراد یک جامعه شود .
در واقع تجهیزات مبلمان شهری بخصوص نیمکت های پارکی و طرح در نظر گرفته شده برای آنها در آرامش شهروندان نقش بسزایی داشته است .



سازنده انواع صندلی پارکی و محوطه


جهت مشاهده نمونه های متنوع این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید : < نیمکت پارکی و محوطه ای >




تولید کننده ی صندلی پارکی



صندلی های مورد استفاده در پارک ها علاوه بر ایجاد آرامش و راحتی برای شهروندان موجب ایجاد جلوه ای زیبا و دلپذیر در پارک ها میشوند .
نیمکت های پارکی باید علاوه بر ظاهری زیبا و متناسب با نوع طراحی پارک ها و سایر المان های شهری باید راحت بوده و طبق اصول استاندارد ساخته شده باشد تا افرادی که پس از یک پیاده روی خسته کننده و یا ورزش صبحگاهی جهت استراحت کوتاه مدت و یا طولانی مدت از این صندلی ها بهره میبرند احساس راحتی کرده و این صندلی ها موجب رفاه و آسایش آنها شوند .




نیمکت فلزی با نشیمن چوب پلاست



نیمکت های پارکی نصب شده در پارک ها را در طرح ها و مدل های متنوع و بروز متناسب با نوع طراحی پارک ها طراحی و تولید میکنند تا در جهت ایجاد یک فضای دلچسب و آرامش بخش قدم برداشته باشند .
یکی از مدل های جدید و بروز نیمکت های پارکی نیمکت های فلزی با نشیمن چوب پلاست میباشد که این نیمکت ها دارای اسکلتی فلزی و نشیمن و پشتی ساخته شده از ترکیب چوب و پلاستیک بوده که ظاهری شبیه به نیمکت های چوبی داشته با این تفاوت که این نیمکت ها دارای مقاومت بالایی هستند .



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی مجموعه ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 




نیمکت چدنی با نشیمن و پشتی چوب روس



نیمکت های چدنی با نشیمن های چوبی از جمله طرح ها و مدل های زیبا و با دوام نیمکت های چوبی میباشد .
نیمکت های ساخته شده از اسکلتی از جنس چدن و نشیمن و پشتی طراحی شده از چوب روس دارای طول عمر بالا و کیفیت بینظیر است که ترکیب این دو متریال با یکدیگر سازه ای مدرن و شیک را خلق میکند .
چوب روس به کار رفته در طراحی این نیمکت ها علاوه به افزودن دو چندان زیبایی به آنها دارای استحکام بالا در برابر خوردگی و شرایط جوی بوده است .



ساخت نیمکت شهری


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع نیمکت و صندلی پارکی می باشد . یکی از انواع صندلی های پارکی و محوطه نمونه چدنی آن است ، نیمکت چدنی لزوما با چدن ریخته گری ساخته می شود و برای نشیمن و پشتی آن از پوشش چوب پلاست استفاده می شود .




ساخت نیمکت شهری مدرن



امروزه با توجه به پیشرفت علم و خلاقیت نیمکت هایی با طرح های خاص و فانتزی با کاربرد های چند منظوره و پراستفاده طراحی شده اند .
نیمکت های مدرن جدید اغلب از جنس چوب هایی دارای دوام بالا در برابر نور خورشید و شرایط جوی متفاوت مانند باران و رطوبت میباشد .
همچنین در ساخت و طراحی نیمکت های مدرن امروزی میتوان به جای بهره بردن از چوب به علت کاهش در هزینه های صرف شده از چوب پلاست که ظاهری شبیه به چوب داشته و بدلیل طراحی شده از ترکیب چوب و پلاستیک دارای مقاومت و دوام بالایی در برابر ضربه و خوردگی بوده و بسیار مورد توجه افراد قرار میگیرد .




ابعاد استاندارد نیمکت پارکی



نیمکت های پارکی ساخته شده طبق اصول و استاندارد ها دارای ابعادی مناسب بوده تا افراد بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.
بهره گیری از ابعاد استاندارد در طراحی نیمکت های مورد استفاده در پارک ها علاوه بر ایجاد ظاهری مطلوب سبب بیشتر شدن کاربرد سازه میشود .
اغلب ابعاد استاندارد در نظر گرفته شده جهت طراحی و تولید نیمکت های مجموعه نورسا شید نویان دارای ارتفاع 100 سانتی متر و طولی بین 150 الی 170 سانتی متر متغیر میباشد .




نیمکت های فلزی به طول 1.5 متر



طول نیمکت های فلزی را بدلیل راحتی و جادار بودن معمولا 1.5 متر و یا کمی بیشتر در نظر میگیرند .
نیمکت های طراحی شده از فلز عموما دارای ظاهری ساده و کیفیت و طول عمر بالا میباشد .
در پرسه ی ساخت و طراحی نیمکت های فلزی از برش کاری های دستگاه CNC و پرت شدن ورق های فلزی و جوشکاری های حرفه ای خبری نمیباشد که همین امر نقش بسزایی در کاهش هزینه های تولید نیمکت دارد .




نیمکت های پارکی فلزی



نیمکت های تولید شده از متریال فلزی از لوله های ساده و فاقد اشکال پیچیده و فانتزی طراحی شده است که زمان ساخت نیمکت های فلزی نسبت به ساخت نیمکت های دیگر کوتاه تر بوده و همین امر موجب شده است نیمکت های فلزی نسبت به دیگر نیمکت های موجود در بازار دارای قیمت مقرون به صرفه باشد .
نیمکت های فلزی بدلیل بهره گیری از لوله های فلز در تولید آنها دارای دوام و مقاومت بالایی با توجه به قیمت خود دارند .




نیمکت پارکی طرح CNC  



نیمکت های پارکی طرح CNC  از ورقه های فولادی CNC شده توسط دستگاه CNC  پلاسما با دقت برشکاری 1 میلیمتر طبق طرح مورد نظر طراحی شده و پس از مونتاژ قطعات نیمکت به یکدیگر توسط رنگ های مخصوص در رنگ های متنوع رنگ آمیزی میشود .
نیمکت های بروز و ساخته شده به روش CNC  دارای ظاهری منحصر به فرد و خاص با قیمت مقرون به صرفه میباشد که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته است .




نیمکت شهری با پوشش رنگ الکترو استاتیک



نیمکت ها را در طرح های بروز و مدرن از متریال های گوناگون طراحی میکنند که این نیمکت ها پس از طی پروسه ی طراحی و تولید قرار است در فضای باز پارک ها و یا محیط های شهری قرار گیرند از این رو باید دارای دوام و استحکام بالا در برابر هرگونه شرایط محیطی از قبیل نور خورشید ، رطوبت ، ضربه ، خورده شدن توسط جانداران و گرد و غبار باشد .
در طراحی نیمکت های پارکی این سازه ها را به منظور افزایش طول عمر آنها  از رنگ پودری الکترو استاتیک در رنگ بندی های متنوع پوشش میدهند تا علاوه بر ظاهری زیبا به دوام سازه بیفزایند .




صادرات نیمکت فلزی



نیمکت های پارکی از جنس فلز بدلیل طول عمر بالا و کیفیت مناسب همواره مورد توجه افراد در داخل و یا خارج از کشور بوده است .
نورسا شید نویان طراح و تولید کننده ی تجهیزات مبلمان شهری با کیفیت بالا و مقرون به صرفه بوده و با کسب تجربه در این زمینه توانسته است نظر مشتریان بسیاری را در کشور های همجوار ایران به خود جلب کند .




صادرات نیمکت به عراق



نیمکت ها یکی از پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین تجهیزات مبلمان شهری میباشد که میتوان آنها را در طرح های منحصر به فرد و خاص و مدرن تولید کرد .
نورسا شید نویان یکی از برترین تولید کنندگان نیمکت های پارکی در طرح های بروز و مدرن بوده و عرضه کننده ی این سازه ها با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به کشور عراق میباشد .




طراح و تولید کننده نیمکت پارکی



شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده ی نیمکت های پارکی با کیفیت مرغوب ساخته شده از متریال مختلف مانند نیمکت هایی از جنس چوب ، فلز ، چدن با نشیمن های چوب و یا چوب پلاست میباشد .



برای ثبت سفارش محصولات مجموعه نورسا شید نویان می توانید با شماره تماس 09122464898 در ارتباط باشید .



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up