گلجای بتنی شهری



گلجای بتنی شهری جزء المان های پرکاربرد و پراستفاده جهت زیبا سازی و طراوت بخشیدن به محیط مورد نظر می باشد .
گلجای بتنی شهری قابل استفاده در مکان هایی است که امکان کاشت گیاه در آنجا وجود ندارد می باشد که متناسب با سایر عناصر نصب شده در آن محوطه طراحی و تولید می شوند .
گلجای بتنی شهری علاوه بر زیباسازی و جلوه بخشیدن به فضای شهری در جهت تغییر مسیر ها و مسدود نمودن راه ها نیز کاربرد دارد .
مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده و عرضه کننده ی انواع گلدان های بتنی در طرح های متنوع و کیفیت بسیار بالا می باشد .


گلدان بتنی معابر و پیاده رو
گلدان بتنی معابر و پیاده رو

ساخت انواع گلجای بتنی طرح مدرن


مجموعه نورسا شید نویان طراح و سازنده انواع گلدان و گلجای بتنی بوده و این محصولات به صورت بتن مسلح در کنار رعایت عیار بتن استاندارد می باشد ، امکان رنگ آمیزی این گلدان ها با پوشش رنگ مایع از دیگر قابلیت های این محصول زیبا و پرطرفدار می باشد .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


کاربرد گلدان بتنی در شهر ها



گلدان بتنی شهری یکی از اجزای زیبا و پرطرفدار در سطح شهر ها بوده که جهت نگهداری گیاهان و گلهای طبیعی و یا مصنوعی کاربرد دارد .
فلاورباکس بتنی مناسب نگهداری گیاهان می باشد زیرا از یخ زدگی ریشه ی گیاهان در هوای سرد جلوگیری کرده و اکسیژن و هوای مورد نیاز گیاه را تامین می کند .
این نوع گلدان ها قابل استفاده در مکان هایی با سطح صاف و شیب دار می باشد .
گلجای بتنی شهری در طرح های متنوع و رنگ های زیبا متناسب با سایر المان های شهری ساخته می شوند .


گلدان بتنی و فلاورباکس
گلدان بتنی و فلاورباکس

برای بازدید از سایر محصولات تولیدی گروه نورسا شید نویان بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



گلدان بتنی و فلاورباکس
گلدان بتنی و فلاورباکس


تولید و فروش گلجای بتنی شهری



گلجای بتنی شهری با گیاهان و گلهای کاشته شده در درون خود به زیبا سازی سیمای شهری و سرزندگی محیط پیرامون می افزاید و با توجه به استحکام و دوام بالایی که دارد مناسب استفاده در پارک ها ، خیابان ها ، باغ ویلاها و بوستان های شهری می باشد .
این نوع گلجای ها قابل طراحی و ساخت از مواد اولیه ی گوناگون بوده که با توجه به نیاز شهری در سایز های متفاوت تولید می شوند .
مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه ی درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات بتنی از قبیل گلجای ، نیمکت و سطل زباله بتنی یکی از معتبر ترین مراکز فروش این سازه ها بوده که محصولات خود را بصورت عمده و یا تک با قیمت بسیار مناسب به مشتریان محترم عرضه می نماید .


گلدان و گلجای بتنی
گلدان و گلجای بتنی


ویژگی گلدان بتنی شهری استاندارد



گلدان های بتنی شهری دارای ویژگی های منحصر به فردی از قبیل دوام و طول عمر بالا ، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ، مقاوم در برابر رطوبت و پوسیدگی ، دارای دوام بالا در برابر نورخورشید و تغییر رنگ و شکل سازه ، دارای وزن بالا جهت جلوگیری از سرقت ، قابل طراحی و ساخت در طرح و مدل های متنوع با رنگبندی های زیبا می باشد .
مجموعه نورسا شید نویان تخفیفات ویژه ای را جهت خرید عمده ی این محصولات در نظر گرفته و مشتریان محترم می توانند با خرید عمده ی گلدان های بتنی با کیفیت بالا از این تخفیفات ویژه برخوردار شوند .


گلدان شهری پایه دار
گلدان شهری پایه دار


طراحی گلدان های بتنی در طرح های متنوع



گلدان های بتنی از تنوع بالایی برخوردار بوده و از این رو بسته به کاربردی که دارند در طرح و مدل های متنوعی همچون ، گلدان های بتنی رنگی ، گلدان های بتنی شیار دار ، گلدان های بتنی شیب بندی و گلدان های بتنی مناسب خیابان ها طراحی و تولید می شوند که هرکدام مناسب استفاده در مکان های مختلف می باشند .
مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از مدل های بروز طراح و تولید کننده ی انواع گلدان های بتنی شهری از مواد اولیه مرغوب و قیمت بسیار مناسب می باشد .


گلدان شهری طرح دار
گلدان شهری طرح دار


گلدان بتنی در رنگ های متنوع



گلدان های بتنی شهری
قابلیت رنگ آمیزی در رنگ های متنوع و شاد را دارند که مناسب استفاده در پارک ها و مکان های عمومی جهت روحیه بخشیدن به افراد جامعه و جلوه ی زیبا در این اماکن می باشند .
اما اغلب گلدان های بتنی شهری که در شهر مشاهده می شوند در رنگ های خنثی مانند رنگ  طوسی و یا خاکستری می باشند که تناسب زیبایی را در محیط پیرامون خود ایجاد می کنند .


گلدان و فلاوباکس بتنی
گلدان و فلاوباکس بتنی


قابلیت گلدان بتنی شیار دار



گلدان های بتنی شهری به گونه ای طراحی و تولید می شوند که از بیشترین استاندارد ها برخوردار باشند .
برای مثال به روی گلدان های بتنی شهری شیار هایی تعبیه شده است که بوسیله ی آنها آب اضافی گلدان خارج شده و از پوسیدگی ریشه گیاه داخل گلدان جلوگیری می شود .
همچنین این نوع گلدان ها مناسب استفاده در فصول سرد سال می باشد زیرا دچار یخ زدگی ریشه گیاه نمی شوند .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


کاربرد گلدان بتنی شیب بندی



گلدان بتنی شهری شیب بندی که با نام دیگر فلاور باکس شیب بندی نیز شناخته می شود المان پرکاربرد و زیبا جهت تثبیت دیواره های بزرگراه ها و اتوبان های شهری می باشد که با طراحی های متنوع و مدرن و زیبای خود موجب جلوه بخشیدن و سرسبزی این مکان ها می شوند .
همچنین فلاور باکس شیب بندی در فصول سرد سال دچار یخ زدگی نمی شود و از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد .
این محصول مناسب استفاده در مکان هایی با شیب بین 30 الی 90 درجه بوده است .


گلدان بتنی شهری
گلدان بتنی شهری


گلجای بتنی خیابانی شهری



با توجه به افزایش آلودگی ها و آلاینده های شهری استفاده از گلجای بتنی خیابانی شهری جهت پاکسازی هوای شهر ها بسیار ضروری و حائز اهمیت می باشد .
گلجای بتنی خیابانی شهری با طراحی استاندارد خود مناسب کاشت انواع گیاهان و گلهای زینتی بوده که با توجه به کاربرد مواد اولیه ی معدنی در ساخت آنها این گلدان ها سازگاری بالایی با محیط زیست دارند و با تناسب و هماهنگی خود با سایر المان های بتنی شهری جلوه و زیبایی بی نظیری را در شهر ها ایجاد می کنند .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


مزیت استفاده از گلجای بتنی شهری



گلجای بتنی شهری از مزیت های فراوانی همچون ، مقاومت بالا در برابر سرما و محافظت از ریشه گیاه داخل خود ، سازگار با محیط زیست نسبت به نوع پلاستیکی و فلزی آن ، ایجاد تناسب و هماهنگی در محیط پیرامون بدلیل رنگ خاص خود ، عایق حرارت و اشعه ی UV و محافظت از گیاه در مقابل آنها و جلوگیری از پژمرده شدن گیاه ، مانع ترافیکی زیبا جهت جلوگیری از پارک خودرو ها در منطقه ممنوعه و وزن بالا در برابر سرقت آنها می باشند .


فلاورباکس و گلدان شهری
فلاورباکس و گلدان شهری


نورسا شید نویان صادرکننده و سازنده ی گلجای شهری



مجموعه نورسا شید نویان صادرکننده و سازنده ی انواع محصولات بتنی از جمله گلجای بتنی در کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به کشور های همسایه و همجوار ایران می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این مجموعه در تماس باشید .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری

برای خرید انواع گلدان بتنی می توانید با ما در ارتباط باشید 09122464898





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up