نصب انواع گلدان بتنی



گلدان ها یکی از المان های شهری محسوب میشوند که در زیبایی و طراوت بخشیدن به محیط پیرامون خود نقش بسزایی دارند .
گلدان بتنی قابل استفاده در مکان هایی است که امکان ایجاد باغچه در آنجا نباشد .
گلجای بتنی با نصب در ورودی منازل ، محوطه خانه ها و باغ ویلا و معابر شهری سبب جلوه بخشیدن به آن محیط میشود .
این نوع سازه ها متناسب با آب و هوای مختلف در برابر هرگونه شرایط محیطی میباشد .



اصول جانمایی و نصب گلجای بتنی


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع متنوعی از گلدان های بتنی شهری می باشد ، این مجموعه در کنار توجه به زیبایی مدل های گلدان بتنی ، به استحکام و ماندگاری این محصول نیز نگاه ویژه ای دارد . 



بررسی وضعیت گلدان های بتنی شهری


برای مشاهده مدل های زیبا و چشم نواز از این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید . گلدان بتنی شهری 



جهت بازدید برخی دیگر از محصولات بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید  :




تولید و فروش گلدان شهری


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع گلدان های بتنی شهری بوده و متریال عمده گلدان بتنی سیمان ، ماسه ، میلگرد و خاموت بندی جهت استحکام هر چه بیشتر گلدان می باشد . 




مزایای خرید و استفاده از گلدان شهری



گلدان شهری قابل استفاده در هر مکانی طبق سلیقه های متفاوت میباشد که این گلدان ها دارای مقاومت و دوام بالایی بوده و در برابر تغییرات دمایی و همچنین ضربه های وارد شده آسیبی نخواهد دید .
گلدان های شهری ساخته شده از مواد گوناگون بدلیل قالب پذیری بالایی که دارند قابل تولید  و طراحی در مدل های متنوع بسته به نیاز یک محیط میباشد .




قیمت گلدان بتنی 50 * 50



گلدان بتنی بدلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود قابل تولید در ابعاد و سایز های متنوع بوده و همچنین میتوان از آن جهت نگهداری انواع گل های زینتی جهت زیبایی محیط استفاده نمود .
گلدان بتنی  دارای وزن بالایی بوده از این رو میتوان از آن به عنوان مانع در یک مکان بهره برد .



فروش گلجای شهری با ابعاد 60 * 60



گلجای شهری که جهت نگهداری از گلهای زینتی و ایجاد فضایی دلنشین و مدرن در محیط شهری و خیابان ها مورد استفاده قرار میگیرد در ابعاد متنوع با مدل های خاص با توجه به سبک محیط پیرامون سازه طراحی و تولید شده و بفروش میرسند .
مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه در زمینه طراحی المان های تزیینی شهری پیشرو در تولید انواع گلجای شهری بوده که محصولات خود را در کیفیت بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند .




گلدان بتنی طرح گرد پایه دار



بتن دارای خاصیت شکل پذیری بالایی بوده و از این جهت مناسب ایجاد طرح هایی زیبا و خاص به روی گلدان های شهری میباشد .
همچنین گلدان های ساخته شده از بتن بدلیل نگه داشتن آب در داخل خود به مدت طولانی گزینه ی مناسبی جهت ساخت گلدان و نگهداری گل هایی است که نیاز به آب فراوان دارند .
گلدان بتنی را میتوان بصورت پایه دار و یا بدون پایه در سبک طراحی متنوع متناسب با محل نصب آن تولید کرده و استفاده نمود.




فلاور باکس بتنی طرح کنگره



فلاورباکس ها گلدان هایی زیبا و مدرن هستند که اغلب در فضای سبز شهری و پارک ها مورد استفاده قرار میگیرند .
فلاورباکس بتنی قابل طراحی و ساخت در مدل های متنوع نظیر مدل کنگره بوده که بیانگر ارتباط بین طبیعت و شهرسازی میباشد .
گلجای بتنی بدلیل نوع طراحی و ساخت قابلیت نگهداری از انواع گلها و گیاهان به داخل خود را داشته و توسط گالوانیزه به منظور زهکشی بهتر از داخل عایق بندی میشوند .




انواع گلجای بتنی پایه دار



گلدان های شهری در دسته انواع تجهیزات مبلمان شهری قرار داشته که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و چشم نواز در شهرها موجب ایجاد آرامش و جلوه های بصری در سطح شهرها میشود .
گلجای بتنی قابل طراحی و ساخت در انواع مدل ها متناسب با محیط اطراف گلدان میباشد که میتوان در آنها انواع گیاهان و گلهای زینتی را کاشته و نگهداری کرد .
گلجای بتنی پایه دار را میتوان از متریال اولیه متفاوت در کیفیت مختلف طراحی و تولید کرد .




ساخت گلدان بتنی مدرن



گلدان بتنی مدرن به منظور ایجاد جذابیت در معابر شهری و جلوه دادن به این اماکن طراحی و ساخته شده است که گاهی اوقات از این سازه ها جهت ایجاد مانع برای کنترل تردد در یک مسیر و بستن آن و یا جداسازی یک محوطه بهره میگیرند .




صادرات گلدان بتنی به شهر های عراق



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از علم و صنعت بروز و خلاقیت های ساخت سازه بصورت مدرن تولید کننده انواع المان های تزیینی از جمله گلدان بتنی شهری بوده که گلدان هایی در طرح های زیبا و خاص در قیمت مناسب در بالاترین کیفیت ممکن تولید میکند که محصولات خود را به تمامی شهرهای ایران و همچنین کشور های همجوار ایران مانند کشور عراق ارسال کرده و صادر کننده این محصولات در کوتاهترین زمان بوده است .




ارسال گلدان بتنی به ترکمنستان



گلدان بتنی در طرح و مدل های گوناگون طراحی شده که نوع متریال و ساخت گلدان شهری در تعیین قیمت آن تاثیر گذار میباشد .
مجموعه نورسا شید نویان بزرگترین تولید کننده و ارسال کننده گلدان بتنی در طرح های جدید و مدرن متناسب با سبک معماری محیط مورد نظر بوده که این محصولات را با قیمت مناسب به کشورهایی نظیر ترکمنستان ارسال میکنند .
مشتریان محترم میتوانند جهت اطلاع از لیست قیمت این سازه ها و نحوه سفارش و ارسال آنها با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند .




طراحی و تولید فلاورباکس شهری



فلاور باکس شهری یک سازه خلاقانه و زیبا میباشد که قابل تولید از انواع متریال گوناگون با رنگ و طرح متنوع میباشد .
جهت تولید فلاورباکس رنگی از ترکیب بتن با رنگ پودری بهره میگیرند که این گلدان ها فاقد مواد مضر جهت رشد و نگهداری انواع گیاهان بوده و سبب دو چندان شدن زیبایی آنها میشود .  




استعلام خرید فلاور باکس شهری



 عواملی مانند متریال مصرفی اولیه جهت تولید فلاورباکس شهری و همچنین نوع طرح فلاورباکس و قالب های مورد نیاز جهت ساخت آنها از جمله مهم ترین موارد در تعیین قیمت فلاورباکس شهری میباشند .
مجموعه نورسا شید نویان یکی از تولید کنندگان فلاورباکس شهری بوده که محصولات خود را از متریال مرغوب و با کیفیت بالا تولید کرده و به شهر های داخلی و خارجی بدون واسطه در بازار در قیمت مقرون به صرفه عرضه میکند .




مکان های مورد استفاده گلدان بتنی



گلدان بتنی یک سازه پرطرفدار دارای ظاهری جذاب بوده که با نصب در هر مکان سبب ایجاد جلوه ای چشم نواز در آن مکان میشود .
گلدان بتنی قابل استفاده در پارک های شهری ، معابر و خیابان ها ، باغ ویلا ، منازل ، محوطه فروشگاه ها و یا مراکز خرید و تجاری بوده که در جنس متفاوت با قابلیت گوناگون طراحی و تولید میشوند .
نصب تعداد کثیری از این گلدان ها در فضای شهری علاوه بر ایجاد زیبایی محیطی سبب پاکیزگی هوا و رفع آلودگی شهری شده و در حفظ سلامت محیط زیست تاثیر بسیاری خواهد داشت .



برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up