پایه لوله ای و ریخته گری مدرن



پایه لوله های تولید شده در ارتفاعات مختلف قابل استفاده در ساخت انواع پایه چراغ های شهری میباشد .
برای پایه لوله ای ساده میتوان یک گلدانی ریخته گری تعبیه نمود که از آن برای تولید پایه چراغ دکوراتیو استفاده میشود .
پایه لوله ای را میشود بوسیله ی ریخته گری های مدرن ساخته شده از آلومینیوم توسط قالب های مخصوص تزیین کرده و جلوه زیبایی در آن ایجاد نمود .



تولید کننده انواع سرانداز و براکت پایه چراغ


جهت مشاهده انواع چراغ های لوله ای و براکت به لینک روبرو مراجعه نمایید . انواع پایه چراغ لوله ای و سرانداز مدرن




ساخت پایه لوله ای 3 متری



لوله ی پایه چراغ خیابانی قابل طراحی در سایز های مختلف بسته به کاربرد آنها میباشد که عموما این لوله ها در ارتفاع بین 3 الی 15 متر قابل تولید هستند .
پایه لوله ای 3 متری درساخت پایه چراغ پارکی و بوستانی پرکاربرد میباشد که اغلب پایه لوله 3 متری از یک لوله ی یکسره بدون اتصال قطعات ساخته میشود که میتوان آن را در مدل های متنوع و متناسب در طرح مورد نظر مشتری طراحی و تولید کرد .




تولید و فروش پایه چراغ لوله ای



پایه چراغ لوله ای از قطعات به طول 6 متر ساخته میشود که با توجه به ارتفاع سازه تعداد مشخصی از این قطعات در یکدیگر به صورت اورلپ در هم فرو رفته و در نهایت توسط دستگاه جوشکاری به یکدیگر متصل میشوند .
از آنجایی که قطعات پایه چراغ لوله ای در کارخانه تولید و متصل میشود نمیتوان آنها را در ارتفاع زیاد تولید کرد زیرا جا به جایی و حمل و نقل آن دچار مشکل خواهد شد .



صادرات پایه چراغ لوله ای



امروزه پایه چراغ لوله ای در طرح و مدل های متنوع با توجه به کاربرد سازه و درخواست مشتری طراحی و تولید میشود که بخشی از این سازه ها به کشور های همسایه نظیر عراق ، عمان ، ترکمنستان و قطر ارسال میشود .
مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه در زمینه ی تولید و صادرات پایه لوله ای از جنس مرغوب و با کیفیت با نازلترین قیمت بوده است که توانسته تعداد بسیاری از پایه های تولید شده در این مجموعه را به کشورهای همجوار ایران صادر کند .



ساخت انواع پایه های آلومینیومی و فولادی مدرن


شرکت  نوسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع   پایه چراغ لوله ای و چند وجهی با پوشش گالوانیزه گرم بوده و در صورت درخواست مشتریان محترم از پوشش رنگ اپوکسی نیز استفاده می کند .




 پایه چراغ لوله ای 4 متری



پایه چراغ لوله ای 4 متری دارای یک یا دو براکت متناسب با ارتفاع 4 متر میباشد که میتواند در مدل های متنوع بسته به مدل سازه طراحی شود .
براکت تعبیه شده به روی پایه چراغ 4 متری وظیفه نگهداری چراغ و تجهیزات آن را دارد تا سازه بصورت استاندارد تولید شده و نورپردازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد .
براکت پایه چراغ لوله ای میتواند بصورت عصایی ، خمیده توسط دستگاه خم کاری ، صاف با زاویه های متفاوت و متناسب با بدنه پایه چراغ میباشد .
همچنین سرچراغ نصب شده باید مناسب پایه چراغ و براکت باشد تا ظاهری شیک و زیبا در پایه ایجاد شود .




پایه لوله با پوشش رنگ الکترو استاتیک



پایه لوله ای بدلیل قرار گیری در فضای روباز و عوامل طبیعی مانند باران ، برف ، نورخورشید و گرد و غبار با سرعت بیشتری دچار تخریب و زنگ زدگی شده که این امر از طول عمر سازه می کاهد .
از این رو جهت جلوگیری از فرسودگی سازه و پوسیدگی آن از یک پوشش مقاوم در برابر هرگونه عامل محیطی بهره میبرند که این پوشش میتواند گالوانیزه گرم و یا رنگ مخصوص صنعتی باشد .
اغلب جهت پوشش پایه لوله ای از رنگ کوره ای الکترو استاتیک استفاده میشود تا علاوه بر مقاوم شدن سازه ظاهری زیبا با رنگ های خاص به پایه چراغ بدهد .



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید  : 




تولید پایه با گلدانی ریخته گری



گلدانی های ریخته گری تولید شده از فلز آلومینیوم میباشند که در طرح و مدل های متنوع تولید میشوند .
گلدانی ریخته گری در مدل های زیبا و رنگ های متفاوت جهت تزیین پایه چراغ های دکوراتیو خیابانی و یا بوستانی کاریرد دارند .
گلدانی و یا نام دیگر آن مبله پایه چراغ جلوه ای خاص و زیبا به سازه داده و موجب جذابیت سازه میشود .
نورسا شید نویان تولید کننده انواع گلدانی ریخته گری با توجه به نیاز و سلیقه مشتری میباشد .




پایه لوله ای طرح سلطنتی



پایه لوله ای طرح سلطنتی توسط قالب های مخصوص در طرح های سلطنتی زیبا تولید میشوند که این پایه ها جهت ساخت پایه چراغ های تزیینی در پارک ها و اغلب فضای سبز جهت زیبا تر شدن محیط پیرامون خود و نورپردازی مناسب آن کاربرد دارند .
عموما پایه لوله ای سلطنتی از آلومینیوم ساخته شده که مقاوم در برابر عوامل جوی میباشد .




معیار انتخاب پایه لوله ای



پایه لوله ای جهت ساخت انواع پایه چراغ مورد استفاده قرار میگیرد و از آنجایی که کاربرد و طول عمر سازه بسیار حائز اهمیت میباشد در هنگام خرید و انتخاب این نوع پایه ها باید به عواملی همچون جنس سازه ، مشخصات فنی سازه که شامل ابعاد و ارتفاع سازه میشود ، قابلیت های سازه از قبیل تعبیه دریچه بازدید و ضخامت ورق و مقاومت پایه لوله ای توجه نمود .




قیمت چراغ لوله ای



چراغ لوله ای در قیمت های مختلف توسط شرکت های متفاوت به بازار عرضه میشود که این اختلاف قیمت بدلیل مشخصات فنی سازه میباشد که ممکن است با یکدیگر مغایرت داشته باشد .
جهت تعیین قیمت چراغ لوله ای عواملی همچون وزن سازه ، ضخامت ورق بکار برده شده در سازه ،جنس و متریال اولیه سازه ، ارتفاع پایه چراغ و نوع فنداسیون تاثیر بسزایی دارند .
متقاضیان گرامی میتوانند جهت کسب اطلاع از قیمت پایه چراغ خیابانی و بوستانی توسط شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان مجموعه نورسا شید نویان در ارتباط باشند .




تولید و نصب پایه چراغ لوله ای



پروسه تولید و نصب پایه چراغ لوله ای باید زیر نظر فرد و یا افراد متخصص بوده تا پایه چراغ لوله ای اجرا شده در محل بصورت استاندارد و اصولی باشد که این امر موجب افزایش طول عمر و کاربرد سازه میشود .
پایه چراغ لوله ای را با توجه به میزان نورافکنی آنها و میزان نیاز نور در آن محیط در فواصل مشخص از یکدیگر نصب و راه اندازی میکنند .




نورسا شید نویان سازنده پایه چراغ



مجموعه نورسا شید نویان سازنده انواع پایه چراغ خیابانی و برج های روشنایی بوده که با تولید این محصولات زیر نظر مهندسین و متخصصین مجرب و با تجربه این مجموعه بصورت استاندارد و اصولی آمادگی خود را جهت طراحی و اجرای پروژه های نورپردازی و روشنایی سطح شهرها و فضای سبز شهری و همچنین پروژه های درخواستی در کوتاهترین زمان در بهترین کیفیت اعلام میدارد.  



     


برای سفارش محصولات تولیدی مچموعه نورسا شید نویان با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up