مبلمان پارکی نوین



پارک ها که از جمله مکان های تفریحی محسوب میشوند نیاز به تجهیزاتی دارند تا موجب راحتی و رفاه شهروندانی شوند که ساعاتی را در این مکان ها میگذرانند .
هدف از طراحی و تولید مبلمان شهری ایجاد فضایی آرام و زیبا در پارک ها بوده و این تجهیزات در حفظ سلامتی محیط زیست و پارک ها نقش بسزایی را ایفا میکنند .
امروزه در پارک ها از مبلمان شهری و تجهیزات آن استفاده میکنند تا افرادی که به این مکان ها می آیند بتوانند با آسایش بیشتر و کیفیت بهتری از این پارک ها و فضای سبز آنها لذت ببرند .



برای مشاهده نمونه هایی از محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 




ساخت انواع تجهیزات مبلمان شهری


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع مبلمان شهری و تجهیزات پارکی تلاش دارد با ارائه طرح های مدرن و محصولات با کیفیت قدمی هر چند کوچک در زمینه بهبود و شکوفایی فرهنگ جامعه بردارد ، امید است این فرآیند به درستی انجام شود . 




انواع ملزومات پارکی



همه ی مبلمان شهری مورد استفاده در پارک ها و فضای سبز جزء ملزومات پارکی محسوب میشوند به طوری که در نبود این تجهیزات پارک ها به مکانی سرد و بی روح و خسته کننده تبدیل میشوند .
همچنین استفاده از ملزومات پارکی به پاکیزگی پارک ها و حفظ امنیت آنها بسیار کمک کرده و تاثیر گذار میباشد .
از انواع ملزومات پارکی میتوان به سطل های زباله ، پایه چراغ های پارکی ، نیمکت ها ، پایه چراغ های چمنی ، وسایل ورزشی و مجموعه بازی کودکان اشاره نمود .




ابعاد استاندارد تجهیزات پارکی



تجهیزات نصب شده و مورد استفاده در پارک ها هرکدام دارای ابعادی مخصوص به خود و استاندارد میباشند که این موضوع به کارایی بیشتر محصول و کیفیت آن می افزاید .
ابعاد در نظر گرفته شده برای نیمکت های پارکی و یا پایه چراغ های پارکی مشخص بوده و بسته به مکان نصب این سازه ها ممکن است تغییر کند .
از آنجایی که تجهیزات پارکی با هدف ایجاد آرامش و امنیت در پارک ها تعبیه میشود توجه به ابعاد آنها جهت ایجاد سازه ای کاربردی حائز اهمیت میباشد .




مبلمان پارکی و چالش های شهروندان



مبلمان پارکی از ملزومات این مجموعه محسوب میشود که با هدف ایجاد امنیت ، راحتی ، ارتباط ، تزیین و تفریح در این مکان قرار گرفته اند .
از جمله چالش های شهروندان در مورد این موضوع میتوان به ناهماهنگی بین اجزای تجهیزات پارکی ، عدم بهره گیری از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه و عدم مشاوره و مشورت با شهروندان اشاره نمود .




اصول طراحی نیمکت پارکی



رعایت اصول طراحی در انواع تجهیزات مبلمان شهری امری ضروری و مهم میباشد که باید مورد توجه قرار گیرد .
نیمکت های پارکی جزء تجهیزات مبلمان شهری است که این سازه ها بسیار پرکاربرد و لازم در اماکن مختلفی مانند پارک ها و مکان های تفریحی تجاری محسوب میشود .
طراحی و ساخت نیمکت های پارکی اصولی دارد که این اصول موجب استاندارد شدن سازه و کارایی بهتر آن میشود از جمله این اصول میتوان به مواد خام اولیه مورد استفاده در سازه ، وزن و طریقه نصب آن اشاره نمود که باید به گونه ای باشد که سبب کاهش در هزینه ها شود .




ابعاد پایه چراغ پارکی



در انتخاب پایه چراغ های مورد استفاده در پارک ها توجه به محیط اطراف پایه چراغ و نیاز به میزان روشنایی آن محوطه لازم و ضروری میباشد .
به طور کلی پایه روشنایی های پارکی را در ارتفاع 3 متری و برخی اوقات در ارتفاع های 4 الی 6 متر نیز طراحی و تولید میکنند .
ابعاد پایه روشنایی پارکی باید به گونه ای باشد که نور کافی و به اندازه ی استاندارد به محیط اطراف خود پخش کند و اگر این نور به اندازه ی کافی نباشد و یا آنقدر زیاد باشد که موجب آزار و اذیت شهروندان شود سازه با مشکل رو به رو شده و طبق اصول استاندارد طراحی نشده است .




نحوه نصب سطل زباله پارکی



سطل های زباله نیز از زیر مجموعه ی تجهیزات مبلمان شهری میباشد که نصب آن در پارک ها و سطح شهر لازم و ضروری است .
نحوه ی نصب سطل های زباله پارکی باید به گونه ای باشد که برای افراد حین رفت و آمد مزاحمتی ایجاد نکند و همچنین فاصله ی این سطل ها از یکدیگر باید مشخص بوده و در فواصل استاندارد و یکسان از یکدیگر قرار گیرند .




گلدان شهری و مبلمان پارکی



گلدان ها یکی از تجهیزات مبلمان شهری محسوب میشود که بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و نصب آنها در سطح شهر ها موجب زیبایی و ایجاد جلوه های بصری چشم نواز میشود .
از این گلدان های شهری علاوه بر استفاده در فضای شهری در پارک ها نیز بهره میبرند که ایده ای هنرمندانه و خلاقانه زیبایی میباشد .
این گلدان ها در پارک ها در مدل های زیبا و جالب با اشکال گوناگون به چشم میخورند .




پایه چمنی و نصب در پارک های شهری



پایه های چمنی که در دسته ی مبلمان شهری قرار دارند سازه هایی کوچک و زیبایی هستند که در نورپردازی پارک ها و محوطه های سبز بسیار کاربرد دارند .
این سازه ها بیشتر جنبه ی تزیینی داشته و در زیبایی فضای اطراف خود بسیار تاثیر گذار میباشند .
در نصب پایه های چمنی در مدل های متنوع نیاز به فرد متخصص است تا با بررسی موقعیت جغرافیایی سازه و تعیین مکان نصب و یا در نظر گرفتن اصول استاندارد در جهت نصب سازه و به اجرا گذاشتن این سازه ها بپردازد .




قیمت ملزومات پارکی



تجهیزات مبلمان شهری مورد استفاده در فضای سبز پارک ها بسیار پرکاربرد و ضروری بوده و از ملزومات پارکی محسوب میشود .
از جمله ملزومات مورد استفاده در پارک ها میتوان به نیمکت ها ، پایه روشنایی های پارکی و چمنی ، سطل های زباله ، مجموعه بازی کودکان ، گلدان ها و وسایل ورزشی اشاره نمود که متریال اولیه مصرف شده در ساخت این سازه ها و کیفیت و کارایی این محصولات در تعیین قیمت آنها نقش بسزایی داشته است .




نصب استند تبلیغاتی



استند های نصب شده در سطح شهر ها در جهت تبلیغات و اطلاع رسانی سازه هایی بسیار کاربردی و مفید در سطح شهر ها میباشد .
استند های تبلیغاتی موجب رونق در کسب و کار ها شده و نقش بسزایی در تبلیغات گسترده ی شهری دارند .
عموما استند های تبلیغاتی را در میادین شهری و بلوارها و به طور کلی مکان هایی که زاویه دید بهتری جهت دیده شدن بیشتر این استند ها دارند نصب و اجرا میکنند و  همچنین نصب این استند ها تابع اصول و قوانین است تا مانع از سقوط سازه شود .




پرژکتور و روشنایی پارکی



اگر پرژکتور ها و روشنایی ها نبودند پارک ها در شب به محیط های تاریک و ناامن تبدیل میشدند .
نصب پرژکتور ها ی پارک ها در تاریکی شب بسیار پرکاربرد بوده و علاوه بر روشن سازی به زیبایی پارک ها افزوده و موجب نورپردازی های جالب در پارک ها میشود .




جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up