تولید و نصب فلاور باکس شهری



امروزه بدلیل زیاد شدن آلودگی در سطح کلان شهر هایی مانند تهران رشد و پرورش گیاهان در منازل و خانه ها با مشکل رو به رو شده است از این رو گلدان های بتنی در سایز های متنوع و انواع فلاور باکس ها به کمک حل این مشکل پرداخته اند .
فلاور باکس ها و گلدان های بتنی قابل استفاده در محوطه ساختمان ها و بالکن های آپارتمانی بوده که میتوان از آنها جهت نگهداری گیاهان مخصوص این گلدان ها استفاده نمود .



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی گروه نورسا شید نویان بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 





سازنده فلاور باکس بتنی



فلاور باکس بتنی بسیار پر طرفدار بوده که قابل ساخت و طراحی به روش های صنعتی و یا نیمه صنعتی در دو مدل ثابت و قابل جا به جایی میباشد .
در نوع ثابت به علت وزن بالای سازه امکان جا به جایی و حرکت دادن فلاور باکس بتنی وجود ندارد اما یک نوع دیگر از فلاور باکس بتنی وجود دارد که بدلیل بکار رفتن توری در شاسی آن این فلاور باکس ها قابل جا به جایی بوده و میتوان مکان نصب و قرار گیری آنها را تغییر داد .
نورسا شید نویان سازنده فلاور باکس بتنی در طرح و مدل متنوع با بهترین کیفیت میباشد .



کارگاه تولید گلجای بتنی


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع گلدان های بتنی شهری بوده و متریال عمده گلدان بتنی سیمان ، ماسه ، میلگرد و خاموت بندی جهت استحکام هر چه بیشتر گلدان می باشد .



سازنده انواع فلاورباکس های مدرن


برای مشاهده مدلهای متنوع این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید :  گلدان بتنی 




قیمت گلدان بتنی



قیمت گلدان بتنی ساخته شده در طرح و مدل های گوناگون با یکدیگر متفاوت بوده که این تفاوت قیمت بدلیل نوع و میزان بتن استفاده شده جهت ساخت آن ، وزن ، ابعاد گلدان بتنی و همچنین تعداد سفارش گلدان بتنی و کارایی محصول میباشد .
نورسا شید نویان تولید کننده گلدان بتنی در مناسب ترین قیمت بدون واسطه در بازار میباشد .




ساخت گلدان درب پارکینگ



گلدان های نصب شده در ورودی پارکینگ های عمومی و یا خصوصی جهت افزایش زیبایی ظاهری آنها و ایجاد جلوه ای مطلوب در آنها میباشد که جهت استفاده گلدان در ورودی پارکینگ ها میتوان از انواع گلدان های بتنی ، سنگی ، چوبی و فایبر گلاس بهره برد که هر کدام از آنها دارای مزیت ها و معایبی میباشد .




انواع گلدان بتنی مدرن



گلدان های ساخته شده از بتن میتوانند از دو نوع پایه دار و یا فاقد پایه طراحی و تولید شوند .
همچنین این گلدان ها با توجه به سبک طراحی و معماری محوطه اجرای این سازه ها میتوانند بصورت گرد و یا مربع در اشکال هندسی گوناگون در ارتفاع متفاوت تولید شوند .
این گلدان ها توسط قالب هایی در اشکال متنوع تولید میشوند که سبب خلق گلدان هایی با طرح های خلاقانه مدرن شده است .
گلدان های بتنی محلی جهت نگهداری گل ها و گیاهان تزیینی بوده که درمحل هایی مانند ، ورودی پارکینگ ها ، محوطه مدارس ، معابر شهری و پارک ها مورد استفاده قرار میگیرد .




قیمت گلجای شهری



گلجای شهری که به عنوان یک وسیله نگهدارنده و تزیین گیاه داخل خود مورد استفاده قرار میگیرند باید علاوه بر کاربرد مناسب دارای ظاهری خلاقانه و هنرمندانه باشد تا خلاقیت ، هنر و هویت یک جامعه را به تصویر بکشد .
قیمت گلجای شهری به طرح انتخابی گلدان ، نوع و مقدار متریال اولیه مصرف شده در آن ، ابعاد و تعداد سفارش سازه بستگی دارد .
نورسا شید نویان طراح و تولید کننده گلجای شهری در طراحی مدرن و شیک توسط ایده های خلاقانه با نازلترین قیمت میباشد .




صادرات انواع گلدان بتنی به عراق



مجموعه نورسا شید نویان و تیم تخصصی آن در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان شهری و گلدان های بتنی ارائه دهنده ی این محصولات در بهترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان گرامی در داخل و خارج از ایران بوده و همچنین اقدام به صادرات این محصولات در کوتاهترین زمان در کیفیت بالا به کشور های همسایه مانند عراق کرده است .
مشتریان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سازه ها با شماره کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کرده و پس از کسب اطلاعات اقدام به خرید این محصولات نمایند .




گلدان شهری طرح کنگره



گلدان های شهری ساخته شده در طرح های متنوع جهت تزیین و زیبایی گیاه داخل آنها طراحی شده است .
بنابراین باید به مدل ، رنگ و طرح سازه توجه شود که طرح کنگره یکی از طرح های پرکاربرد و پر طرفدار گلدان های شهری میباشد که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا دارای اصول طراحی استاندارد بوده تا کارایی و کیفیت محصول افزایش یابد .




نورسا شید نویان سازنده گلدان شهری



نورسا شید نویان سازنده برتر انواع مبلمان و گلدان های شهری در ایده های نوین ساخته شده از بهترین متریال روز با طول عمر بالا میباشد .
این مجموعه در تلاش است گلدان هایی با سبک مدرن با طراحی خاص جهت کسب رضایت مشتریان و ایجاد شهری مدرن و زیبا تولید کرده و به مشتریان خود عرضه کند .
شما عزیزان میتوانید با مشاهده کلیه نمونه گلدان های شهری با سبک متفاوت طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و جهت کسب اطلاع در مورد آن با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید .




نصب گلدان بتنی در دانشگاه ها و مدارس



نصب گلدان ها در مکان های عمومی و یا خصوصی به طور کلی موجب ایجاد زیبایی فراوان و ایجاد جلوه ای مطلوب در ظاهر آن محوطه میشود .
گلدان های بتنی نصب شده در دانشگاه ها و مدارس به این منظور میباشند که این گلدان های بتنی دارای ویژگی هایی از قبیل طراحی اصولی و استاندارد و سازگاری آنها با محیط زیست بدلیل عدم مضر بودن آنها برای طبیعت بوده و به این جهت در این اماکن مورد استفاده قرار میگیرند .
گلدان بتنی به گونه ای طراحی شده است که آب اضافی حاصل از آبیاری گیاهان داخل آن از گلدان خارج شده و موجب جریان هوا در کف گلدان و در نتیجه رشد بهتر گیاه داخل گلدان بتنی میشود .




ارسال گلدان بتنی به شهر های عراق



اصولا برای طراحی و ساخت گلدان بتنی می بایست به نوع مصالح مصرفی و ملزومات فلزی مورد استفاده توجه نمود .
برای هرچه بهتر شدن کیفیت گلدان بتنی میبایست به عیار بتن و محاسبات مهندسی توجه نمود .
صادرات این محصول دارای ارزش مالی بالایی بوده و مجموعه ما تلاش میکند بهترین کیفیت تولیدی برای کشور عراق و شهر های تابعه از جمله سلیمانیه ، بصره و بغداد به انجام رساند .




فروش گلدان بتنی به ترکمنستان



با توجه به سابقه فروش محصولات بتنی از جمله گلدان ، جدول و آب نما ، مجموعه نورسا شید نویان به کمک افراد متخصص اقدام به طراحی و تولید محصولات مدرن در زمینه فلاور باکس های شهری و ارسال این محصولات به کشور های همجوار از جمله ترکمنستان ، آذربایجان ، عمان و امارات نموده و برای تحویل به موقع و بدون آسیب دیدگی اجناس ارسالی سعی میکند بهترین نوع بسته بندی و بارگیری و ارسال محصول فوق را به بهترین نحو ممکن به انجام رساند .    



برای ثبت سفارش انواع گلدان بتنی می توانید با شماره تماس 09122464898 در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up