کاربرد فلاور باکس در فضای شهری



با توجه به توسعه شهر ها و زندگی شهری بدلیل قطع درختان و ساخت و ساز این مناطق پوشش گیاهی شهر ها کاسته شده که این امر سبب آلودگی هوا در شهر ها و بدنبال آن ایجاد بیماری های خطرناک برای شهروندان می شود که به همین منظور امروزه فلاور باکس هایی طراحی شده است که با نصب این فلاور باکس ها در سطح شهرها علاوه بر زیبایی بیشتر و جلوه بخشیدن به آنها سبب کاهش آلودگی این مناطق شده و به حفظ سلامت محیط زیست و شهروندان کمک خواهد شد .


گلدان بتنی طرح کنگره
گلدان بتنی طرح کنگره

ساخت گلدان بتنی مدرن


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع گلدان بتنی شهری و محوطه  ای می باشد ، گلجای شهری عموما از جنس بتن با عیار مناسب بوده و توسط میلگرد و خاموت بندی استاندارد کلاف شده و آماده بتن ریزی می شود . 


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری

برای مشاهده برخی از محصولات ما بر روی لینک های ذیل کلیک فرمایید : 



فلاورباکس و گلدان شهری
فلاورباکس و گلدان شهری


فلاورباکس یا جعبه گل



فلاور باکس ها محل نگهداری انواع گل ها و گیاهان به داخل خود بوده که قابل نصب در سطح شهرها به منظور ایجاد فضای سبز بیشتر می باشد .
فلاور باکس یا جعبه گل مناسب استفاده در مکان هایی است که امکان ساخت و ایجاد باغچه و یا فضای سبز در آنجا نباشد .
مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع فلاور باکس های شهری از متریال عالی و مرغوب در مدل های متنوع متناسب با محیط مورد نظر شما می باشد .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


فلاور باکس چوب پلاست



یکی از جدیدترین و بروز ترین مدل های فلاور باکس که امروزه مورد استفاده در پارک ها ، مراکز خرید ، سازمان های اداری ، منازل مسکونی و سطح شهرها قرار گرفته است و دارای ظاهری بسیار شیک و جذاب می باشد ، فلاور باکس چوب پلاست بوده که بدلیل حفظ محیط زیست در طرح های متنوع طراحی و تولید می شود .
فلاور باکس چوب پلاست طراحی شده از پروفیل فلزی به همراه روکش چوب پلاست بوده که جهت نگهداری از گیاهان طراحی شده است .
مجموعه نورسا شید نویان سازنده انواع فلاور باکس چوب پلاست با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد .


گلدان بتنی شهری
گلدان بتنی شهری


فلاورباکس گالوانیزه در پارک ها



فلاور باکس ها قابل طراحی و تولید از انواع متریال اولیه گوناگون میباشند .
یکی از مدل های فلاورباکس شهری مدل گالوانیزه آن بوده که از یک فریم از جنس گالوانیزه با پوشش رنگ الکترو استاتیک در رنگ های متنوع ساخته شده است .
فلاور باکس گالوانیزه مناسب استفاده در مکان های عمومی و یا خصوصی از جمله پارک ها ، باغ ویلاها ، فروشگاه ها و پاساژ ها می باشد .
این نوع فلاور باکس ها گزینه ی مناسبی جهت کاشت گل ها و گیاهان متنوع در آنها بوده که در برابر شرایط محیطی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار می باشند .


گلدان و فلاوباکس بتنی
گلدان و فلاوباکس بتنی


فلاور باکس بتنی در میادین شهری



فلاور باکس های ساخته شده از بتن بدلیل طراحی خاص و متریال اولیه استفاده شده در آنها مناسب استفاده در فضای روباز و محوطه سازی مکان های مختلف بوده و از مقاومت و دوام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون برخوردار می باشد .
فلاور باکس بتنی از ترکیب موادی مانند ، ماسه ، سیمان و میلگرد ساخته شده است که با توجه به درخواست مشتری و کاربردی که دارند در طرح و مدل های متنوع طراحی می شوند .
مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده انواع فلاور باکس از جمله گلجای بتنی در طرح و مدل های مدرن متناسب با محیط شهری و اماکن خصوصی می باشد .


گلدان شهری طرح دار
گلدان شهری طرح دار


فلاور باکس چوبی بلواری



فلاور باکس چوبی دارای ظاهری بسیار زیبا بوده که در جهت زیبا سازی شهری و مدرنیته ساختن آن در بلوار ها و سطح شهرها مورد استفاده قرار می گیرد .
چوب دارای مقاومت و دوام پایینی در برابر رطوبت می باشد به همین دلیل از چوب به عنوان روکش و یک پوشش زیبا در ساخت فلاور باکس های شهری بهره می برند .


گلدان شهری پایه دار
گلدان شهری پایه دار


مزیت استفاده از فلاور باکس در سطح شهرها



فلاور باکس ها موجب زیبایی بیشتر شهرها و ایجاد جلوه های بصری چشم نوازی می شوند و به کاهش آلودگی محیطی و ایجاد فضایی پاک و سالم کمک می کنند .
همچنین فلاور باکس در طرح و مدل های متنوع متناسب با محیط شهری و یا محوطه های خصوصی و عمومی طراحی شده و قابل استفاده در این اماکن می باشد .
مشتریان محترم میتوانند جهت اطلاع از نحوه ی سفارش و ثبت سفارش این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند .


گلدان و گلجای بتنی
گلدان و گلجای بتنی


قیمت فلاور باکس شهری



فلاور باکس شهری با توجه به طراحی و ساخت از انواع متریال اولیه و ابعاد اندازه مختلف دارای قیمت های متفاوتی می باشد .
برای مثال فلاور باکس ها با ابعاد و اندازه های کوچکتر دارای قیمت پایین تری نسبت به فلاور باکس با ابعاد بزرگتر می باشد که این عامل یکی از پارامتر های مهم در تعیین قیمت این سازه ها بوده است .
مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید مبلمان شهری ارائه دهنده انواع فلاور باکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان محترم بوده که این محصولات را در مدت زمان کوتاه به تمامی نقاط ایران ارسال می کند .


گلدان بتنی و فلاورباکس
گلدان بتنی و فلاورباکس


فروش فلاور باکس شهری



فلاور باکس شهری یک سازه ی پرکاربرد در سطح شهرها و مکان های مختلف می باشد که از آن به عنوان یک المان زیبایی در فضای سبز شهری و یا راهبند استفاده می کنند .
مراکز مختلفی اقدام به فروش انواع فلاور باکس از متریال اولیه مختلف در طرح و مدل های متنوع کرده اند که جهت تهیه این سازه ها باید به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت آنها توجه نمود تا بتوان فلاور باکس با کیفیت و طول عمر بالا تهیه کرده و از آن در مکان های خصوصی و یا عمومی استفاده نمود .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


خرید فلاور باکس چوب پلاست



جهت خرید فلاور باکس طرح چوب بهتر است این سازه ها را از مراکز معتبر تهیه کرده تا فلاور باکس خریداری شده از کیفیت و طول عمر بالایی برخور دار باشد .
فلاور باکس های تولید شده در مجموعه نورسا شید نویان از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و قابل سفارش در طرح و رنگ های متنوع با ابعاد مختلف می باشند .


گلدان بتنی معابر و پیاده رو
گلدان بتنی معابر و پیاده رو


نورسا شید نویان صادر کننده فلاور باکس شهری



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از مدل های مدرن و بروز و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب یکی از معتبر ترین تولید کنندگان انواع فلاور باکس شهری بوده که محصولات خود را در قیمت مناسب و مقرون به صرفه به کشور های همسایه در کوتاهترین زمان ممکن صادر می کند .


گلدان بتنی شهری
گلدان بتنی شهری

برای سفارش انواع گلدان بتنی با ما در ارتباط باشید 09122464898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up