گلجای بتنی شهری



استفاده از گلجای بتنی شهری یک راه مناسب جهت زیبا سازی و تزیین معابر و سطح شهرها میباشد .
گلجای شهری بتنی که در زیبا سازی و جلوه دادن به محیط پیرامون خود نقش بسزایی دارد دارای طراحی خاص و منحصر به فردی بوده که جهت استفاده و کاشت انواع گیاهان به داخل آنها در همه فصول سال و در معرض تغییرات دمایی گوناگون محیط بسیار مناسب و ایده آل بوده و سبب نگهداری و رشد بهتر و بیشتر گیاهان داخل خود میشود .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


ویژگی گلجای بتنی و زیبا سازی شهرها



گلدان بتنی بدلیل دارا بودن خاصیت هایی از قبیل مقاومت در برابر یخ زدگی در زمستان و محافظت از ریشه ی گیاه داخل خود ، طول عمر و کیفیت بالای محصول ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ، مقاوم در برابر شرایط محیطی گوناگون ، دوام بالا در برابر تغییرات دمایی ، وزن بالا و عدم سرقت سازه و امکان تولید در رنگ های متنوع قابل استفاده و بهره گیری در اماکن مختلف و پارک ها و سطح شهر میباشد .


گلدان بتنی طرح کنگره
گلدان بتنی طرح کنگره

بهترین های گلدان بتنی را از ما بخواهید


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع متنوعی از گلدان های بتنی شهری می باشد ، این مجموعه در کنار توجه به زیبایی مدل های گلدان بتنی ، به استحکام و ماندگاری این محصول نیز نگاه ویژه ای دارد . 


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری

جهت بازدید برخی دیگر از محصولات بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید  :



گلدان و فلاوباکس بتنی
گلدان و فلاوباکس بتنی


مزیت استفاده از گلدان بتنی شهری



استفاده از انواع گلدان های بتنی در زیبا سازی و کاهش آلودگی در یک محیط بسیار تاثیر گذار بوده و میتوان از آنها بصورت هماهنگ و همخوان با سایر المان های شهری نظیر نیمکت ها ، پایه روشنایی ها و سطل های زباله شهری جهت افزایش جلوه ی زیباتر در سطح شهرها استفاده نمود .
بتن استفاده شده جهت طراحی و ساخت گلدان بتنی شهری دارای رنگ زیبا و متناسب با محیط و وزن بالا بوده که این امر موجب میشود گلدان به راحتی سرقت نشود .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


قیمت گلجای بتنی



گلجای بتنی دارای طراحی زیبا و قابل استفاده در اماکن گوناگون بوده که مقاوم در برابر تغییرات دمایی محیط و محافظت از ریشه گیاه میباشد .
قیمت گلجای بتنی به ابعاد گلدان ، میزان بتن مصرف شده جهت ساخت آن و نوع طراحی و مدل گلدان بستگی دارد .


گلدان و گلجای بتنی
گلدان و گلجای بتنی


ساخت و طراحی گلدان بتنی شهری



از آنجایی که گلدان بتنی شهری در زیبا سازی و مدرن ساختن شهر ها و ایجاد هوایی پاک و سالم در آن محیط نقش مهمی دارند ، در طراحی و ساخت گلدان بتنی باید دقت شود تا این گلدان ها متناسب و هماهنگ با سایر المان های نصب شده در سطح شهر بوده و به گونه ای طراحی شوند که سبب محافظت و رشد بیشتر گیاه داخل خود شوند و بتوان از آنها جهت نگهداری انواع گل های تزیینی جهت ایجاد فضایی دلنشین در شهرها استفاده نمود .


گلدان بتنی معابر و پیاده رو
گلدان بتنی معابر و پیاده رو


گلجای بتنی خیابانی



گلجای بتنی خیابانی که در مدل های متنوع و مدرن طراحی و تولید میشوند باید از نظر کیفیت بتن استفاده شده در ساخت این سازه ها و بروز بودن روش قالب گیری و قالب های مورد استفاده جهت ساخت گلدان بتنی خیابانی در رتبه بالایی قرار داشته باشند .


گلدان بتنی شهری
گلدان بتنی شهری


استفاده گلدان بتنی در پارک ها



بتن استفاده شده جهت ساخت و تولید انواع گلدان بتنی پارکی دارای مقاومت و دوام بالا در برابر شرایط محیطی گوناگون و تغییرات دمایی محیط بوده و از این نظر دارای طول عمر بالا و عدم فرسودگی و تخریب میباشد .
بتن دارای قیمت مقرون به صرفه بوده و از این جهت بسیار مورد توجه افراد برای ساخت و تولید المان های شهری مختلف بوده است .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


فلاور باکس و گلدان بتنی پارکی



سازه هایی از قبیل فلاورباکس و گلدان بتنی علاوه بر دادن جلوه ای زیبا و دل انگیز به محیط پیرامون خود دارای دوام و مقاومت بالا جهت نصب در محیط های رو باز شهری میباشد .
از گلدان بتنی و فلاور باکس ها در مدل های متنوع و مدرن با طراحی های جذاب جهت کاهش آلودگی های شهری و پاکیزگی محیط زیست استفاده میکنند .
همچنین این گلدان ها در ایجاد فضایی دلنشین و مطلوب در مکان هایی که فاقد بناهای تاریخی و جاهای دیدنی است نقش موثری دارد .


گلدان بتنی و فلاورباکس
گلدان بتنی و فلاورباکس


مشخصات گلدان بتنی خیابانی



گلدان بتنی خیابانی را میتوان در رنگ های متنوع جذاب بصورت هماهنگ با سبک طراحی فضای اطراف آنها با استفاده از رنگ های مرغوب با کیفیت جهت جلوگیری از رنگ پریدگی و کدر شدن این سازه ها به مرور زمان در اشکال چند وجهی و هندسی زیبا تولید کرده و در فضای سبز پارک ها و معابر شهری از جمله پیاده رو ها ، پارک ها ، هتل و ورودی سازمان های دولتی و یا خصوصی مورد استفاده قرار داد .
گلدان بتنی خیابانی دارای مقاومت بالا در برابر عوامل جوی مختلف ، قیمت مقرون به صرفه و طراحی مطلوب جهت نگهداری اکثر گیاهان تزیینی میباشد .


گلدان شهری طرح دار
گلدان شهری طرح دار


کاربرد گلدان بتنی شهری



گلدان های بتنی شهری در ورودی اماکن خصوصی و یا عمومی و همچنین در بزرگراه ها و سطح شهر ها جهت افزایش زیبایی محیطی و کاهش آلودگی های آن مورد استفاده قرار میگیرند .
گلدان شهری ساخته شده از بتن در ورودی پارکینگ منازل جهت جلوگیری از پارک کردن خودرو ها و در خیابان های شلوغ به عنوان مانع کاربرد دارند .


گلدان شهری پایه دار
گلدان شهری پایه دار


گلدان شهری مدرن



گلدان های شهری که در مدل های خلاقانه و زیبا متناسب با سبک مدرن شهر ها طراحی و تولید میشوند از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در عین سادگی دارای ظاهری ساده و چشم نواز بوده که بدلیل وزن بالای این سازه ها میتوان از آنها به عنوان مانع و یا راه بند شهری استفاده نمود .
گلدان شهری مدرن باید از مواد اولیه مرغوب ساخته شود تا دارای بالاترین کارایی باشد .


گلدان بتنی و فلاورباکس
گلدان بتنی و فلاورباکس


ابعاد گلدان بتنی شهری



گلدان بتنی شهری بدلیل کاربرد و قابلیت های بالای خود سازه ای پرطرفدار و پر استفاده در سطح شهرها محسوب میشود که میتوان از آنها در محیط های رو باز و یا سربسته در انواع ابعاد گوناگون و متناسب با نیاز محیط و سبک طراحی آن استفاده نمود .
گلدان بتنی شهری  به عنوان جدا کننده در معابر شلوغ و پر ازدحام در مدل های متنوع در سایز های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند .
ابعاد گلدان بتنی شهری بر اساس گیاهی که قرار است در آن کاشته شود و محیطی که قرار است گلدان در آنجا نصب شود تعیین میشود .


گلدان و فلاورباکس شهری
گلدان و فلاورباکس شهری


نورسا شید نویان صادر کننده گلدان بتنی



نورسا شید نویان با بهره گیری از افراد متخصص پیشرو در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان شهری از قبیل گلدان های بتنی در طرح و مدل های مدرن و پیشرفته با استفاده از متریال اولیه مرغوب و با کیفیت و ساخت استاندارد و اصولی بوده که محصولات خود را در کمترین قیمت بصورت مستقیم و بدون واسطه به کشور های همسایه نظیر عراق ، عمان ، امارات ، ترکمنستان ، تاجیکستان و سایر کشور های همجوار ایران صادر میکند .


گلدان بتنی معابر و پیاده رو
گلدان بتنی معابر و پیاده رو

برای سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید 09122464898



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up