تولید و نصب سطل زباله مدرن



سطل زباله مدرن به منظور حفظ پاکیزگی شهر ها و بوستان های شهری و سلامت شهروندان در سطح شهر ها تعبیه شده و یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد محسوب می شود .
سطل زباله شهری در کاهش آلودگی های زیست محیطی و شیوع عوامل بیماری زا نقش بسیار مهمی در سطح شهر ها داشته و توجه به عواملی همچون ، تعداد مناسب این سازه ها ، محل نصب و جانمایی صحیح آنها و تناسب سطل زباله پارکی با سایر تجهیزات موجود در آن محیط حائز اهمیت می باشد .
نصب و راه اندازی سطل زباله شهری توسط پیچ و رول بولت انجام گرفته و این تجهیزات در پارک ها ، بوستان ها ، تفرجگاه ها و فروشگاه ها در رنگ های متنوع متناسب با نیمکت های پارکی مورد استفاده قرار می گیرند .


سطل زباله پارکی و باغ ویلا
سطل زباله پارکی و باغ ویلا

سطل زباله پارکی به همراه جاسیگاری



مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه درخشان در زمینه تولید انواع مبلمان شهری تولید کننده و عرضه کننده انواع سطل های زباله با استفاده از متریال عالی و با کیفیت بالا با توجه به سلیقه و درخواست مشتری بوده که سطل هایی با مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات دمایی شدید ، تابش نورخورشید ، ضربه و شرایط محیطی نامساعد تولید می کند .
مجموعه نورسا شید نویان یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع سطل زباله پارکی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه با حذف واسطه های بازار بصورت مستقیم بوده که محصولات خود را بصورت عمده و جزیی و کاملا تضمینی در کمترین زمان ممکن و کمترین تعرفه حمل و نقل به محل مورد نظر شما ارسال می کند .
مشتریان محترم می توانند جهت تهیه و ثبت سفارش این محصولات از طریق سایت مجموعه اقدام نموده و جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشند .


سطل زباله پارکی درب دار
سطل زباله پارکی درب دار

برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



سطل زباله تمام فلزی
سطل زباله تمام فلزی

کاربرد و استفاده سطل زباله فلزی مدرن



سطل زباله فلزی مدرن که قابل طراحی در طرح های متنوع و زیبا متناسب با هرسلیقه ای بوده از بدنه ای تمام فلز با طول عمر بالا و بسیار کاربردی در جهت داشتن محیط زیستی پاکیزه و لذت بخش و شهری سالم و فاقد هر گونه آلودگی و کثیفی تولید شده و به شهروندان این امکان را می دهند تا از فضای سبز و پر طراوت پارک و بوستان های شهری و نمای چشم نواز آنها نهایت لذت را ببرند .


سطل زباله طرح چوب پلاست
سطل زباله طرح چوب پلاست


تولید سطل زباله شهری در مدل های متنوع



سطل زباله شهری در رنگ بندی های زیبا و مدل هایی با تنوع بالا با توجه به نیاز شهری و سلیقه ی مشتریان محترم طراحی و تولید می شود .

این سطل های زباله دارای نصبی آسان بوده و در مدل های فلزی ، CNC و چدنی در جهت افزایش سلامت جسمی شهروندان و فرهنگ سازی در زمینه ی پاکیزه نگه داشتن شهر ها قابل سفارش و طراحی می باشند .
سطل زباله شهری از دوام بالایی برخوردار بوده و دارای هزینه ی بسیار پایین از لحاظ تعمیر و نگهداری این سازه ها می باشد .


سطل زباله پارکی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
سطل زباله پارکی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


تولید و اجرای سطل زباله فلزی پارکی



سطل زباله فلزی پارکی از جمله سطل هایی دارای ظاهری ساده اما طول عمر بسیار بالا و کاربردی بوده که بدلیل سرعت در تولید آنها و تولید تعداد بیشتری از آنها در مدت زمان کوتاه این نوع سطل ها از هزینه ای پایین و مقرون به صرفه برخوردار می باشد .
در ساخت سطل زباله فلزی پارکی از لوله و پروفیل مرغوب بهره می گیرند که از نظر اقتصادی گزینه ی مناسبی محسوب می شوند.


سطل زباله پارکی طرح چوب پلاست
سطل زباله پارکی طرح چوب پلاست


نصب سطل زباله CNC شهری



سطل زباله CNC  از جمله سطل های پر طرفدار بوده که در طرح و مدل های مدرن و بروز در طراحی های جذاب و چشم نواز طراحی و ساخته می شوند .

در ساخت و تولید این نوع سطل های زباله شهری از نرم افزار های سه بعدی صنعتی جهت طراحی و انتخاب مدل آنها بهره می گیرند .
سپس سطل زباله CNC  توسط دستگاه برش مخصوص برش داده می شود و در پایان تمامی قطعات سازه با توجه به طرح اولیه به یکدیگر متصل و مونتاژ می شوند .
در جهت مقاوم سازی سطل زباله CNC  شهری توسط دستگاه جوش CO2  جوشکاری هایی بر روی این سازه ها صورت می گیرد.


سطل زباله فلزی طرح پانچی
سطل زباله فلزی طرح پانچی

تولید و نصب سطل زباله چدنی در بوستان های شهری



سطل زباله چدنی دارای ظاهری بسیار مدرن و خاص بوده که جلوه ای بسیار چشم نواز به محیط اطراف خود می بخشند و در جذابیت و ایجاد فضای زیبا در محیط پیرامون خود بسیار تاثیر گذار می باشند .
سطل زباله چدنی جزء با دوام ترین و مقاوم ترین سطل زباله پارکی بوده که از وزن بسیار بالایی برخوردار می باشد و همین امر موجب می شود که این سازه ها براحتی مورد سرقت قرار نگیرند .
نصب سطل زباله چدنی فاقد هرگونه پیچ کردن بوده که این امر با توجه به در خواست مشتری قابل تغییر می باشد .


سطل زباله محوطه طرح چوب پلاست
سطل زباله محوطه طرح چوب پلاست

سطل زباله شهری در قیمت های متفاوت



سطل زباله شهری از جمله تجهیزات بسیار ضروری و پر استفاده در سطح شهر ها و بوستان های شهری بوده که دارای قیمت های متفاوتی توسط شرکت های مختلف می باشد .
این تفاوت قیمت در سطل زباله شهری ناشی از عواملی همچون ، ضخامت ورق بکار برده شده جهت ساخت سازه ، نوع لوله و پروفیل ، کیفیت پوشش سطل زباله شهری ، نوع رنگ آمیزی سطل زباله ، نوع طرح انتخابی توسط مشتری ،میزان پرتی ورق بکار برده شده به هنگام تولید ، نوع جوشکاری و اتصال قطعات سازه به یکدیگر و تعداد مورد نیاز از این سازه ها می باشد .
عوامل ذکر شده در بالا علاوه بر تاثیر در قیمت سطل زباله شهری در طول عمر سازه و کارایی آن بسیار موثر بوده و بهتر است به هنگام خرید این سازه ها به موارد فوق توجه شود .


سطل زباله طرح چدنی
سطل زباله طرح چدنی


نورسا شید نویان تولید کننده سطل زباله شهری



مجموعه نورسا شید نویان با سال ها تجربه در زمینه ی طراحی و ساخت انواع تجهیزات شهری و در نظر گرفتن نیاز شهری و سلیقه ی مشتری تولید کننده و عرضه کننده ی این تجهیزات در تنوع بالا ، متریال با کیفیت و مرغوب ، رنگ مناسب و با دوام متناسب با سایر المان های شهری در پایین ترین قیمت به مشتریان محترم در سراسر ایران می باشد .
مشتریان محترم می توانند جهت خریدی مطمئن و کاملا اقتصادی در کوتاهترین زمان ممکن با مشاورین و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.


سطل زباله فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
سطل زباله فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


خرید سطل زباله مدرن در قیمت مقرون به صرفه



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از علم و دانش روز دنیا و افراد با تجربه و متخصص در این حیطه آماده ی خدمت رسانی به مشتریان محترم در سراسر ایران بوده و با گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش گزینه ی مناسب در جهت خریدی آسان و مطمئن سطل زباله شهری می باشد .
این مجموعه با عرضه مستقیم انواع سطل زباله شهری از درب کارخانه تولیدی و حذف واسطه های بازار از جمله شرکت های معتبر در زمینه ی تولید و سفارش این تجهیزات در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد .


سطل زباله محوطه ای طرح پانچی
سطل زباله محوطه ای طرح پانچی


نورسا شید نویان صادر کننده سطل زباله پارکی و شهری  



مجموعه نورسا شید نویان نامی معتبر در زمینه ی طراحی و تولید انواع سطل زباله شهری در طرح ومدل های مدرن بوده که سعی دارد با تولید محصولات با کیفیت و تولید شده از مواد اولیه مرغوب در نازلترین قیمت سبب رضایتمندی مشتریان محترم شود .
مجموعه نورسا شید نویان صادر کننده محصولات خود در کوتاهترین زمان و بسته بندی مناسب به کشور های همسایه و همجوار ایران می باشد .


سطل زباله طرح چوب
سطل زباله طرح چوب


مزیت استفاده از سطل زباله درب دار



سطل زباله پارکی قابلیت طراحی و تولید بصورت درب دار را داشته که این نوع طراحی بسیار موثر و کاربردی در جلوگیری از پراکنده شدن زباله به خارج از سطل زباله و جمع شدن حشرات و حیوانات در اطراف آن می باشد .
همچنین درب تعبیه شده از نفوذ باران به داخل سطل زباله جلوگیری می کند .


سطل زباله طرح پانچی
سطل زباله طرح پانچی

مجموعه ما برای ثبت سفارش و ارائه اطلاعات فنی در خدمت مشتریان محترم می باشد ، شماره تماس 09122464898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up