سطل زباله پارکی



سطل زباله پارکی با هدف جمع آوری زباله های سطح شهر و پاکیزگی هرچه بیشتر شهرها و معابر آن جهت حفظ سلامتی شهروندان و محیط زیست طراحی و ساخته شده است .
سطل زباله پارکی قابل طراحی و تولید در انواع مدل های متنوع با متریال اولیه گوناگون بوده که میتوان سبب استفاده راحتتر از این سازه ها قابلیت هایی را به آنها افزود .
سطل زباله پارکی مورد استفاده در پارک ها و فضای سبز شهری بوده که متناسب با میزان تولید زباله توسط شهروندان تعداد بیشماری از این سطل های زباله در سطح شهرها نصب شده است .



اصول طراحی سطل زباله درب دار


برای مشاهده انواع متنوعی از این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید :  سطل زباله پارکی و محوطه ای 



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 




ساخت سطل زباله 50 لیتری


شرکت نورسا شید نویان با توجه به  نوع کاربرد و محیط مورد استفاده ، سطل زباله ای مناسب با بهترین طراحی و کیفیت تولید را به مشتریان محترم پیشنهاد می کند . 




سطل زباله پارکی چدنی



همانطور که اشاره شد سطل زباله پارکی قابل طراحی و تولید در مدل های متنوع از متریال گوناگون میباشد .
امروزه سطل زباله چدنی طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است که این نوع سطل های زباله دارای ویژگی هایی است که آن را نسبت به دیگر سطل های زباله متمایز کرده است .
برای نمونه سطل زباله چدنی دارای قابلیت شکل پذیری بالایی بوده که نسبت به نوع فلزی آن از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار میباشد .




سطل زباله فلزی و فضای سبز شهری



چدن که از خانواده ی فلزات محسوب میشود در رتبه ی بالاتری نسبت به سایر فلزات جهت طراحی و تولید انواع سطل زباله پارکی قرار گرفته است .
چدن دارای مقاومت و دوام بالایی در برابر عوامل جوی گوناگون بوده و بدلیل زیبایی ظاهری که دارد قابل استفاده جهت ساخت انواع سطل زباله در مدل های متنوع و نصب در فضای روباز شهری میباشد .




سطل زباله چدنی در طرح های زیبا



سطل زباله چدنی مورد استفاده در پارک ها و فضای باز شهری به روش ریخته گری فاقد هرگونه جوش و یا درزی بوده که میتوان آن را در طرح و مدل های متنوع با توجه به استاندارد های ساخت سطل زباله شهری تولید کرده و توسط رنگ های مخصوص صنعتی جهت افزایش مقاومت سازه ها رنگ آمیزی نمود .




قیمت سطل زباله چدنی



سطل زباله چدنی که یکی از نمونه سطل های زباله مدرن جهت استفاده در پارک ها و فضای سبز شهری بوده و دارای مقاومت و دوام بالایی در برابر هرگونه آسیب و یا فرسودگی جهت استفاده در محیط های روباز میباشد .
عوامل متعددی در تعیین قیمت نهایی سطل زباله چدنی تاثیر گذار بوده که از مهم ترین آنها میتوان به روند تولید محصول و تعداد سفارش داده شده از سطل زباله چدنی اشاره داشت .




تولید کننده سطل زباله پارکی چدنی



سطل زباله چدنی بدلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه افراد جهت استفاده در پارک ها و فضای سبز شهری قرار گرفته است .
سطل زباله چدنی دارای ظاهری زیبا با مقاومت و دوام بالا با هدف جمع آوری زباله های پارکی طراحی شده که در اثر قرار گرفتن در معرض عوامل جوی و محیطی مختلف دچار زنگ زدگی و آسیب نمیشود .
مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع سطل زباله چدنی توسط قالب های مخصوص به روش ریخته گری بوده که سطل های زباله چدنی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تولید و عرضه میکند .




ظاهر سطل زباله پارکی



المان های بسیاری جهت رفاه و آسایش شهروندان در سطح پارک ها نصب شده است که اغلب زیبایی این المان ها در ایجاد ظاهری مطلوب و مدرن در سطح پارک بسیار تاثیر گذار میباشد .
سطل زباله پارکی یکی از این المان ها میباشد که بوسیله ی هماهنگی و تناسب آنها با سایر المان های نصب شده در پارک ها موجب زیبایی هرچه بیشتر پارک ها و ایجاد جلوه های بصری چشم نوازی میشود .




انواع سطل آشغال پارکی درب دار



سطل زباله پارکی قابل طراحی و تولید در انواع مدل های فلزی ، چدنی و    CNC بوده که هر کدام دارای مزیت ها و معایب مخصوص به خود میباشد .
سطل زباله پارکی را با توجه به نیاز محیط شهری در مدل های جدید و بروز طراحی و تولید میکنند که میتوان جهت افزایش کارایی محصول قابلیت هایی را به این سطل های زباله پارکی افزود .
سطل زباله پارکی به همراه نیمکت طراحی شده متناسب با آن در ایجاد جلوه ای مدرن و زیبا در پارک ها بسیار تاثیر گذار میباشد.




مزیت استفاده از سطل آشغال چدنی



سطل آشغال چدنی دارای مزیت های فراوانی همچون زیبایی ظاهری خاص ، کیفیت مناسب و طول عمر بالا ، قابل طراحی و تولید در مدل های مدرن با روش ریخته گری ، قابل هماهنگی و تناسب با سایر المان های شهری ، دارای قابلیت تولید و ساخت بصورت ترکیبی با سایر متریال اولیه ، عدم جا به جایی و سرقت سطل آشغال بدلیل وزن بالای آن و همچنین نظافت و پاکیزگی آسان سطل زباله میباشد .




نظافت سطل زباله پارکی پاندولی



سطل زباله پارکی که به منظور جمع آوری و نگهداری زباله های پارکی طراحی و تولید شده است ، وسیله ای پر کاربرد و ضروری در این مکان ها محسوب میشود که جهت پاکیزگی و نظافت این سازه ها سطل زباله پارکی باید به موقع تخلیه شده تا از ایجاد شیرابه و آلودگی محیط پیرامون سطل جلوگیری شود .
همچنین بدلیل طراحی استاندارد و اصولی این نوع سطل ها قابل شست و شو  ونظافت با آب و مواد شوینده میباشد .




سطل زباله مورد استفاده در فضای باز



سطل زباله پارکی را میتوان از انواع مواد اولیه گوناگون مانند فلز ، چدن و سایر متریال ها طراحی و تولید کرد که اغلب سطل های زباله قابل مشاهده در سطح شهرها از نوع فلزی بوده است که جهت جلوگیری از زنگ زدگی و فرسودگی این نوع سطل های زباله آنها را توسط رنگ های مخصوص صنعتی مانند رنگ پودری الکترو استاتیک پوشش میدهند تا دوام و مقاومت سازه را در برابر رطوبت و عوامل محیطی فضای روباز افزایش دهند .




صادرات سطل زباله پارکی به سایر کشورها



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از جدید ترین مدل های روز دنیا زیر نظر افراد متخصص با رعایت کلیه استاندارد ها و اصول طراحی سطل زباله پارکی اقدام به تولید این محصولات در بالاترین کیفیت مطابق با سلیقه مشتری با توجه به محیط مورد نظر کرده و یکی از صادرکنندگان معتبر این تجهیزات به کشور های همسایه نظیر عراق ، ترکمنستان ، عمان و امارات در مدت زمان کوتاه و قیمت مناسب میباشد .
جهت اطلاع از لیست قیمت و نحوه سفارش سطل زباله پارکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید .



برای کشب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .


  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up