محل نصب سطل زباله شهری



تهیه و نصب سطل زباله شهری در طرح و مدل های متنوع به منظور جمع آوری زباله های شهری و افزایش سلامت محیط زیست و شهروندان بسیار حائز اهمیت می باشد .
همچنین محل نصب سطل زباله شهری دارای اهمیت بوده و باید در مکانی مناسب و در معرض دید عابرین قرار گیرد تا از ریخته شدن زباله به روی زمین جلوگیری شود و به کاهش آلودگی محیط زیست کمک کند .
بهتر است سطل زباله شهری در مکان هایی پر رفت و آمد و شلوغ به تعداد مناسب و در ظرفیت های استاندارد نصب شوند تا سبب کاهش انباشت زباله ها در سطح شهر شود .


سطل آشغال پارکی و محوطه
سطل آشغال پارکی و محوطه

معیار انتخاب سطل زباله پارکی


برای مشاهده انواع متنوعی از این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید :  سطل زباله پارکی و محوطه ای 


سطل زباله طرح چوب پلاست
سطل زباله طرح چوب پلاست

برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



سطل زباله پارکی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
سطل زباله پارکی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


استاندارد های نصب سطل زباله شهری



سطل زباله شهری باید با توجه به میزان تولید زباله در یک مکان در ظرفیت استاندارد و به تعداد مناسب در آن محل نصب شوند .
همچنین این سطل های زباله باید در مکان های مناسب در محل گذر عابرین در فواصل معین نصب شوند تا بهترین کارایی را داشته باشند .
عموما سطل های زباله نصب شده در سطح شهرها را به منظور افزایش زیبایی شهری و جلوه های بصری بصورت متناسب و هماهنگ با سایر المان های شهری در مدل های متنوع طراحی و تولید می کنند .


سطل زباله پارکی طرح چوب پلاست
سطل زباله پارکی طرح چوب پلاست


کاربرد سطل زباله شهری



سطل های زباله شهری به منظور حفظ بهداشت و سلامت افراد جامعه و کاهش آلودگی های محیطی در سطح شهر ها و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد .
همچنین سطل های زباله پارکی را در متریال گوناگون متناسب و هماهنگ با سایر المان های نصب شده در سطح شهر و پارک ها بخصوص نیمکت های پارکی در جهت افزایش زیبایی این اماکن و جلوه دادن به آنها طراحی و تولید می کنند .
جهت استفاده اصولی از سطل های زباله نصب شده در سطح شهر ها و افزایش کارایی آنها توجه به عواملی همچون فاصله این سطل های زباله از یکدیگر و جانمایی آنها در محل مناسب و گنجایش استاندارد آنها بسیار مهم می باشد .


سطل زباله پارکی طرح چوب
سطل زباله پارکی طرح چوب


نصب سطل زباله پارکی فلزی



نصب سطل های زباله فلزی در پارک ها و سطح شهر ها بسیار ضروری و مهم می باشد و سبب جمع آوری زباله ها از این اماکن می شود به طوریکه این سطل ها در تمامی خیابان ها ، پارک ها ، بزرگراه ها ، کوچه ها و محوطه های شهری قابل مشاهده می باشند .
سطل زباله پارکی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در مبلمان شهری بوده که قابل طراحی و تولید از انواع متریال اولیه می باشد و باید از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه جهت استفاده بیشتر و طول عمر بالاتر برای طراحی و ساخت این سازه ها استفاده شود .


سطل زباله طرح چوب
سطل زباله طرح چوب

فاصله استاندارد سطل زباله شهری



مکان و فاصله نصب سطل زباله پارکی یکی از موارد مهم دیگر در موضوع تهیه و نصب سطل زباله شهری می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد .
سطل زباله شهری باید در مکان های پرازدحام در مسیر رفت و آمد افراد در فواصل استاندارد حدود 50 سانتی متر به تعداد مناسب بسته به تولید زباله در آن محیط نصب شوند که رعایت این نکات سلامت و پاکیزگی شهری را بدنبال خواهد داشت .


سطل زباله فلزی
سطل زباله فلزی


قیمت و خرید سطل زباله شهری



سطل زباله شهری با توجه به نیاز شهر و شهروندان در طرح و مدل های متنوع از مواد اولیه متفاوت مانند ، فلز ، چوب ، چوب پلاست ، چدن و بتن طراحی می شوند که این امر نقش بسزایی در تعیین قیمت سطل زباله شهری دارد .
همچنین عواملی مانند تعداد سفارش این سازه ها و ابعاد و اندازه سطل زباله شهری در تعیین قیمت نهایی این سازه ها موثر می باشند .
نورسا شید نویان سازنده انواع سطل زباله شهری در کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در قیمت مناسب می باشد .


سطل زباله طرح پاندولی
سطل زباله طرح پاندولی


اهمیت نصب سطل زباله فلزی



با توجه به توسعه یافتن شهر ها و افزایش زباله های تولید شده در شهر های بزرگ نیاز به سطل زباله شهری بسیار احساس می شود تا بتوان زباله های تولید شده شهری را در یک مکان معین جمع آوری کرده و به موقع نسبت به تخلیه آنها اقدام نمود .


سطل زباله پارکی درب دار
سطل زباله پارکی درب دار


انواع سطل زباله پارکی



سطل زباله پارکی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی شهری می باشد که با توجه به کاربرد و استفاده از این تجهیزات و محلی که قرار است سطل زباله پارکی در آن نصب شود ، این سازه ها را در طرح و مدل های متنوع با مواد اولیه مختلف طراحی و تولید می کنند .
سطل زباله پارکی قابل تولید از جنس فلز ، چوب ، چوب پلاست و چدن بوده که با توجه به سایر المان های نصب شده در آن محیط با قابلیت هایی از قبیل نصب درب به روی این سازه ها و تخلیه آسان آنها تولید می شوند .


سطل زباله تمام فلزی
سطل زباله تمام فلزی


شرایط و ضوابط نصب سطل زباله فلزی



نصب سطل زباله فلزی دارای شرایط و ضوابطی همچون ، نصب تعداد مشخص و مورد نیاز از این سازه ها در محیط مورد نظر ، استفاده از سطل زباله با طراحی استاندارد و تخلیه آسان ، تعیین موقعیت مناسب جهت نصب سطل زباله شهری ، تعبیه درب جهت جلوگیری از تکثیر حشرات در سطل زباله ، تناسب و هماهنگی سطل زباله با المان های نصب شده در آن محیط و توجه به فاصله سطل زباله شهری از یکدیگر می باشد .


سطل زباله طرح چوب پلاست
سطل زباله طرح چوب پلاست


ابعاد سطل زباله پارکی



ابعاد و اندازه های سطل های زباله مورد استفاده در پارک ها بر اساس میزان تولید زباله در این اماکن تعیین می شود که عموما سطل های زباله پارکی دارای ابعاد استاندارد و مشخص می باشند .
ابعاد و اندازه سطل زباله پارکی باید به گونه ای باشد که نه آنقدر کوچک باشد که موجب ریخته شدن زباله ها به خارج سطل شوند و نه آنقدر بزرگ باشند که نتوان آنها را به موقع تخلیه کرد .


سطل زباله پارکی درب دار
سطل زباله پارکی درب دار


نورسا شید نویان صادر کننده سطل زباله



مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع سطل زباله شهری استاندارد از مواد اولیه با کیفیت بوده و صادر کننده این تجهیزات کاربردی به کشور های اطراف ایران همچون عراق ، ترکمنستان ، امارات ، قطر ، تاجیکستان و عمان در قیمت مناسب با حذف واسطه ها بصورت مستقیم می باشد .


سطل زباله فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
سطل زباله فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید 09122464898



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up