پایه چراغ دکوراتیو با مبله آلومینیومی



پایه چراغ های دکوراتیو دارای طراحی خاص و زیبایی بوده که در زیبا سازی شهرها نقش بسزایی داشته است .
پایه چراغ دکوراتیو قابل استفاده در ساخت انواع برج های نوری ، پایه روشنایی پارکی به عنوان یک المان تزیینی بوده که در مدل های متنوع طراحی و ساخته می شوند .
پایه روشنایی های دکوراتیو ساخته شده از اجزایی مانند ، مبله ، رابط و سرنیزه بوده که از سرانداز و سرچراغ هایی با طراحی مدرن و شیک تشکیل شده است .
بکارگیری طرح های لوکس و مدرن جهت ساخت و طراحی این سازه ها آنها را نسبت به دیگر پایه روشنایی های استفاده شده در شهر ها متمایز می کنند .


پایه چراغ دکوراتیو شهری مدرن
پایه چراغ دکوراتیو شهری مدرن

تولید کننده پایه چراغ دکوراتیو به همراه چراغ بلوطی


نورسا شید نویان تولید کننده این مدل پایه چراغ ها با گلدانی ریخته گری و سرچراغ دوطرفه ، آماده برای طراحی و اجرای پایه دکوراتیو با طرح های متنوع در سطح شهرها می باشد ، پایه چراغ دکوراتیو دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک و چراغ کندرو دارای حباب بلوطی پلی کربنات می باشد . 


پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری

برای مشاهده نمونه های متنوع محصولات ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



پایه چراغ دکوراتیو یک طرفه
پایه چراغ دکوراتیو یک طرفه


ساخت و طراحی پایه چراغ دکوراتیو



پایه چراغ دکوراتیو از دو فلز آلومینیوم و فولاد با ضخامت ST37 ساخته و طراحی می شود .
در ساختار پایه چراغ دکوراتیو از لوله های فولادی با سطح مقطع معین بهره می گیرند که این سطح مقطع از پایین به بالا کاهش می یابد و توسط جوشکاری هایی این قطعات به یکدیگر متصل می شوند .
جهت طراحی و تزیین پایه روشنایی های دکوراتیو از قطعاتی مانند ، مبله ، رابط ، سرنیزه استفاده می کنند که نقش بسزایی در زیبایی بیشتر این سازه ها دارد .


پایه چراغ دکوراتیو 8 متری
پایه چراغ دکوراتیو 8 متری


مبله گلدانی یا مکعبی



مبله قطعه ای است از جنس آلومینیوم و یا فولاد که توسط کتیبه هایی در طرح های متنوع تزیین می شود  و قابل طراحی در دو مدل گلدانی و مکعبی می باشد .
مبله ی گلدانی اغلب از جنس آلومینیوم و مبله ی مکعبی از جنس فولاد ساخته می شود .
در ساختار و تولید انواع پایه روشنایی های دکوراتیو از سرانداز و چراغ های متناسب با پایه استفاده می کنند که سرانداز نقش موثری در جلوه دادن به پایه روشنایی دارد .
مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع پایه چراغ دکوراتیو بصورت استاندارد از مواد اولیه ی با کیفیت بوده که پایه چراغ هایی در طرح و مدل های مدرن را طراحی و تولید می کند .


پایه چراغ دکوراتیو شهری دوطرفه
پایه چراغ دکوراتیو شهری دوطرفه


نصب و راه اندازی پایه روشنایی دکوراتیو



نصب و راه اندازی انواع پایه روشنایی های دکوراتیو نیازمند افرادی متخصص و با تجربه در این زمینه می باشد که با بررسی منطقه ی مورد نظر ، درخواست مشتری و طرح سازه اقدام به نصب و راه اندازی این پایه روشنایی ها کند .
در نصب و راه اندازی پایه چراغ دکوراتیو باید به عواملی همچون ، طرح سازه ، تعداد و نوع پایه ، ابعاد و اندازه های پایه چراغ ، مشخصات فنی پایه چراغ ، نحوه چیدمان سازه ها ، نوع پرژکتور و چراغ ها و نوع کابل کشی بر اساس نقشه توجه نمود .


پایه چراغ دکوراتیو شهری دوطرفه
پایه چراغ دکوراتیو شهری دوطرفه


نورسا شید نویان سازنده انواع پایه چراغ دکوراتیو



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت بالا و استاندارد و نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع پایه چراغ از جمله پایه چراغ دکوراتیو و فرآیند تولید مطابق با استاندارد های جهانی و همچنین انجام آزمایشات بسیاری در مجهزترین آزمایشگاه ها تولید کننده و سازنده این محصولات در نازلترین قیمت بوده که سفارشات خود را در زمان مقرر بدست مشتری می رساند .


پایه چراغ دکوراتیو 12 متری
پایه چراغ دکوراتیو 12 متری


عوامل تاثیر گذار در قیمت پایه چراغ دکوراتیو



عوامل متعددی در تعیین قیمت انواع پایه چراغ دکوراتیو تاثیر گذار می باشد که از جمله این عوامل میتوان به ضخامت بدنه ی پایه روشنایی ، مبله در نظر گرفته شده برای آن ، جنس بدنه پایه چراغ و بیس پلیت سازه اشاره نمود .
قیمت انواع پایه چراغ دکوراتیو با توجه به کیفیت مواد اولیه مصرفی در آن و میزان اصولی و استاندارد بودن سازه تعیین می گردد .
مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب تولید کننده و سازنده انواع پایه روشنایی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه با حذف واسطه های بازار بصورت مستقیم می باشد .


پایه چراغ دکوراتیو 9 متری
پایه چراغ دکوراتیو 9 متری


ساخت بدنه پایه چراغ دکوراتیو



بدنه پایه چراغ دکوراتیو بصورت قطعه های جداگانه از لوله های فولادی ساخته و طراحی می شود که قطر لوله های استفاده شده در ساخت پایه روشنایی دکوراتیو از پایین به بالا کاهش می یابد .
قطعات مورد استفاده در طراحی و تولید انواع پایه روشنایی های دکوراتیو توسط اتصال اورلپ و جوشکاری مخصوص انجام می گیرد .
قطر لوله و تعداد آنها نقش موثری در تعیین قیمت پایه روشنایی خواهد داشت.


پایه چراغ دکوراتیو با براکت دوطرفه
پایه چراغ دکوراتیو با براکت دوطرفه


نورسا شید نویان صادر کننده پایه چراغ دکوراتیو



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از علم و صنعت بروز و پیشرفته دنیا و انجام آزمایشات و بررسی های متعدد طراح و تولید کننده ی انواع پایه روشنایی دکوراتیو زیر نظر افراد متخصص و با تجربه بوده و محصولاتی با کیفیت و قیمت باور نکردنی و بسیار مقرون به صرفه را به کشور های اطراف و همسایه ایران در کوتاهترین زمان ممکن صادر می کند .


پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری


پوشش مناسب پایه چراغ دکوراتیو



یک پوشش مناسب جهت پوشش دهی و مقاوم سازی انواع پایه روشنایی های دکوراتیو پوشش پلی اورتان می باشد که دارای خاصیت و ویژگی هایی از قبیل ، براق بودن و ایجاد سطحی درخشان و زیبا بر روی سازه ، حفظ براقیت و درخشندگی سازه در گذر زمان و در برابر اشعه های مضر و تغییرات جوی و آب و هوای منطقه ، دارای دوام و مقاومت بالا در برابر سایش و فرسودگی سازه ، استحکام در برابر تغییرات دمایی محیطی ، مقاومت در برابر مواد خورنده و اسیدی و قابلیت رنگ آمیزی سازه در تعداد دفعات مختلف می باشد .


پایه چراغ دکوراتیو شهری
پایه چراغ دکوراتیو شهری


فنداسیون مناسب پایه چراغ دکوراتیو



فنداسیون یک سازه ی بتنی بوده که نقش نگهداری و مقاوم سازی سازه در برابر وزش باد و سایر عوامل محیطی را بر عهده دارد و توسط افراد متخصص و با تجربه با مشخصات فنی استاندارد طراحی و تولید می شوند .
ابعاد و اندازه های فنداسیون به میزان وزش باد منطقه و وزن سازه بستگی دارد .
فنداسیون مورد استفاده در انواع پایه روشنایی های دکوراتیو می توانند از دو نوع آماده و یا اجرا در محل باشند که مجموعه نورسا شید نویان با رعایت کلیه استاندارد های ساخت فنداسیون ، تولید کننده ی فنداسیون های پیش ساخته می باشد .


پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری


کاربرد پایه چراغ دکوراتیو در خیابان های شهری



از آنجایی که توجه به زیبا سازی شهر ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، پایه چراغ دکوراتیو جای خود را به پایه روشنایی های خیابانی قدیمی داده اند.
پایه روشنایی های دکوراتیو به همراه سرنیزه ، مبله و تجهیزات تزیینی بکار رفته در آنها دارای طراحی خاص بوده که موجب زیباسازی و مدرن ساختن شهر ها و معابر شهری مختلف می شوند .


پایه چراغ دکوراتیو شهری 9 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 9 متری


پایه چراغ دکوراتیو با آلومینیوم ریخته گری



روش ریخته گری یکی از روش های استفاده از فلزات به شکل و طرح مورد نظر می باشد که توسط کوره های مخصوص و قالب هایی با طرح های متنوع انجام می پذیرد .
جهت ساخت و طراحی تجهیزات آلومینیومی پایه روشنایی دکوراتیو مانند ، مبله ، سرنیزه ، رابط و سرانداز ها و چراغ های این سازه ها از آلومینیوم ریخته گری توسط قالب های مخصوص بهره می گیرند و طرح های متنوع و مدرن را طراحی و تولید می کنند . 


پایه چراغ دکوراتیو شهری 12 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 12 متری

برای خرید از مجموعه نورسا شید نویان می توانید با شماره تماس 09122464898 در ارتباط باشید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up