پوشش پایه چراغ دکوراتیو شهری با رنگ پلی اورتان



پایه روشنایی مورد استفاده در سطح شهر ها قابل طراحی و تولید در مدل های متنوع می باشد که از جمله آن میتوان به پایه روشنایی دکوراتیو با پوشش رنگ پلی اورتان اشاره داشت که جهت روشن سازی و تزیین شهرها و معابر آن نصب می شوند .
بدلیل قرار گیری پایه روشنایی دکوراتیو در فضای روباز شهری در برابر عوامل محیطی گوناگون این پایه روشنایی ها را توسط رنگ های مخصوص صنعتی مانند رنگ پلی اورتان و رنگ الکترو استاتیک پوشش می دهند .


پایه چراغ دکوراتیو یک طرفه
پایه چراغ دکوراتیو یک طرفه

معیار ساخت پایه چراغ دکوراتیو با سرانداز دوطرفه و پوشش رنگ پلی اورتان


نورسا شید نویان یکی از بزرگترین صادر کنندگان انواع پایه روشنایی از جمله پایه چراغ دکوراتیو با پوشش رنگ پلی اورتان به کشورهای همجوار ایران با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه میباشد .
پایه روشنایی های تولید شده توسط مجموعه ی نورسا شید نویان در طرح و رنگ های متنوع با در نظر گرفتن سلیقه مشتری میباشد .


پایه چراغ دکوراتیو 9 متری
پایه چراغ دکوراتیو 9 متری

برای مشاهده نمونه های متنوع محصولات ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



پایه چراغ دکوراتیو شهری با گلدانی آلومینیومی
پایه چراغ دکوراتیو شهری با گلدانی آلومینیومی


مقاوم سازی پایه چراغ با پوشش پلی اورتان



استفاده از پوشش پلی اورتان یکی از روش های مقاوم سازی پایه چراغ دکوراتیو شهری می باشد .
زیرا رنگ پلی اورتان دارای خاصیت هایی است که سبب افزایش طول عمر و مقاومت و استحکام این نوع سازه ها می شود .
رنگ پلی اورتان موجب براق شدن سطح فلز بکار رفته در ساخت پایه روشنایی دکوراتیو شده و از این جهت سبب افزایش جذابیت و زیبایی این سازه ها می شود .
همچنین رنگ پلی اورتان در برابر عوامل محیطی مانند ، وزش باد های شدید و اشعه های مضر مقاوم بوده و در برابر مواد شیمیایی گوناگون دچار فرسودگی و خوردگی نخواهد شد .


پایه چراغ دکوراتیو 8 متری
پایه چراغ دکوراتیو 8 متری


رنگ آمیزی پایه چراغ دکوراتیو



رنگ آمیزی پایه چراغ دکوراتیو شهری به منظور افزایش زیبایی این سازه ها و تناسب آنها با محیط پیرامون خود بوده که سبب مقاوم سازی و استحکام بیشتر این سازه ها نیز می شود .
رنگ آمیزی پایه چراغ دکوراتیو توسط رنگ های صنعتی از قبیل رنگ پلی اورتان و یا رنگ الکترو استاتیک صورت می گیرد که اغلب در رنگ های مشکی طلایی در سطح شهر ها قابل مشاهده می باشد .


پایه چراغ دکوراتیو شهری دوطرفه
پایه چراغ دکوراتیو شهری دوطرفه


تاثیر رنگ پلی اورتان در پایه چراغ دکوراتیو



رنگ پلی اورتان یک گزینه ی مناسب جهت پوشش دهی پایه روشنایی دکوراتیو می باشد .
زیرا این رنگ ها دارای خاصیت خود تمیز شونده بوده که به هیچ عنوان گرد و غبار های خارجی را به خود جذب نمی کند و این گرد و غبار ها توسط وزش باد و یا باران های فصلی خود به خود تمیز خواهد شد .
همچنین رنگ پلی اورتان سبب درخشندگی و زیبایی پایه روشنایی دکوراتیو شده و طول عمر بالای این سازه ها را بدنبال دارد .
رنگ پلی اورتان دارای خاصیت هایی از قبیل ، دوام بالا در برابر فرسایش و خوردگی و ضربه ، استحکام بالا در برابر اشعه های مضری همچون فرابنفش و ایجاد پوشش مناسب و یکدست در سازه های فلزی می باشد .
از این رو تاثیر چشمگیری در زیبایی و افزایش طول عمر پایه روشنایی دکوراتیو دارد .


پایه چراغ دکوراتیو 12 متری
پایه چراغ دکوراتیو 12 متری


کاربرد پایه چراغ دکوراتیو شهری



پایه چراغ دکوراتیو توسط طرح های زیبا و اشکال هندسی گوناگونی که در ساخت خود دارند در زیباسازی و روشنایی محیط شهری نقش بسزایی داشته و قابل استفاده در میادین شهری ، بلوار ها ، خیابان ها و پارک ها می باشد .
پایه چراغ دکوراتیو قابل طراحی در رنگ و مدل های متنوع بوده که تناسب و همخوانی زیبایی را در سطح شهرها ایجاد می کنند و در رنگ های جذاب و دلنشین متناسب با سبک معماری شهری مورد استفاده قرار می گیرد .


پایه چراغ دکوراتیو شهری
پایه چراغ دکوراتیو شهری


مشخصات فنی پایه چراغ دکوراتیو



پایه چراغ دکوراتیو که جهت تزیین شهرها و معابر شهری مورد استفاده قرار می گیرد دارای مشخصاتی از قبیل ، پوشش مناسب و مقاوم از جنس گالوانیزه گرم و یا رنگ های مخصوص صنعتی ، ارتفاع استاندارد بسته به نیاز محیط به نورپردازی بین 2 الی 15 متر ، جنس بدنه فولادی و آلومینیوم ریخته گری ، سطح مقطع دایره ای شکل و بیس پلیت استاندارد متناسب با ارتفاع سازه می باشد که با طراحی منحصر به فرد سبب ایجاد جلوه های چشم نوازی در اماکن گوناگون شهری می شود .


پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری


نورسا شید نویان سازنده پایه روشنایی دکوراتیو



مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه ی درخشان در زمینه ی طراحی و تولید انواع پایه چراغ شهری از جمله پایه روشنایی دکوراتیو در طرح و مدل های متنوع و مدرن ططراح و سازنده ی این تجهیزات زیر نظر افراد متخصص و با تجربه این مجموعه بوده و آماده خدمت رسانی در حیطه ی انجام پروژه های شهری و طراحی و نصب آنها در مدت زمان کوتاه با مناسب ترین قیمت بازار می باشد .


پایه چراغ دکوراتیو شهری 9 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 9 متری


پایه چراغ دکوراتیو با پوشش مناسب



پایه روشنایی دکوراتیو سازه های زیبا و تزیینی جهت جلوه دادن به میادین شهری و بلوار ها بوده که قابل استفاده در پارک ها و بوستان ها نیز می باشد .
از این رو جهت افزایش طول عمر پایه روشنایی های دکوراتیو باید از یک پوشش مناسب و مقاوم در برابر عوامل محیطی و آب و هوای گوناگون بهره برد تا ضمن مقاوم سازی این تجهیزات تزیینی موجب زیبا سازی و مدرنیته شدن آنها شد .


پایه چراغ دکوراتیو شهری 12 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 12 متری


نحوه ساخت و طراحی پایه چراغ دکوراتیو



پایه روشنایی دکوراتیو قابل طراحی و تولید از لوله های فولادی و تزییناتی از جنس آلومینیوم ریخته گری می باشد که ضخامت ورقه های استفاده شده در این تجهیزات روشنایی به عواملی مانند ارتفاع پایه روشنایی ، قطر ، نقشه و شرایط جوی آن محیط بستگی دارد .
جهت افزایش کارایی و دوام و استحکام سازه آن را توسط روش هایی همچون ، گالوانیزه گرم و یا رنگ های مخصوص صنعتی پوشش می دهند تا از خوردگی و اکسیداسیون آنها جلوگیری کنند .


پایه چراغ دکوراتیو شهری مدرن
پایه چراغ دکوراتیو شهری مدرن


نورسا شید نویان صادرکننده پایه چراغ دکوراتیو



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از مدل های مدرن و بروز و تجهیزات پیشرفته اقدام به طراحی و تولید انواع پایه روشنایی های مدرن از جمله پایه چراغ دکوراتیو کرده و صادرکننده انواع تجهیزات روشنایی از قبیل پایه چراغ دکوراتیو در کیفیت مرغوب و قیمت مناسب و مقرون به صرفه به کشور های همسایه و همجوار ایران می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .


پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری


پوشش پلی اورتان و الکترو استاتیک



رنگ مورد استفاده جهت مقاوم سازی پایه چراغ دکوراتیو رنگ پلی اورتان و یا رنگ الکترو استاتیک بوده که هر کدام دارای ویژگی ها و خاصیت های متفاوتی می باشد .
رنگ پلی اورتان دارای دوام و مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی گوناگون ، رطوبت ، مواد شیمیایی ، سایش و ضربه می باشد .
همچنین رنگ الکترو استاتیک علاوه بر ایجاد پوشش بی عیب و نقص در سازه به سرعت خشک شده و سبب رنگ آمیزی درز و شکاف های موجود در سازه شده و این امر سبب سرعت بخشیدن در روند تولید می شود .


پایه چراغ دکوراتیو با براکت دوطرفه
پایه چراغ دکوراتیو با براکت دوطرفه


تاثیر نوع پوشش در قیمت پایه چراغ دکوراتیو



پایه چراغ دکوراتیو مورد استفاده در فضاهای روباز شهری توسط رنگ پلی اورتان و یا رنگ الکترو استاتیک ، گالوانیزه گرم و گاهی اوقات هر دو پوشش داده می شود که این امر نقش تاثیر گذاری در تعیین قیمت این سازه ها دارد .


پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری
پایه چراغ دکوراتیو شهری 6 متری

طراحی و ساخت انواع پایه چراغ دکوراتیو در مجموعه نورسا شید نویان ، با ما در ارتباط باشید 09122464898


  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up