اصول ساخت بولارد شهری


بولارد شهری ستون هایی با استحکام بالا میباشد که در جهت بازدارندگی وسایل نقلیه برای ورود به یک مسیر استفاده شده و موجب جداسازی راه ها و مسیر های تردد میشوند .
بولارد های شهری که در جهت حفاظت از یک مکان و مانع از ورود وسایل نقلیه به آن منطقه مورد استفاده قرار میگیرد ، باید دارای استحکام و دوام بالایی در برابر ضربات احتمالی از سوی وسایل نقلیه بوده و بصورت اصولی و محکم در آن مکان نصب شده باشد .



تولید کننده انواع حفاظ شهری


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع جدا کننده و راه بند شهری می باشد ، این مجموعه تلاش کرده با توجه به نیازهای مردم در زمینه استفاده از حفاظ و راه بند شهری مدل های بهینه و با کیفیتی را ارائه کند . 



ساخت بولارد طرح سلطنتی


جهت مشاهده انواع متنوع این محصول بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید :  استند تبلیغاتی و راه بند شهری 



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید :





طراحی و نصب راهبند فلزی



راهبند های مورد استفاده در محل تردد و عبور و مرور افراد میتوانند از جنس های متفاوت با قابلیت و کارایی مختلف طراحی و تولید شوند .
اغلب منظور از طراحی و تولید راهبند های فلزی ایجاد مانع و سد در برابر افراد و وسایل نقلیه ای است ورود آنها به آن منطقه ممنوع میباشد .
راهبند فلزی در مدل و طول های متنوع با کاربرد های متفاوت ساخته میشوند که بوسیله پلیت مخصوص به خود به همراه پیچ و مهره به سطح زمین نصب میگردد .




انواع بولارد فلزی و بتنی



بولارد ها قابل طراحی و تولید در مدل های متنوع بسته به کاربرد و استفاده آنها طراحی و ساخته میشوند .
نصب بولارد ها میتواند جنبه تزیینی و یا جنبه محافظتی داشته باشد که در این صورت انتخاب طرح و جنس بولارد بسیار حائز اهمیت میباشد .
بولارد ها را میتوان بصورت ثابت و یا متحرک طراحی نمود که نوع ثابت آن قابل استفاده در مکان هایی است که نیاز به یک حفاظ دائمی دارند میباشد .




تولید کننده بولارد استوانه ای



بولارد ها با ارتفاع کوتاه با مقاومت و استحکام بالا طراحی و نصب میشوند که بولاردهای بتنی و یا فلزی در دسته ی بولارد های مقاوم قرار دارند .
نوع مواد اولیه استفاده شده جهت ساخت بولارد شهری به نوع کاربرد بولارد و محل نصب آن بستگی دارد .
برای نمونه بولارد مورد استفاده در اطراف یک باغچه دارای طراحی متفاوت نسبت به ساخت بولارد شهری میباشد .
مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده ملزومات شهری مانند بولارد بوده که محصولات با دوام و استحکام بالا و کیفیت مناسب را به مشتریان محترم عرضه می نماید .




نورسا شید نویان سازنده راهبند فلزی



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در نصب و طراحی انواع ملزومات شهری مانند راهبند فلزی توانسته است این محصولات را در بالاترین کیفیت طبق استاندارد مربوط به این سازه ها طراحی و تولید کرده و در قیمت مناسب بدون واسطه های داخلی و خارجی به کشور های اطراف و کشور ایران عرضه نماید و دارای نامی معتبر در سراسر ایران باشد .




حفاظ فلزی جهت بلوار



بلوارهای شهری که یک مکان عمومی میباشد جهت ایجاد مانع و راهبند در این اماکن از حفاظ فلزی با دوام و استحکام بالا در برابر شرایط محیطی استفاده میکنند تا مانع ورود افراد به این محیط ها شوند .
حفاظ فلزی مورد استفاده در بلوارهای شهری باید از نظر استحکام در برابر ضربه های محکم و طول عمر بالا در برابر شرایط محیطی از مقاومت بالایی برخوردار باشد .




ساخت بولارد جهت استفاده در میادین



بولارد های نصب شده در اطراف میادین شهری علاوه بر ایجاد مانعی جهت کنترل رفت و آمد افراد جنبه ی زیبایی داشته و در ایجاد ظاهری زیبا در میادین تاثیر گذار میباشد .
بولارد هایی که در میادین شهری مورد استفاده قرار میگیرند میتوانند از جنس گوناگون فلزی و یا چدنی در طرح و مدل متنوع بصورت ریخته گری طراحی و تولید شوند .




قیمت بولارد فلزی



امروزه بولارد ها در مدل و طرح مختلف با کاربرد های متفاوت طراحی و ساخته میشوند .
بولارد ها میتوانند بسته به استفاده ای که دارند از متریال اولیه فلز ، چدن ، بتن و یا چوب با توجه به سبک طراحی مکان مورد نظر تولید شوند .
در تعیین قیمت بولارد فلزی عواملی همچون استحکام سازه و طرح بولارد تاثیر گذار بوده و اغلب بولارد های تولید شده مدرن علاوه بر مقاومت بالایی که دارند در طرح و سبک خاص ساخته میشوند .




فروش انواع راهبند پارکی



جهت ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در پارک های شهری از راهبند هایی در انواع مختلف بهره میبرند تا عبور و مرور افراد کنترل شده و از تردد وسایل نقلیه به داخل پارک ها جلوگیری شود .
مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده و فروشنده انواع راهبند بسته به سلیقه و نیاز مشتری بوده و عرضه کننده این تجهیزات در بهترین کیفیت و قیمت مناسب میباشد .




صادرات بولارد چدنی به عراق



بولارد یک سازه مورد نیاز در شهر ها و مکان های پرتردد جهت جداسازی و تفکیک راه ها و ایجاد مانع در برخی راه ها و اماکن بوده که مورد استفاده قرار میگیرد .
مجموعه نورسا شید نویان با در نظر گرفتن استاندارد ساخت این سازه ها اقدام به تولید بولارد چدنی با کیفیت بالا و کاربردی کرده و صادر کننده انواع بولارد متناسب با درخواست مشتری در طرح متفاوت در مدت زمان کوتاه و قیمت مناسب میباشد .




تولید و فروش حفاظ پارکی



حفاظ های مورد استفاده در پارک ها باید علاوه بر ایجاد امنیت دارای ظاهری زیبا و شیک بوده که در اطراف باغچه و یا در مسیر های پیاده روی در پارک نصب و اجرا شود .
حفاظ پارکی قابل طراحی در طرح و رنگ متنوع متناسب با سایر المان و تجهیزات نصب شده در پارک ها به منظور افزایش زیبایی و جلوه ای خاص در این اماکن میباشد .




معیار انتخاب راهبند شهری



در انتخاب راهبند شهری توجه به استحکام و مقاومت آن در برابر ضربه های محکم امری مهم و ضروری بوده که باید مورد توجه افراد قرار گیرد .
همچنین بعد از جنبه ی امنیتی راهبند شهری توجه به ظاهر این سازه ها نیز حائز اهمیت بوده به طوریکه این سازه ها قابل طراحی و تولید در مدل های زیبا و مدرن با داشتن چند کارایی باهم میباشد .
برای نمونه میتوان به بولارد های نورانی اشاره نمود که علاوه بر ایجاد امنیت و تفکیک مسیر در تامین روشنایی و نورپردازی محیط پیرامون خود نقش داشته و دارای ظاهری خاص  بوده و در محیط هایی با طراحی مدرن نصب میگردد .



جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09122464898 ارتباط بگیرید .





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up