شیوه نورپردازی معابر شهری



نورپردازی معابر شهری توسط ریسه های متنوع ، پایه روشنایی ها با انواع پرژکتورها ، ستاره نورانی انجام میگیرد که موجب افزودن به زیبایی شهرها و جلوه بخشیدن به المان های نصب شده در آنها میشود .
نورپردازی معابر شهری سبب دوچندان شدن زیبایی و جذابیت آنها در تاریکی شب شده و آرامش و حس امنیت افراد را به دنبال دارد .



معیار ساخت تجهیزات نورپردازی


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع ملزومات نورپردازی از قبیل ریسه بلوطی ، ستاره نورانی ، پرچم خطی LED ، روپلی باتومی منور ، چراغ سرپرچمی 16 وات و پایه نورانی پانچی می باشد . 



طراحی نوین در زمینه ریسه های LED


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده تجهیزات نورپردازی پارکی و محوطه ای می باشد . اصولا کار نورپردازی معابر شهری بایستی با حساسیت بیشتری دنبال شود ، لذا از نورهای آزار دهنده کاسته شده و حتی الامکان از خیرگی نوری پرهیز شود . 



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 





روش های نورپردازی میادین



میادین یک شهر مکان هایی است که بدلیل در معرض دید بودن آنها باید به سبک طراحی و تزیین این مکان ها توجه ویژه ای شود .
عموما جهت تزیین و زیبایی میادین شهری المان های تزیینی و مجسمه هایی را به عنوان نماد میدان در آن نصب میکنند که جهت جلوه دادن در تاریکی شب به آن اجسام از انواع نورپردازی ها توسط پرژکتورهای رنگی و یا نور سفید بهره میگیرند تا زیبایی آن شی ء را دو چندان کنند .
همچنین جهت تزیین و جذابیت میدان در شب میتوان از ریسه های مختلف و یا تجهیزات نورپردازی استفاده نمود .




تجهیزات روشنایی معابر



تجهیزات روشنایی معابر شهری شامل انواع پایه روشنایی در مدل های متنوع و ریسه در طرح و مدل متفاوت متناسب با آن مکان با هدف نورپردازی میباشد.
این تجهیزات بکار برده شده در معابر و سطح شهرها جهت جلوه دادن به اجسام نصب شده در شهر و یا زیبا سازی محل تردد افراد مورد استفاده قرار میگیرد .




ریسه بلوطی فول کالر



ریسه بلوطی فول کالر یکی از تجهیزات نورپردازی جهت استفاده در میادین و خیابان های شهری میباشد .
ریسه بلوطی مدل فول کالر دارای برنامه و افکت های زیبایی میباشد که توسط جعبه مرکزی خود تحت کنترل و مدیریت قرار گرفته است .
این نوع ریسه ها قابل طراحی با تعداد شعله های 15 الی 100 عدد بوده که هر کدام از این شعله ها با دارا بودن تمامی رنگ ها بوسیله برنامه داده شده به آنها به نورپردازی محیط پیرامون خود میپردازند .
جنس حباب هرکدام از شعله های ریسه بلوطی از پلی کربنات مقاوم در برابر تغییرات دمایی و نور خورشید و دیگر عوامل محیطی میباشد .




ساخت چراغ سرپرچم LED



به چراغ های چتری شکل نصب شده در بالاترین نقطه ی میله پرچم اهتزاز که به نورپردازی پرچم و زیبا سازی آن میپردازد چراغ سرپرچمی گفته میشود .
چراغ سرپرچمی بدلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود دارای مقاومت و دوام بالایی جهت قرارگیری در بالای میله پرچم و در برابر عوامل محیطی متنوع مانند تعییرات دما ، نورخورشید ، رطوبت و گرد و غبار میباشد .
در ساخت چراغ سرپرچمی از لامپ های LED با توان مصرفی مناسب در مصرف بهینه برق بهره میگیرند .



تولید کننده ریسه بلوطی با افکت نوری متنوع


مجموعه نورسا شید نویان مجری انواع طرح های نورپردازی میادین ، بلواری ، پل هوایی ، سردر و محوطه سازمان ها و بیمارستان ها بوده و سعی دارد به کمک متخصصین بهترین و مدرن ترین ملزومات روشنایی محیطی را به کار بسته تا بتواند سهمی هر چند کوچک برای ایجاد شادابی و نشاط در جامعه ایفا نماید .




تولید کننده پرژکتور LED



پرژکتور LED در دسته ی تجهیزات روشنایی قرار داشته که با نورپردازی با کیفیت خود سبب جلوه دادن به محیط و زیبایی سازه های نصب شده در آن فضا میشوند .
پرژکتورهای LED به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که با مصرف پایین انرژی ، نور استاندارد و کافی را به محیط اطراف خود پخش میکنند .
این نوع تجهیزات روشنایی برای نورپردازی مکان های وسیع مانند ورزشگاه ها و استادیوم ها کاربرد دارند .




فروش ستاره نورانی 16 پره



ستاره نورانی یکی از زیباترین المان های شهری بوده که جهت تزیین مکان های مختلف نصب میگردد .
ستاره نورانی قابل طراحی و تولید در مدل متنوع و جذاب با افکت و طرح های زیبا میباشد که توسط یک مرکز کنترل هدایت میشود .
ستاره نورانی که به سان لایت نیز معروف است سبب ایجاد فضایی خیره کننده در شب شده و در میادین ، چهار راه ها ، خیابان ها و پارک ها مورد استفاده قرار میگیرد .




طراحی و تولید پرچم خطی 3 متری



پرچم خطی که در دسته ی المان های تزیینی سطح شهرها میباشد ، جهت تزیین پایه روشنایی ها مورد استفاده قرار گرفته و موجب تزیین و زیبایی پایه روشنایی میشود .
پرچم خطی قابل تنظیم در انیمیشن و برنامه های متنوع بوده که توسط یک مرکز کنترل اداره میشود .
پرچم خطی یکی از ریسه های پرطرفدار میباشد که در ایجاد فضایی مدرن و خیره کننده نقش بسزایی داشته و در متراژ مختلف متناسب با کاربرد آن مورد استفاده قرار میگیرد .




قیمت ملزومات نورپردازی میادین



جهت نورپردازی و ایجاد فضایی زیبا در میادین میتوان از تجهیزات نوری متنوع استفاده نمود که هر کدام از این تجهیزات دارای طراحی و ساخت متفاوت از یکدیگر بوده و کارایی مخصوص به خود را دارد .
جهت تعیین قیمت ملزومات نورپردازی مورد استفاده در میادین باید به مدل سازه و نوع متریال استفاده شده در آن توجه نمود که البته عوامل مختلف دیگری همچون وزن و تعداد سفارش سازه در این مورد تاثیر گذار بوده است .
مجموعه نورسا شید نویان ارائه دهنده کلیه ملزومات نورپردازی در قیمت مناسب با کیفیت و کارایی بالا میباشد .




سازنده انواع ریسه بلوطی هفت رنگ



ریسه بلوطی هفت رنگ یک سازه ی زیبا مورد استفاده در سطح شهر ها به منظور ایجاد جلوه های بصری زیبا بوده که در طرح و مدل های متنوع قابل طراحی و تولید میباشد .
ریسه بلوطی هفت رنگ با طراحی خاص خود به نورپردازی در رنگ های متنوع پرداخته و موجب افزایش زیبایی و جذابیت محیط پیرامون خود میشود .
در طراحی و ساخت حباب شعله ها از پلی کربنات نشکن به جای حباب از جنس کریستال و پلی پرو پیلن بهره میگیرند که دارای قابلیت های بیشتری نسبت به آنها میباشد .




تولید و نصب ریسه شلنگی



جهت افزایش زیبایی و طراحی خاص و شیک فضای بیرونی و داخلی محوطه هایی مانند ساختمان ها و فضای شهری میتوان از ریسه شلنگی جهت جلوه بخشیدن و نورپردازی مدرن استفاده نمود .
این ریسه ها قابل تولید در متراژ مختلف متناسب با محل نصب بوده که توسط LED کارشده در آنها به نورپردازی در رنگ های متنوع محیط پیرامون خود میپردازند .




نورسا شید نویان مجری نصب تجهیزات روشنایی



تجهیزات روشنایی شهری امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است زیرا این تجهیزات با طراحی خاص خود به ایجاد زیبایی و فضایی دلنشین در شهرها و مدرنیته ساختن آنها پرداخته و سبب ایجاد حس خوب و آرامش بخش در افراد میشود .
مجموعه نورسا شید نویان با استفاده از جدیدترین متریال ساخت تجهیزات روشنایی پیشرو در زمینه طراحی  و اجرای این تجهیزات بصورت استاندارد در مدل های پرطرفدار و جذاب میباشد .
تجهیزات طراحی شده در این مجموعه با دارا بودن کیفیت و طراحی زیبای خود سبب نورپردازی مدرن در شهرها میشوند .



پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up