نصب انواع چراغ دیواری آلومینیوم



چراغ دیواری یک سازه ی ساخته شده از آلومینیوم ریخته گری توسط قالب های مخصوص در طرح و مدل های سلطنتی و کلاسیک به سبک طراحی های باستانی میباشد که قابل نصب و اجرا در محوطه های روباز ، حیاط باغ ویلا و راه پله ها بوده که که از آنها جهت روشنایی و نورپردازی استفاده میشود .
چراغ دیواری آلومینیومی را میتوان در محیط های روباز نصب کرده و قابل استفاده در مکان های دارای رطوبت و نور خورشید میباشد .



ساخت چراغ های سردری و دیواری با حباب پلی کربنات


مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع چراغ های سردری و دیواری آلومینیومی می باشد .



اصول طراحی چراغ های محوطه ای و باغ ویلا


می توانید نمونه های متنوع این محصول را در لینک روبرو مشاهده نمایید : چراغ های سردری و دیواری آلومینیومی



نمونه های دیگری از محصولات ما در لینک های پایین مشاهده فرمایید :





تولید و فروش چراغ سردری



چراغ های سردری با طراحی خاص و منحصر به فرد خود جهت زیبایی و ایجاد نورپردازی شیک در فضای رو باز جهت نورپردازی گیاهان و درختان موجود در آن محیط مورد استفاده قرار میگیرد .
چراغ سردری مخصوص استفاده در محوطه هایی که نیاز به نورپردازی و روشنایی در شب دارند طراحی شده اند و از جنس آلومینیوم دایکاست با پوشش رنگ الکترو استاتیک و یا رنگ های مخصوص صنعتی دیگر به فروش میرسد .




چراغ سردری آلومینیوم ریخته گری



در طراحی چراغ سردری آلومینیوم ریخته گری میتوان از انواع لامپ های کم مصرف جهت نورپردازی مطلوب بهره نمود که برای حفاظت از لامپ بکار رفته در داخل این نوع چراغ ها از یک حباب شیشه ای نشکن و یا حباب از جنس پلی کربنات بهره میگیرند تا از نفوذ گرد و غبار ،  حشرات و رطوبت به داخل آن جلوگیری شده  و سبب افزایش کارایی و طول عمر چراغ سردری شود .




نصب و نگهداری چراغ دیواری



چراغ دیواری جهت نصب و اجرا به روی انواع دیوار های محوطه با سبک طراحی مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .
چراغ دیواری با ایجاد نورپردازی متفاوتی که دارد موجب ایجاد نورهای جذاب و چشم نواز در این اماکن میشود .
چراغ دیواری جهت جلوه دادن به دیوارهایی با طرح های خاص و اشیای نصب شده به روی دیوار در تاریکی شب کاربرد ویژه ای دارد .




چراغ دیواری مدرن



چراغ دیواری امروزه در طرح و مدل های متنوع طراحی و تولید میشوند که جهت ایجاد جلوه های بصری زیبا باید متناسب و هماهنگ با سبک معماری ساختمان و محوطه انتخاب گردد .
چراغ دیواری مدرن جهت ایجاد جلوه ای چشم نواز در شب و نورپردازی های کاربردی جهت دید بهتر در تاریکی به روی دیوار راه پله ها ، فرورفتگی های ساختمان و ستون های آن نصب میشود .
عموما در طراحی این چراغ ها و انتخاب لامپ مناسب آنها از لامپ هایی با توان مصرفی پایین بهره میگیرند تا از ایجاد نور های خیره کننده در شب جلوگیری کنند .



صادرات انواع چراغ دیواری به کشور عراق



مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع تجهیزات روشنایی از قبیل ، چراغ پارکی ، چراغ سردری و دیواری بوده که این تجهیزات را از مواد اولیه مرغوب در بالاترین کیفیت و کارایی محصولات با توجه به استاندارد های بین المللی تهیه و تولید میکند .
این مجموعه صادر کننده انواع چراغ سردری با قیمت مناسب و طول عمر بالا به کشور های همسایه نظیر کشور عراق میباشد .




ارسال چراغ سردری به امارات ، عمان و قطر



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از علم روز دنیا در تولید انواع روشنایی های مدرن از قبیل چراغ سردری و دیواری پیشرو بوده و تولید کننده بدون واسطه ی این محصولات و ارسال آنها به تمامی شهرهای ایران و کشور های همجوار نظیر کشورهایی همچون امارات ، عمان و قطر میباشد .
تمامی چراغ های این مجموعه دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش میباشد .




تولید و صادرات چراغ های محوطه به ترکمنستان



مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه در تولید و عرضه ی انواع چراغ های محوطه ای مانند چراغ پارکی ، سردری و دیواری مفتخر است اقدام به تولید و صادرات این محصولات به کشور های همسایه ایران در بهترین کیفیت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه کرده و سازه هایی در مدل های شیک و مدرن را در مدت زمان کوتاه با بسته بندی های با کیفیت و مناسب به کشور ترکمنستان ارسال کند .




معیار طراحی چراغ های سردری



در طراحی و تولید چراغ های سردری باید به سبک و مدل طراحی این چراغ ها به گونه ای که سبب همخوانی با محیط پیرامون خود شده و در افزایش کارایی سازه تاثیر گذار باشد توجه ویژه نمود .
در واقع علاوه بر متناسب بودن شکل ظاهری چراغ سردری با سبک معماری محیط پیرامون خود باید دارای بهترین نورپردازی در شب بوده و بیشترین پراکنش نوری را داشته باشد که این امر بستگی به نوع طراحی و هد چراغ سردری دارد که عموما چراغ سردری با طراحی چند طرفه و حباب شیشه ای نشکن بیشترین نورافکنی را در شب دارد .




نورسا شید نویان سازنده چراغ باغ ویلا



نورسا شید نویان با بهره گیری از جدید ترین و پیشرفته ترین مدل های مدرن  در تولید و طراحی چراغ های  باغ ویلا در ساخت این نوع چراغ ها پیشگام بوده و با استفاده از مواد اولیه مناسب و با کیفیت زیر نظر متخصصین با تجربه در این حیطه اقدام به ساخت و طراحی انواع چراغ های باغ ویلا با توجه به سبک معماری و تناسب با سایر اجزای ساختمان نموده است .




لیست قیمت چراغ سردری و دیواری



لیست قیمت چراغ سردری و دیواری با توجه به مزیت های این نوع چراغ ها از قبیل جنس بدنه ، طراحی سرچراغ ، وزن چراغ ، رنگ و طرح چراغ تعیین میگردد که هر چقدر مزیت و کارایی چراغ سردری و دیواری بیشتر باشد قابل درک است که قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد .
مجموعه نورسا شید نویان ارائه دهنده انواع چراغ سردری و دیواری در بهترین کیفیت با قیمت ارزان و مقرون به صرفه بصورت مستقیم از کارخانه میباشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .




بهترین قیمت چراغ لوکس و دیواری



بهترین قیمت از آن چراغ هایی است که علاوه بر لوکس و مدرن بودن دارای قابلیت و کارایی بیشتری بوده و قیمت مناسب و ارزان تری نسبت به سایر مدل ها داشته باشند .
چراغ دیواری  از یک پایه ، چراغ و لامپ تشکیل شده است که این اجزاء باید دارای بهترین کیفیت و مقاومت در برابر عوامل محیطی گوناگون بوده و از متریال با کیفیت با قیمت مناسب تولید شوند .




فروش چراغ باغ ویلا با پوشش رنگ الکترو استاتیک



چراغ های مورد استفاده در باغ ویلا بدلیل قرار گیری در محوطه های رو باز از نظر جنس فلز بکار رفته در آنها و حباب چراغ حائز اهمیت میباشد تا در برابر نفوذ حشرات و گرد و غبار و رطوبت به داخل آن مقاوم باشد .
از این رو آنها را با پوشش رنگ الکترو استاتیک مقاوم میسازند .
عموما جنس اسکلت چراغ و پایه ی این سازه ها از آلومینیوم دایکاست با پوشش رنگ مخصوص و با دوام میباشد .



می توانید جهت ثبت سفارش با شماره تماس 09122464898 در ارتباط باشید .

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up