انواع چراغ سرپرچمی



چراغ سرپرچمی وظیفه نورپردازی و روشن ساختن پرچم خود را داشته و در بالاترین نقطه ی میله پرچم نصب میشود .
چراغ سرپرچم چتری مانند بوده که در برابر شرایط محیطی مختلف استقامت خوبی داشته و دارای قابلیت های عدم نفوذ رطوبت و باران به داخل چراغ و یا تغییر رنگ چراغ در برابر نور خورشید میباشد که با این مشخصات به نورپردازی چتری مانند پرچم نصب شده به روی میله پرچم اهتزاز می پردازد تا علاوه بر روشن سازی پرچم به زیبایی آن بیفزاید .




تولید و فروش سرپرچمی



پرچم ها نماد هر کشور محسوب میشوند که نشان دهنده اتحاد میان افراد آن کشور و هویت افراد جامعه میباشد که بیانگر اهداف و آرمان های یک جامعه بوده و از این رو حائز اهمیت میباشد و باید به آن توجه شود .
چراغ سرپرچمی با استفاده از تکنولوژی های روز و با بهره گیری از لامپ های LED کم مصرف طراحی و تولید شده اند تا پرچم خود را روشن نموده و جلوه ای زیبا به آن ببخشد .



سازنده انواع چراغ سرپرچمی


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع ملزومات نورپردازی از قبیل ریسه بلوطی ، ستاره نورانی ، پرچم خطی LED ، روپلی باتومی منور ، چراغ سرپرچمی 16 وات و پایه نورانی پانچی می باشد . 



قیمت ملزومات روشنایی شهری


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده تجهیزات نورپردازی پارکی و محوطه ای می باشد . اصولا کار نورپردازی معابر شهری بایستی با حساسیت بیشتری دنبال شود ، لذا از نورهای آزار دهنده کاسته شده و حتی الامکان از خیرگی نوری پرهیز شود . 



معیار نورپردازی پارکی و بوستانی


جهت مشاهده انواع مختلف این محصولات می توانید بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید :  نورپردازی شهری 




تولید کننده روپلی منور



چراغ رو پلی قابل استفاده به روی پل ها میباشد که با نصب خود به روی این اماکن جهت روشن سازی آنها و ایجاد امنیت و ایمنی و هشدار برای رانندگان مورد استفاده قرار میگیرد .
پایه روپلی منور توسط ورق پانچ شده در اشکال هندسی مربع و یا دایره بوده که با رنگ مخصوص کوره ای الکترو استاتیک جهت افزایش مقاومت و زیبایی سازه پوشیده شده است .
امکان ایجاد طرح های متنوع و نام های متفاوت شرکت ها و یا سازمان ها به روی این نوع پایه های تزیینی وجود دارد .




ساخت چراغ سرپرچمی مدرن



پرچم ها وسیله ای برای به نمایش گذاشتن هویت و فرهنگ یک جامعه و همبستگی میان مردم آن میباشد که با پیشرفت علم و صنعت طراحی و ساخت  میله پرچم اهتزاز و تجهیزات نصب شده به روی آن مانند چراغ سرپرچم رواج پیدا کرده و به بهترین نحو ممکن تولید میشوند .
چراغ سرپرچم مدرن بدلیل استفاده از لامپ های LED در آن و پوشش مناسب برای آن و ساخت اصولی و استاندارد دارای بهترین کارایی و طول عمر بالا میباشد .




قیمت چراغ سرپرچم 16 وات



چراغ سرپرچم یک ایده ی خلاقانه جهت نورپردازی و زیبا سازی پرچم در شب میباشد که موجب به چشم آمدن آن در تاریکی شب میشود .
قیمت چراغ سرپرچم 16 وات به عوامل مختلفی همچون نوع چراغ ، کیفیت چراغ ، میزان مصرف انرژی لامپ تعبیه شده به داخل چراغ بستگی دارد .
در تعیین قیمت این نوع چراغ نوع پوشش آن اهمیت داشته و سبب افزایش طول عمر چراغ سرپرچمی میشود .




میله پرچم اهتزاز



میله پرچم اهتزاز سازه ای جهت به حرکت در آوردن و نصب پرچم به روی آن میباشد که قابل تولید در دو نوع لوله ای و مرتفع میباشد .
جهت افزایش استقامت و مقاومت سازه در برابر وزش باد های شدید سطح مقطع قسمت های پایینی سازه را بیشتر از سطح مقطع قسمت های بالایی سازه در نظر میگیرند .
میله پرچم اهتزاز وسیله ای پرکاربرد بوده که در اماکن پرتردد و پر رفت و آمد در معرض دید عابرین مانند بزرگراه ها و میادین شهری نصب میشوند .



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 





فروش چراغ سرپرچم آلومینیومی



چراغ سرپرچم آلومینیومی دارای ساختاری شبیه به چتر بوده که این ساختار بدلیل عدم جمع شدن آب باران به روی آن و آسیب به چراغ سرپرچمی به این صورت طراحی شده است .
چراغ سرپرچمی بدلیل قرار گیری در بالاترین نقطه میله پرچم از جنس آلومینیوم ریخته گری به همراه پوشش رنگ صنعتی مخصوص طراحی شده است که مانع از نفوذ رطوبت و حشرات و گرد و غبار به داخل آن میشود .




تولید و فروش روپلی باتومی



مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده و ارائه دهنده کلیه محصولات نورپردازی شهری ازجمله رو پلی باتومی بوده که این سازه ها را از مرغوب ترین مواد اولیه مطابق استاندارد بین المللی تولید کرده و به بازار عرضه میکند .
روپلی ساخته شده توسط این مجموعه دارای ظاهری با کیفیت و زیبا بوده و از طول عمر بالایی برخوردار میباشد .




چراغ روپلی باتومی با رنگ الکترو استاتیک



چراغ روپلی باتومی نصب شده به روی پل های شهری در معرض عوامل محیطی گوناگون مانند ، گرد و غبار ، اشعه نور خورشید ، باران ، برف و رطوبت بوده که سبب زنگ زدگی و فرسودگی سازه در دراز مدت میشود از این رو جهت افزایش طول عمر سازه ، استحکام و دوام آن و زیبایی بیشتر سازه در برابر این عوامل محیطی پوششی از جنس رنگ پودری الکترو استاتیک محافظ جهت افزایش مقاومت آنها در برابر شرایط نامساعد در نظر گرفته شده است .




ساخت رو پلی پانچی



رو پلی تولید شده از ورق پانچی متناسب با قطر پایه چراغ نصب شده به روی آن بوده و عموما در ارتفاع بین 28 الی 30 سانتی متری ساخته میشود .
داخل رو پلی پانچی و یا پایه فانوسی یکسری تجهیزات روشنایی از قبیل لامپ ، سرپیچ ، کابل کشی و محافظ لامپ قرار داشته که موجب روشنایی و نورپردازی توسط پایه پانچی نصب شده به روی پل میشود .
رو پلی قابل سفارش و ساخت در سایز های متنوع با چراغ های رنگی متناسب با هر سلیقه و کاربردی میباشد .




صادرات رو پلی به عراق



مجموعه نورسا شید نویان صادر کننده رو پلی به کشور های همسایه نظیر عراق ، ترکمنستان ، عمان ، امارات و دیگر کشور ها بوده که این محصولات را در بالاترین کیفیت زیر نظر بهترین مهندسین این مجموعه تولید می کند .
محصولات این مجموعه با گارانتی یکساله بوده که در نازلترین قیمت در مدت زمان کوتاه قابل تولید و ارسال میباشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع مبلمان شهری میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید .




تولید کننده تجهیزات روشنایی شهری



مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات روشنایی شهری بصورت سفارشی و استاندارد مطابق با نقشه طراحی شده و درخواست مشتری با بهترین کیفیت و ساخت اصولی از بهترین متریال اولیه مرغوب جهت افزایش طول عمر سازه بوده و محصولات خود را در مناسب ترین قیمت با گارانتی و خدمات پس از فروش به متقاضیان محترم عرضه میکند .   



برای ساخت نمونه های متنوع ملزومات روشنایی با شماره تماس 09122464898 در ارتباط باشید .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up