ریسه بلوطی فول کالر



ریسه بلوطی فول کالر یک المان نوری محسوب میشود که دارای زیبایی و جلوه های بصری شهری میباشد .
ریسه بلوطی با قابلیت هایی که دارد به جذابیت این المان ها می افزاید و موجب ایجاد جلوه های چشم نوازی در سطح شهرها میشود .
ریسه بلوطی فول کالر دارای قابلیت ها و افکت هایی بوده که قابل طراحی و تنظیم در انواع افکت های نوری ، نمایش متن دلخواه ، تصویر متحرک و سایر طرح های مورد نظر میباشد .



اصول نورپردازی نوین


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع ملزومات نورپردازی از قبیل ریسه بلوطی ، ستاره نورانی ، پرچم خطی LED ، روپلی باتومی منور ، چراغ سرپرچمی 16 وات و پایه نورانی پانچی می باشد . 



ویژگیهای نورپردازی با روپلی باتومی


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده تجهیزات نورپردازی پارکی و محوطه ای می باشد . اصولا کار نورپردازی معابر شهری بایستی با حساسیت بیشتری دنبال شود ، لذا از نورهای آزار دهنده کاسته شده و حتی الامکان از خیرگی نوری پرهیز شود . 



برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 





مشخصات ریسه بلوطی فول کالر



ریسه بلوطی دارای متراژ متفاوت بوده که عموما در هر 10 متر 15 عدد شعله روشنایی و در هر 15 متر 20 عدد شعله قرار دارد که با توجه به برنامه ای که به آنها داده شده است در طرح و رنگ های متنوع با افکت های جذاب و دیدنی ظاهر میشوند .
چراغ بکار رفته در ریسه بلوطی از نوع LED SMD بوده که 9 عدد از آن در هر شعله قرار گرفته است .
نوع حباب شعله ی ریسه بلوطی از جنس پلی کربنات مقاوم در برابر نور خورشید و عبور نور با کیفیت بالا از خود میباشد .




قیمت و خرید ریسه بلوطی فول کالر



ریسه بلوطی فول کالر بوسیله ی افکت ها در برنامه های نوری جذابی که دارد یک وسیله ی پرکاربرد در سطح شهرها میباشد که در متراژ مختلف با تعداد شعله های 15 تا 100 عدد تولید شده و در اماکن مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .
قیمت ریسه بلوطی فول کالر به نحوه تولید و نوع متریال اولیه آن و همچنین متراژ و تعداد شعله های ریسه بلوطی بستگی دارد .




سیستم کنترلی ریسه بلوطی



تمامی شعله های نصب شده به روی ریسه بلوطی فول کالر تحت کنترل یک جعبه ی مرکزی میباشد که توسط فرمان آن در افکت و رنگ های مختلف با رقص نور های زیبا به نمایش در می آید .
مصرف انرژی این نوع ریسه ها پایین بوده و از این جهت قابل توجه افراد بسیاری بوده است .
ریسه بلوطی در ارتفاعات بالا جهت کنترل و تعویض افکت نوری نیاز به یک عدد کنترل کننده دارد تا بوسیله ریموت قابل تغییر و تنظیم باشد .




ریسه بلوطی هفت رنگ



ریسه بلوطی هفت رنگ نوعی المان تزیینی شهری بوده که امروزه ریسه بلوطی فول کالر امکان نمایش بصورت هفت رنگ نیز دارد .
ریسه بلوطی هفت رنگ دارای نمایش رنگ ها پشت سر هم به ترتیب بوده و فاقد رقص نور میباشد .
بدلیل نوع طراحی و ساخت ریسه بلوطی هفت رنگ این ریسه ها قابل استفاده در شرایط محیطی گوناگون بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است .




برنامه دهی ریسه بلوطی فول کالر



ریسه بلوطی دارای قابلیت برنامه دهی به آن متناسب با مناسبت های مختلف بوده که توسط یک مرکز کنترل و یک ریموت قابل تنظیم در رنگ های متنوع با رقص نور و اشکال متفاوت میباشد .
برای مثال در ایام دهه فجر ریسه بلوطی را میتوان بصورت پرچم ایران تنظیم نمود .
ولتاژ مورد استفاده در این ریسه بلوطی ها 12 ولت بوده که فاقد خطر برق گرفتگی و آسیب احتمالی بوده است .




ریسه بلوطی فول کالر و منبع نوری



منبع نور ریسه بلوطی فول کالر برق شهری بوده که با طراحی منحصر به فرد و استاندارد ریسه بلوطی فول کالر این المان ها دارای مصرف برق پایین میباشد و به این منظور در ساخت و طراحی این ریسه ها از چراغ های LED پر نور و کم مصرف بهره میگیرند تا علاوه بر نور مناسب ریسه بلوطی فول کالر در مصرف برق شهری صرفه جویی شود .




ریسه بلوطی فول کالر و تک رنگ



از آنجایی که ریسه بلوطی فول کالر دارای افکت و رنگ های متنوع بوده میتوان آنها را بصورت تک رنگ تنظیم نمود که این افکت اغلب جهت ایام مذهبی و یا سوگواری قابل استفاده میباشد .
ریسه بلوطی فول کالر و یا تک رنگ دارای مقاومت بالایی بوده و تمامی اجزای آن توسط جوش اولترا سونیک با آببندی کامل به یکدیگر متصل شده تا از نفوذ هرگونه گرد و غبار و یا رطوبت به داخل شعله جلوگیری کند .
ریسه بلوطی قابل استفاده در ورودی هتل و رستوران و یا سطح شهر به روی پل ها و میادین میباشد .




ستاره نورانی 32 پر



ستاره نورانی 32 پر و یا سان لایت یک المان زیبا نصب شده در سطح شهر ها میادین ، تیر برق ، چهار راه ها و بلوار ها بوده که سبب چشم نوازی آن محیط و ایجاد زیبایی بی نظیری در آن میشود .
ستاره نورانی دارای یک مرکز کنترلگر بوده که قابلیت دادن هر نوع افکت و برنامه ای بصورت متن و عکس متحرک ، تاریخ و زمان و رنگ های متنوع با رقص نور های جذاب را دارد .




سان لایت LED



سان لایت و یا ستاره نورانی که در سطح شهر ها به وفور قابل مشاهده بوده  از 32 عدد پره LED  طراحی شده که هر کدام از آنها به طول 98 و یا 78 سانتی متر در نظر گرفته شده اند .
بدلیل کاربرد چراغ LED کم مصرف در ساخت این نوع المان شهری ستاره نورانی دارای مصرف برق پایینی بوده و دارای نورپردازی بسیار زیبایی میباشد.
مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع المان شهری از جمله سان لایت بوده و عرضه کننده این محصول در کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه میباشد .




مشخصات فنی المان نوری سان لایت



سان لایت
دارای 32 پر LED با طول مشخص بوده که هر کدام از آنها بصورت جداگانه به روی یک بدنه به نام استراکچر از جنس آهن و یا آلومینیوم قرار گرفته اند که اغلب بدلیل مستحکم بودن و سبک بودن سازه از استراکچر آلومینیومی بهره میگیرند .




سیستم کنترلی ستاره نورانی



بدلیل تعویض و تنظیم افکت نوری در طرح و مدل های متنوع نیاز به یک باکس کنترل کننده در ستاره نورانی و یک عدد ریموت میباشد .
باکس کنترل کننده در مرکز ستاره نورانی تعبیه شده است که موجب کنترل و تنظیم طرح و افکت سان لایت میشود .
پره های ستاره نورانی بصورت جداگانه به روی استراکچر نصب شده اند که این امر سبب سهولت در تعمیر و تعویض پر های آن میشود .




نوع LED سان لایت 32 پر



LED بکار رفته در هر کدام از پره های سان لایت از نوع SMD RGB بوده که سبب نورپردازی سان لایت در رنگ های زیبا با تنوع بسیار بالا شده و همچنین دارای قابلیت برنامه پذیری در طرح و مدل مختلف میباشد .    



برای سفارش محصولات تولیدی ما با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up