دکل دوربین مدار بسته



دکل دوربین مدار بسته سازه ای است که جهت کنترل و نظارت سطح شهر وجاده ها به همراه دوربین مناسب خود مورد استفاده قرار می گیرد .
دکل دوربین مدار بسته دارای کاربرد های فراوانی همچون افزایش میزان دید دوربین جهت بالا بردن کیفیت آن ، دسترسی محدود به دوربین ها جهت جلوگیری از دستکاری دوربین توسط افراد غیر مجاز و حفاظت از آن می باشد.


پایه دوربین شهری نظارتی
پایه دوربین شهری نظارتی

اصول تهیه و نصب دکل دوربین ترافیکی


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع پایه دوربین لوله ای و چند وجهی می باشد ، عموما پایه دوربین نظارتی به صورت ورق چند وجهی و پوشش گالوانیزه گرم بوده و در مواردی از رنگ اپوکسی در صورت درخواست مشتریان برای رنگ آمیزی پایه استفاده می شود . 


پایه دوربین شهری گالوانیزه
پایه دوربین شهری گالوانیزه


عوامل تاثیر گذار در انتخاب نوع دکل دوربین گالوانیزه



جهت انتخاب و طراحی دکل دوربین مناسب یک محیط باید ابتدا شرایط محیطی و موقعیت جغرافیایی آن منطقه را بررسی نمود تا بتوان دکل دوربین با کارایی فراوانی را طراحی و تولید کرده و از آن بیشترین بهره را برد .
به این منظور باید میزان فضای مورد نیاز و ارتفاع استاندارد جهت عکسبرداری با کیفیت سازه ، ظاهر دکل دوربین و تاثیر آن در نمای شهر و نوع پوشش دکل دوربین با توجه به شرایط اقلیمی آن منطقه مورد بررسی و محاسبه قرار داد .


پایه دوربین شهری گالوانیزه
پایه دوربین شهری گالوانیزه


خرید دکل دوربین مدار بسته ترافیکی و راهنمایی شهری



دکل دوربین مدار بسته یک ابزار کارآمد جهت افزایش میزان کارایی دوربین و کاهش احتمال سرقت آن بوده که در صرفه جویی هزینه ها بسیار تاثیر گذار می باشد .
جهت خرید دکل دوربین مدار بسته در طرح و مدل های متنوع بسته به کارایی سازه باید عواملی همچون میزان هزینه در نظر گرفته شده جهت خرید دکل دوربین را مورد توجه قرار داد تا بتوان محصولی با کیفیت و کارایی بالا انتخاب نمود .


پایه دوربین شهری نورسا شید نویان
پایه دوربین شهری نورسا شید نویان


تعیین قیمت دوربین مدار بسته ترافیکی



دکل دوربین مدار بسته که جهت رفع نیاز شهری متناسب با نوع و تعداد دوربین آن طراحی می شود دارای قیمت های متفاوتی می باشد که این امر به مشخصات سازه از قبیل نوع دکل ، جنس ، ارتفاع ، نوع اتصالات ، فنداسیون و تعداد شاخه های در نظر گرفته شده جهت نصب دوربین و پرژکتور و عوامل موثر دیگر بستگی دارد .


پایه دوربین شهری
پایه دوربین شهری


انتخاب دکل دوربین نظارتی استاندارد



دکل دوربین مدار بسته قابل طراحی و تولید در انواع متفاوت با متریال اولیه گوناگون می باشد .
 بهترین متریال جهت طراحی و ساخت دکل دوربین مدار بسته فلز می باشد که سبب کاهش در هزینه های تولید این نوع دکل ها می شود .
به طور کلی نوع جنس و پوشش دکل دوربین بر اساس شرایط آب و هوای یک منطقه انتخاب شده که این امر موجب افزایش طول عمر سازه می شود .
در طراحی و تولید دکل دوربین استاندارد باید به عامل مهمی همچون ارتفاع سازه جهت میدان دید مناسب و نظارت بهتر دوربین توجه شود .


پایه دوربین شهری ترافیکی
پایه دوربین شهری ترافیکی


پوشش مناسب دکل دوربین مدار بسته



پوشش مناسب در طراحی دکل دوربین استاندارد بسیار حائز اهمیت بوده که با توجه به شرایط جوی یک منطقه انتخاب می شود .
جهت پوشش دهی دکل دوربین مدار بسته میتوان از گالوانیزه گرم ، روی و آلیاژ های آلومینیوم بهره برد که این روش ها اغلب برای محیط های دارای رطوبت بالا کاربرد دارد و جهت تولید این سازه ها در مناطق خشک میتوان از فلز سیاه و بدون پوشش بهره برد .


پایه دوربین شهری گالوانیزه
پایه دوربین شهری گالوانیزه


دکل دوربین مدار بسته در مدل های متنوع



نوع دکل دوربین مدار بسته با توجه به بررسی موقعیت جغرافیایی یک منطقه انتخاب می شود که اغلب در مدل های لوله ای ، چند وجهی ، مکعبی و ماژولار طراحی و تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی هایی می باشد .
برای مثال دکل دوربین لوله ای دارای مقاومت پایین و قیمت مناسب بوده به طوریکه دکل دوربین چند وجهی بدلیل دارا بودن سطح مقطع چند وجهی از مقاومت و دوام بالایی در برابر شرایط محیطی گوناگون برخوردار است .


پایه دوربین شهری اسپید دام
پایه دوربین شهری اسپید دام


نکات مهم در انتخاب نوع دکل دوربین ترافیکی



امروزه استفاده از دکل های دوربین در سازمان های مختلف و سطح شهر ها بسیار مرسوم بوده است که این دکل ها بدلیل طراحی خاص خود فضای کمی را اشغال میکنند و میتوان از آنها در محیط های مختلفی استفاده نمود .
در طراحی و انتخاب نوع دکل مناسب برای یک محیط باید به نوع و وزن دوربینی که قرار است به روی دکل نصب شود توجه نمود تا مشخصات فنی سازه متناسب با وزن و نوع دوربین مورد نیاز باشد که اغلب جهت نصب دوربین های نظارتی بدلیل وزن بالای آنها از دکل های قوی تر با ارتفاع بیشتر بهره می گیرند .
به طور کلی انتخاب نوع دکل دوربین مناسب باید توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه صورت گیرد تا سبب تناسب دکل دوربین با دوربین نصب شده به روی خود شده و کارایی و طول عمر بالای سازه را بدنبال داشته باشد .
دکل دوربین شهری به منظور نصب دوربین های نظارتی ، حفاظتی ، ثبت تخلفات و کنترل محدوده های طرح ترافیک زوج و فرد طراحی و تولید شده اند .


پایه دوربین شهری نظارتی
پایه دوربین شهری نظارتی


دوربین مناسب دکل دوربین مدار بسته



انتخاب نوع دوربین یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت دکل دوربین مدار بسته می باشد زیرا دکل دوربین طراحی شده باید متناسب با نوع دوربین خود باشد تا علاوه بر رعایت استاندارد ساخت سازه موجب کارایی بهتر آن شود .
برای مثال جهت نصب دوربین دام نیاز به دکل دوربین دام می باشد .
همچنین با توجه به تعداد و نوع دوربین هایی که قرار است به روی دکل دوربین نصب شود برای دکل ، براکت ها و قطعاتی برای اتصال دوربین ها نصب می کنند و یا پرژکتور هایی جهت نظارت بهتر به روی دکل دوربین نصب می گردد که این عوامل در تعیین قیمت نهایی سازه نقش دارند .


پایه دوربین شهری گالوانیزه
پایه دوربین شهری گالوانیزه


نورسا شید نویان طراح دکل دوربین



مجموعه نورسا شید نویان با دارا بودن تجربه ای درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع دکل دوربین های مدار بسته شهری و جاده ای زیر نظر بهترین مهندسین و متخصصین این مجموعه با رعایت کلیه استاندارد های ساخت سازه اقدام به ارائه خدماتی به مشتریان محترم در این زمینه کرده است .
کارشناس مجموعه نورسا شید نویان همواره در مسیر انتخاب و سفارش دکل دوربین مناسب و استاندارد همراه شما می باشند .


پایه دوربین شهری نورسا شید نویان
پایه دوربین شهری نورسا شید نویان


نورسا شید نویان صادر کننده دکل دوربین



مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه درخشان در زمینه ی طراحی و تولید انواع دکل دوربین مدار بسته با توجه به استاندارد ها ی ساخت سازه زیر نظر افراد متخصص و با تجربه در این مجموعه آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم بوده و ارائه دهنده انواع دکل دوربین مدار بسته با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه می باشد .
همچنین مجموعه نورسا شید نویان صادر کننده دکل دوربین مدار بسته به کشور های همسایه و همجوار ایران در کوتاهترین زمان ممکن می باشد .


پایه دوربین شهری ترافیکی
پایه دوربین شهری ترافیکی

برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید 09122464898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up