دکل دوربین گالوانیزه



دکل های دوربین پوشیده شده از گالوانیزه گرم با دوام بوده و مناسب استفاده در محیط های مرطوب و باران زا میباشد .
بدنه ی دکل دوربین را میتوان از مدل های لوله ای ساده و یا چند وجهی از جنس ورقه های فولاد طراحی و تولید کرد .
دکل دوربین گالوانیزه مورد استفاده در خیابان ها و معابر پر ازدحام جهت نظارت این اماکن میباشد .




پایه دوربین ترافیکی



هدف از طراحی و تولید پایه دوربین های ترافیکی عدم دسترسی افراد غیر مجاز به دوربین ها توسط ارتفاع بالای سازه و تنظیم زاویه دوربین جهت ضبط وقایعی که در آن مکان اتفاق می افتد و از جمله مهم ترین کاربرد های نصب پایه دوربین های ترافیکی ضبط تخلفات رانندگان میباشد .
پایه دوربین های ترافیکی در سطح شهر ها و جاده ها بسیار پرکاربرد و مفید میباشند از این رو مورد توجه افراد قرار گرفته و در شهر سازی از آنها بهره میبرند .



طراحی و تولید دکل دوربین با پوشش گالوانیزه گرم


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع پایه دوربین لوله ای و چند وجهی می باشد ، عموما پایه دوربین نظارتی به صورت ورق چند وجهی و پوشش گالوانیزه گرم بوده و در مواردی از رنگ اپوکسی در صورت درخواست مشتریان برای رنگ آمیزی پایه استفاده می شود . 




نصب پایه دوربین چند وجهی



از نوع پایه دوربین های حرفه ای و پیشرفته تر میتوان پایه دوربین های چند وجهی را نام برد .
در واقع در ساخت پایه دوربین های چند وجهی از تعداد زیادی از سازه های کوچک بوسیله ی جوشکاری بهره میبرند .
سطح مقطع پایه دوربین های چند وجهی میتواند بصورت 6 الی 8 وجه باشد که حالت هرمی شکل داشته و هرچه به سمت بالا پیش برویم قطر سازه کم میشود و این امر بدلیل افزایش استحکام سازه در برابر باد های شدید و عدم سقوط سازه میباشد .




قیمت دکل دوربین به همراه اسپید دام



دکل های دوربین اسپید دام بصورت تک پایه بوده و در جهت دید بهتر دوربین و عکسبرداری با زاویه مناسب طراحی و تولید شده اند .
دوربین های دارای اسپید دام اغلب از پایه های چند وجهی با اتصال فلنچی یا اورلپ میباشند که از لرزش سازه در برابر باد های شدید جلوگیری میکند .
در دکل های دوربین اسپید دام دوربین به حالت آویزان بوده و این سازه ها  فاقد براکت و یا دستک میباشد .




تولید کننده دکل دوربین نظارتی



نورسا شید نویان طراح و تولید کننده ی دکل های دوربین نظارتی در مدل های متنوع میباشد که این دوربین ها طبق استاندارد های جهانی و با مشخصات فنی دقیق طراحی شده و فاقد هرگونه لرزش میباشد .
دکل های دوربین مجموعه ی نورسا شید نویان با توجه به اصول استاندارد ساخته شده و همین امر موجب افزایش طول عمر این سازه ها شده است .



جهت مشاهده مدلهای متنوع این محصول یر روی لینک مقابل کلیک فرمایید : پایه دوربین شهری 



برای بازدید سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 





ساخت پایه دوربین 6 متری با براکت 4 متری



پایه دوربین های ساخته شده در ارتفاع 6 متر دارای براکتی متناسب با آنها بوده که محل نصب دوربین و پرژکتور به روی آن میباشد .
در طراحی و ساخت پایه دوربین ها پرژکتوری روی آنها تعبیه میشود تا در شب هنگام با تاریک شدن هوا موجب روشن شدن آن محیط شده و عمل عکسبرداری و یا فیلم برداری را در شب آسان تر کرده و موجب واضح شدن عکس ها شود .
همچنین در طراحی پایه دوربین ها میتوان آنها را در ارتفاع های گوناگون با طول براکت های متغیر و متناسب با پایه دوربین تولید کرد .




پایه دوربین 7 و 8 متری گالوانیزه



در طراحی پایه دوربین ها با ارتفاع 7 الی 8 متر توجه به قطر سطح مقطع پایه دوربین و ضخامت ورق های استفاده شده در سازه بسیار مهم میباشد زیرا رعایت این عوامل سبب عدم لرزش پایه دوربین شده و موجب میشود که کارایی پایه دوربین و کیفیت آن بالا رود .
امروزه جهت بالا بردن کیفیت پایه دوربین ها اغلب آنها را بصورت چند وجهی و با پوشش گالوانیزه و یا رنگ های مخصوص پودری پوشش میدهند تا از زنگ زدگی و تخریب آنها جلوگیری کنند .



پایه دوربین به همراه تابلو برق



پایه دوربین ها دارای کابل ها و برق کشی ها و تجهیزاتی مربوط به خود میباشند که در جهت نگهداری از آن ها و عدم دسترسی افراد غیر مجاز به آن ها تابلو برق هایی برای پایه دوربین ها تعبیه شده است که این تابلو برق ها میتوانند به روی سازه ( در صورت بزرگ بودن سازه ) و یا در کنار سازه قرار گیرد .
تابلو های برق مربوط به پایه دوربین ها سازه هایی فلزی هستند که با رنگ های مخصوص جهت مقاوم سازی آنها پوشیده شده که ریل های مینیاتوری و تجهیزات مربوط به پایه دوربین ها را در خود جای داده است .




فونداسیون پیش ساخته دکل دوربین



فونداسیون در طراحی و ساخت پایه های دوربین جهت جلوگیری از عدم لرزش و تکان در برابر باد های شدید سازه ای بسیار مهم میباشد .
فونداسیون های مورد استفاده در نصب پایه دوربین ها  در انواع متفاوت میتوانند بصورت آماده و یا اجرا در محل باشد که اغلب از فونداسیون های آماده بهره میبرند و نصب آنها به این گونه میباشد که فونداسیون را کمی بالا تر از سطح زمین قرار میدهند و سازه توسط بولت های فونداسیون و آکس های خود به همراه لچکی های مثلثی شکل جهت جلوگیری از سقوط سازه بر روی فونداسیون قرار میگیرد .




نصب و آماده سازی انواع پایه ترافیکی



اغلب شکل ظاهری پایه دوربین ها را بصورت چند وجهی در نظر میگیرند تا با این کار سبب مقاوم ساختن سازه در برابر باد های شدید و ضربه باشند .
همچنین در مقاوم سازی این نوع سازه ها قطر و ضخامت متریال اولیه نیز مهم میباشد و باید به آن توجه شود .
یکی دیگر از عوامل جهت مستحکم سازی پایه دوربین ها نوع اتصال قطعات و حالت قرار گیری آن ها است که عموما اتصال آن ها بصورت فلنچی و یا اورلپ و نحوه ی قرار گیری آن ها بصورت هرمی میباشد .




پایه دوربین فلنچی مدرن



امروزه پایه دوربین ها را به دو صورت فلنچی و یا اورلپ به یکدیگر متصل میکنند .
اتصال فلنچی که یکی از این اتصال ها میباشد توسط پیچ و مهره های ضد زنگ با پوشش گالوانیزه انجام میشود به طوری که سازه های پایه دوربین بصورت هرمی به یکدیگر متصل میشود .




نورسا شید نویان سازنده دکل ترافیکی



از آنجایی که دوربین های ترافیکی وظیفه ی ثبت تخلفات رانندگان و تشخیص ترافیک و فرستادن آنها به مراکز کنترل ترافیک شهری را بر عهده دارند از نظر کیفیت و عدم لرزش بسیار حائز اهمیت میباشند .
مجموعه ی نورسا شید نویان با سال ها تجربه در زمینه ی تولید دکل های ترافیکی با رعایت تمام اصول استاندارد های بین المللی و بهره گیری از مهندسین با تجربه اقدام به تولید و عرضه ی این سازه ها به داخل و یا خارج از کشور نموده است .
شما خریداران گرامی میتوانید جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید .



برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09122464898 در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up