سفارش و خرید پایه چراغ چمنی



پایه چراغ چمنی به پایه روشنایی هایی در ارتفاع کوتاه ساخته شده در مدل های متنوع و طرح های مدرن جهت روشن سازی محوطه های باغی و پارک های شهری و ایجاد امنیت در آنها گفته می شود .
پایه چراغ چمنی با طراحی خاص و شیک سبب ایجاد جلوه های زیبا و تناسب و هماهنگی میان تمام اجزای یک محوطه می شود .
پایه چراغ چمنی پایه های کوتاه در ارتفاع 30 الی 120 سانتی متر بوده که به تعداد مورد نیاز در یک محوطه و یا فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد .


پایه چراغ چمنی 80 سانتی
پایه چراغ چمنی 80 سانتی

تولید و فروش چراغ چمنی


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده پایه چراغ های چمنی و محوطه ای در نظر دارد با ارائه محصولات مدرن و با کیفیت قدمی مثبت در این راه بردارد ، لذا برای تولید این محصولات بخش تولید با به کارگیری دانش روز در طراحی ، ساخت و رنگ آمیزی پایه چراغ ها ، بهترین خدمات را ارائه دهد . 


پایه چراغ چمنی طرح CNC
پایه چراغ چمنی طرح CNC

برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



پایه چراغ چمنی طرح پانچی
پایه چراغ چمنی طرح پانچی


ارتفاع استاندارد پایه روشنایی چمنی



پایه روشنایی باغی را با توجه به محیط مورد نظر و سبک طراحی و مدل پایه روشنایی در ارتفاعات مختلف با نورپردازی های متفاوت طراحی و تولید کرده و مورد استفاده قرار می دهند .
ارتفاع استاندارد پایه روشنایی های چمنی عموما بین 30 الی 120 سانتی متر بسته به نیاز محیط به نورپردازی و سلیقه افراد می باشد .


پایه چراغ چمنی طرح CNC
پایه چراغ چمنی طرح CNC


چراغ مورد استفاده در پایه چراغ باغی



چراغ مورد استفاده در پایه چراغ چمنی را عموما از نوع LED در نظر می گیرند که علاوه بر نورپردازی مناسب سبب کاهش مصرف انرژی می شود .
چراغ LED قابل استفاده در حبابی در اشکال متنوع بوده که جنس حباب پایه چراغ چمنی از پلی کربنات نشکن جهت محافظت از چراغ LED مورد استفاده در پایه چراغ می باشد .


پایه چراغ چمنی و محوطه ای
پایه چراغ چمنی و محوطه ای


جنس پایه روشنایی باغی



پایه روشنایی های باغی و یا پارکی به منظور استفاده در محیط های روباز در برابر شرایط محیطی مختلف مانند ، رطوبت ، گرد و غبار و حشرات طراحی و تولید شده است که به این منظور این پایه روشنایی ها را توسط رنگ های مخصوص صنعتی ضد زنگ مانند الکترو استاتیک و یا گالوانیزه گرم جهت مقاوم سازی پوشش می دهند .
همچنین پایه چراغ باغی را می توان از آلومینیوم ریخته گری و یا ورق فولادی تولید کرده و با پوشش مناسب جهت افزایش طول عمر سازه مقام کرد .


پایه چراغ چمنی 80 سانتی
پایه چراغ چمنی 80 سانتی


پایه چراغ چمنی در طرح های متنوع



پایه چراغ چمنی پایه کوتاه متناسب و هماهنگ با فضای سبز پیرامون خود با توجه به سبک معماری و نوع طراحی آن در طرح و مدل های متنوع ساخته می شود .
پایه روشنایی های چمنی را میتوان از متریال اولیه گوناگون با توجه به مدل در خواستی از ورقه های فولادی و یا آلومینیوم ریخته گری طراحی کرده و جهت استفاده در فضای رو باز و در برابر هرگونه عامل محیطی آن را توسط رنگ های مخصوص صنعتی ضد زنگ و یا گالوانیزه گرم پوشش داد .


پایه چراغ چمنی طرح سلطنتی
پایه چراغ چمنی طرح سلطنتی


پایه چراغ باغی مدرن



پایه چراغ چمنی بدلیل استفاده و کاربردی که در باغ ویلا و محوطه منازل و پارک ها دارد به پایه چراغ باغی نیز معروف بوده که در سبک و طرح های مدرن و لوکس جهت افزایش زیبایی محیط پیرامون خود و روشن سازی و تامین نور در این اماکن در تاریکی شب طراحی و تولید می شوند .
پایه چراغ باغی دارای طراحی استاندارد بوده که قابل استفاده در فضای روباز محوطه های پارک و یا باغ ویلا می باشد و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است .


پایه چراغ چمنی آلومینیومی
پایه چراغ چمنی آلومینیومی


کاربرد پایه چراغ چمنی



پایه چراغ چمنی یکی از تجهیزات روشنایی جهت تامین نور در محوطه های منازل ، باغ ویلا ، تالار ، مسیر های چمنی و فضای سبز پارک ها به هنگام شب بوده که با طراحی خاص و نورپردازی مناسب و کافی سبب دو چندان شدن زیبایی در این محوطه ها و جلوه بخشیدن به آنها می شود .


پایه چراغ چمنی طرح حبابی
پایه چراغ چمنی طرح حبابی


مشخصات پایه چراغ چمنی



پایه چراغ چمنی دارای خصوصیات و ویژگی هایی است که آن را مناسب استفاده در محوطه های بیرونی جهت روشنایی و زیبا سازی محیط اطراف خود کرده است .
از جمله مشخصات پایه چراغ چمنی میتوان به استحکام و مقاومت بین سازه ها در برابر شرایط محیطی مختلف و در برابر رطوبت ، پوشش ضد زنگ جهت افزایش دوام و طول عمر سازه و جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی آن ، بدنه فولادی و یا آلومینیومی با حباب پلی کربنات نشکن جهت افزایش کیفیت سازه ، سهولت در نصب و اجرای آن و طراحی شده در ارتفاع استاندارد اشاره کرد .


پایه چراغ چمنی طرح سلطنتی
پایه چراغ چمنی طرح سلطنتی



طراحی و ساخت پایه چراغ چمنی



پایه چراغ چمنی از مواد اولیه و متریال با کیفیت و استانداردی همچون فلز آلومینیوم و فولاد با ضخامت مناسب ساخته شده که سبب افزایش دوام و استحکام سازه و طول عمر آن می شود .
از آنجایی که پایه روشنایی چمنی را در محیط های مرطوب و شرایط محیطی متفاوت در محوطه های رو باز نصب می کنند جهت جلوگیری از زنگ زدگی و اکسید شدن و تخریب سازه آن را توسط رنگ مخصوص الکترو استاتیک کوره ای و گالوانیزه گرم پوشش می دهند که جهت پوشش سازه های فولادی از گالوانیزه گرم بهره می گیرند .


پایه چراغ چمنی آلومینیومی
پایه چراغ چمنی آلومینیومی


قیمت پایه چراغ چمنی یا باغی



قیمت پایه چراغ باغی مانند دیگر محصولات محوطه ای در مقدار و نوع متریال اولیه مصرفی جهت ساخت آنها و میزان زمان صرف شده جهت طراحی این سازه ها و عواملی همچون تعداد سفارش و مشخصات فنی سازه ، طرح و مدل های آن بستگی دارد .


پایه چراغ چمنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
پایه چراغ چمنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


تاثیر پایه چراغ چمنی در ظاهر محوطه



چراغ چمنی با توجه به سبک و نوع معماری محوطه اطراف خود طراحی و ساخته می شود که با تناسب و هماهنگی که در محیط و فضای سبز ایجاد می کند و با استفاده از نورپردازی استاندارد و مناسب آن محیط سبب زیبایی و شکیل شدن آن فضا می شود.
چراغ چمنی را میتوان در سبک های سلطنتی و مدرن و کلاسیک طراحی و تولید کرده و در رنگ های متنوع با تعداد مورد نیاز محیط در محوطه نصب و اجرا شده که موجب  ایجاد جذابیت و نورپردازی فضای سبز در تاریکی می شود .


پایه چراغ چمنی طرح دلفین
پایه چراغ چمنی طرح دلفین


نورسا شید نویان صادر کننده پایه چراغ چمنی



نورسا شید نویان با تجربه چندین ساله خود در زمینه طراحی و تولید انواع پایه روشنایی های محوطه ای بصورت استاندارد و متناسب با محیط مورد نظر تولید کننده و عرضه کننده انواع پایه باغی و چمنی در طرح و مدل های متنوع با کیفیت تضمینی در قیمت مناسب و ارزان به سراسر ایران و صادر کننده تجهیزات روشنایی به کشور های همجوار ایران می باشد .
مشتریان محترم جهت سفارش و تهیه انواع پایه روشنایی چمنی مقاوم و مستحکم محوطه ای با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند تا خریدی مطمعن در کوتاهترین زمان ممکن را تجربه نمایند .  


پایه چراغ چمنی طرح حبابی
پایه چراغ چمنی طرح حبابی

برای ثبت سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید 09122464898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up