کیفیت ساخت پایه چراغ چمنی



پایه چراغ چمنی یک وسیله جهت ایجاد نورپردازی زیبا و خاص در یک محوطه بوده که در مدل های متنوع با کاربرد های گوناگون قابل طراحی و تولید میباشد .
پایه چراغ چمنی قابل استفاده در محوطه های روباز به منظور جلوه دادن به آن محیط و روشن نمودن آن میباشد که جهت افزایش طول عمر سازه از روش های مقاوم سازی در ساخت آن بهره میگیرند .


پایه چراغ چمنی 120 سانتی
پایه چراغ چمنی 120 سانتی

طراحی و ساخت پایه چراغ چمنی با بدنه منور


برای مشاهده نمونه های این محصول بر روی لینک مقابل کلیک نمایید : پایه چراغ چمنی و محوطه ای 


پایه چراغ چمنی آلومینیومی
پایه چراغ چمنی آلومینیومی

برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



پایه چراغ چمنی طرح حبابی
پایه چراغ چمنی طرح حبابی


تنوع مدل های پایه چراغ چمنی



پایه چراغ چمنی یک سازه ی دکوراتیو بوده که در محیط های روباز خصوصی و عمومی در سطح شهر ها از آن بهره میگیرند .
از این رو باید جهت افزایش زیبایی آن محیط مدل پایه چمنی را متناسب و هماهنگ با سبک معماری و رنگ های استفاده شده در آن فضا انتخاب نمود تا بتوان محیطی شیک در عین حال آرامش بخش را ایجاد نمود که تمامی اجزای آن با یکدیگر سازگاری داشته و جلوه ای زیبا داشته باشند .


پایه چراغ چمنی 80 سانتی
پایه چراغ چمنی 80 سانتی


قیمت پایه چراغ چمنی 80 سانتی



پایه چراغ چمنی را میتوان در طرح و مدل های متنوع با کاربرد و قابلیت های متفاوت از متریال اولیه گوناگون طراحی و اجرا نمود که این عوامل در تعیین قیمت پایه روشنایی چمنی تاثیر گذار میباشد .
به هنگام خرید پایه چراغ چمنی علاوه بر قیمت سازه باید به کیفیت و طول عمر آن نیز توجه کرده تا بتوان سازه ای کاربردی با بهترین کارایی را تهیه نمود .
مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده و عرضه کننده انواع پایه روشنایی چمنی در کیفیت و طول عمر بالا جهت رضایتمندی مشتریان خود بوده که کلیه محصولات این مجموعه مطابق با استاندارد ها و بهترین کارایی طراحی و تولید شده اند .


پایه چراغ چمنی طرح CNC
پایه چراغ چمنی طرح CNC


صادرات پایه چراغ چمنی به شهرهای عراق



مجموعه نورسا شید نویان صادر کننده انواع تجهیزات روشنایی و نورپردازی از جمله پایه روشنایی چمنی به شهرهای ایران و کشورهای همسایه در بهترین و بالاترین کیفیت و کارایی مطابق با استاندارد تولید و نصب سازه بوده که محصولاتی با گارانتی 12 ماهه به همراه خدمات پس از فروش توسط کارشناسان این مجموعه به مشتریان محترم در قیمت مناسب جهت رضایتمندی آنها عرضه میگردد .


پایه چراغ چمنی طرح پانچی
پایه چراغ چمنی طرح پانچی


ارسال پایه چراغ چمنی به امارات ، ترکمنستان و عمان



پایه چراغ چمنی یک سازه ی زیبا و پرکاربرد در محیط های روباز بوده که جهت نورپردازی و روشنایی فضای سبز در مکان های خصوصی و عمومی مورد استفاده قرار میگیرد و جلوه ای مدرن و زیبایی را به محوطه ی این مکان ها میبخشد .
از این رو پایه چراغ چمنی مورد توجه افراد قرار گرفته است که مجموعه نورسا شید نویان این پایه چراغ های چمنی را در مدل های زیبا و مدرن با توجه به سبک معماری های پیشرفته و متناسب با آنها در بهترین کیفیت تولید شده از متریال مرغوب طراحی کرده و به کشورهای همسایه نظیر امارات ، ترکمنستان و عمان در کوتاهترین زمان ارسال میکند .


پایه چراغ چمنی طرح CNC
پایه چراغ چمنی طرح CNC


انواع پایه چمنی با گلدانی ریخته گری



پایه چمنی یک سازه ی تزیینی بوده که با استفاده از مواد اولیه گوناگون طراحی و تولید میشود .
اغلب در طراحی پایه چراغ چمنی جهت زیبایی و دکوراتیو بودن سازه از ورقه های آلومینیوم ریخته گری بوسیله ی قالب های مخصوص در طرح های مدرن و شیک بهره میگیرند .
گلدانی ریخته گری پایه چراغ چمنی علاوه بر ایجاد زیبایی در این سازه ها سبب افزایش دوام و استحکام آنها میشود .


پایه چراغ چمنی طرح حبابی
پایه چراغ چمنی طرح حبابی


نورسا شید نویان سازنده چراغ چمنی مدرن



مجموعه نورسا شید نویان با پیشرفت علم و فناوری و بهره گیری از مهندسین مجرب تولید کننده و سازنده انواع پایه روشنایی های مدرن با سبک های خاص و جذاب بوده که سعی دارد محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت رضایتمندی مشتریان خود به بازار های داخلی و خارجی عرضه کند .
جهت اطلاعات بیشتر در مورد این سازه ها میتوانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .


پایه چراغ چمنی طرح دلفین
پایه چراغ چمنی طرح دلفین


پایه چراغ طرح حبابی



پایه چراغ چمنی قابل طراحی و اجرا در مدل های متنوع با ایده های خلاقانه و مدرن بوده که یکی از مدل های پرطرفدار  پایه چراغ چمنی طرح حبابی میباشد .
این نوع پایه چراغ چمنی بدلیل کاربرد و کارایی بالایی که دارد بسیار مورد استفاده در مکان های مختلف قرار میگیرد .
حباب پایه چراغ چمنی جهت مقاومت سازه در برابر عوامل محیطی از پلی کربنات نشکن طراحی شده که به علت خاصیت این نوع حباب ها نور به اندازه استاندارد با کیفیت بالا به محیط اطراف پخش میشود .


پایه چراغ چمنی با حباب پلی کربنات
پایه چراغ چمنی با حباب پلی کربنات


اصول طراحی چراغ های محوطه



در طراحی و اجرای چراغ های محوطه با توجه به معماری و سبک ساخت محیط اطراف سازه و همچنین المان های نصب شده در آن مکان میتوان از انواع پایه چراغ محوطه ای با سبک طراحی خلاقانه و متناسب با محیط پیرامون آن بهره برد .
سازه های تولید شده طبق اصول استاندارد دارای بهترین کارایی و طول عمر بالا میباشند و سبب افزایش زیبایی و ظاهری مطلوب در آن محیط میشوند .


پایه چراغ چمنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
پایه چراغ چمنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک


چراغ چمنی جهت نصب در باغ ویلا



امروزه جهت افزایش زیبایی و ظاهری مدرن در باغ ویلا از پایه چراغ چمنی در طرح های متنوع استفاده میکنند .
چراغ چمنی در باغ ویلا قابل نصب در ورودی آنها و راه های منتهی به ساختمان باغ ویلا و همچنین در اطراف استخر جهت جلوه دادن به المان های نصب شده در باغ ویلا و نورپردازی زیبای آنها میباشد  .


پایه چراغ چمنی و محوطه ای
پایه چراغ چمنی و محوطه ای


نصب چراغ چمنی در میادین شهری



سبک طراحی میادین شهری در زیبایی و چشم انداز شهرها تاثیر بسزایی داشته بنابراین سبک طراحی و المان های نصب شده در این اماکن از اهمیت بالایی برخوردار است .
یکی از المان هایی که در میادین شهری سبب زیبایی و روشنایی آنها میشود پایه چراغ چمنی است که با نورپردازی های متفاوت در رنگ های متنوع موجب ایجاد چشم اندازی زیبا در میادین شهری و به طور کلی شهرها میشود.


پایه چراغ چمنی 80 سانتی
پایه چراغ چمنی 80 سانتی


فروش چراغ چمنی 90 سانتی



مجموعه نورساشید نویان تولید کننده و فروشنده محصولات نورپردازی باغ ویلا و پارک ها بوده که با بهره گیری از متریال درجه 1 زیر نظر افراد متخصص این سازه ارائه دهنده ی پایه چراغ چمنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا بدون واسطه بازار بصورت مستقیم میباشد .
جهت اطلاع از مشخصات فنی سازه و ثبت سفارش با کارشناس فروش این مجموعه توسط شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید .


پایه چراغ چمنی طرح رفلکتوری
پایه چراغ چمنی طرح رفلکتوری

برای خرید محصول پایه چراغ چمنی با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up