دکل نوری و تامین روشنایی پارکها



دکل نوری معروف به برج روشنایی و برج نوری نیز بوده که بوسیله ی پرژکتور های نصب شده به روی خود به تامین روشنایی محیط پیرامون خود می پردازد.
دکل نوری مناسب مناطق وسیع بوده که با توجه به پرژکتور های نصب شده به روی خود دارای نورپردازی هایی با شدت پراکنش نوری متفاوت می باشد .
دکل نوری در ارتفاعات مختلف متناسب با نیاز محیط به میزان نور کافی طراحی و ساخته می شود .


دکل روشنایی گالوانیزه
دکل روشنایی گالوانیزه

تولید و فروش برج نوری مرتفع


شرکت نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع دکل و برج نوری با پوشش گالوانیزه گرم به همراه متعلقات تابلو برق ، گیربکس برقی و ادوات مورد نیاز و در صورت نیاز فندانسیون آماده به کار در اختیار مشتریان محترم قرار داده و راهنمایی های لازم جهت نصب و راه اندازی دکل مورد نظر را ارائه می نماید .


برج روشنایی و پایه چراغ شهری
برج روشنایی و پایه چراغ شهری

برای بازدید از سایر محصولات تولید ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



برج روشنایی چند وجهی گالوانیزه
برج روشنایی چند وجهی گالوانیزه


برج نوری مورد استفاده در پارک ها



برج های نوری با توجه به کاربرد هایی که دارند و موقعیت جغرافیایی مکانی که قرار است در آنجا نصب شوند در طرح و مدل های متفاوت طراحی و تولید می شوند .
برج نوری مورد استفاده در بوستان ها و پارک های شهری می تواند در دو نوع ثابت و یا متحرک باشد که هر کدام از آنها با توجه به کاربردی که دارند می توانند با قابلیت های متفاوت تولید شوند .
برای مثال ، برج نوری متحرک را می توان در دو نوع دستی و یا برقی با تعداد پرژکتورهای مختلف طراحی کرده و در پارک ها و بوستان های شهری از آنها جهت تامین روشنایی این اماکن بهره برد .


برج روشنایی با گیربکس برقی
برج روشنایی با گیربکس برقی


افزایش طول عمر برج روشنایی پارک ها



برج های روشنایی نصب شده در پارک ها بدلیل قرار گیری در معرض آب و هوای جوی نا مساعد و گرد و غبار با در نظر گرفتن هزینه و نوع معماری این مکان ها توسط گالوانیزه گرم و یا رنگ های مخصوص صنعتی مانند الکترو استاتیک در رنگ های متنوع پوشش داده می شوند تا سبب افزایش طول عمر و کارایی این سازه ها شوند .


برج روشنایی با پرژکتور بخار سدیم
برج روشنایی با پرژکتور بخار سدیم

نورسا شید نویان سازنده برج نوری



مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه و مهارت در ساخت و طراحی انواع برج های نوری سازنده این محصولات با کیفیت بسیار بالا و استاندارد از مواد اولیه مرغوب بوده و در تلاش است با حذف واسطه های بازار و عرضه مستقیم سازه های خود را در قیمت مناسب به مشتریان محترم عرضه کند .


برج روشنایی استادیومی
برج روشنایی استادیومی


پارامتر های موثر در قیمت دکل نوری



دکل های روشنایی با توجه به کاربرد و قابلیت هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند .
ازجمله پارامتر های تاثیر گذار در قیمت انواع برج های روشنایی می توان به ارتفاع برج نوری ، نوع طراحی برج روشنایی بصورت ثابت و یا متحرک ، نوع و تعداد پرژکتور های نصب شده به روی آن ، چگونگی نصب پرژکتورها ، پوشش برج روشنایی ، مشخصات ستون اصلی و متریال اولیه مصرفی اشاره نمود که هرکدام از عوامل با توجه به نقشه ی اولیه برج نوری می توانند متغیر باشند .


دکل روشنایی به همراه سبد متحرک
دکل روشنایی به همراه سبد متحرک


کاربرد برج نوری 6 متری



برج های نوری با توجه به استفاده و کاربردی که دارند در ارتفاعات مختلف بسته به نیاز محیط اطراف به میزان نور کافی طراحی و تولید می شوند که برج نوری در ارتفاع 6 متر نیز یکی از این سازه ها بوده که قابل تولید در دو نوع دستی و یا برقی مطابق با درخواست مشتری می باشد .
تعداد پرژکتورهای نصب شده به روی برج نوری در ارتفاع 6 متر عموما 6 و یا 8 عدد بوده که با توجه به مساحت محیط پیرامون تعداد پرژکتورها متغیر می باشد و برج نوری بوسیله ی این پرژکتورها به نورپردازی و تامین روشنایی بوستان ها ، پارک ها و محیط هایی با وسعت زیاد می پردازند .


دکل روشنایی چندوجهی گالوانیزه
دکل روشنایی چندوجهی گالوانیزه


مزیت استفاده از برج نوری 6 متری بوستانی



برج نوری در ارتفاع 6 متر از جمله کوچکترین برج های نوری محسوب می شوند که بدلیل ارتفاع کم این سازه ها دارای نورپردازی با شدت نوری بالا و دایره نورپردازی کم بوده و مناسب استفاده در پارک ها ، فضای سبز شهری و به طور کلی مکان هایی است که از پوشش گیاهی مرتفع برخوردار است می باشد .
از آنجایی که انواع برج های روشنایی در ارتفاعات مختلف از قطعات 6 متری طراحی و ساخته می شوند ، این سازه ها بصورت یک تکه در مدل چند وجهی طراحی و تولید می شوند .


دکل روشنایی چندوجهی گالوانیزه
دکل روشنایی چندوجهی گالوانیزه


تولید کننده برج نوری در ارتفاع 6 متر



برج روشنایی در ارتفاع 6 متر با توجه به نقشه ی تعیین شده توسط فرد متخصص و در خواست مشتری از ورقه هایی با ضخامت 3 الی 8 میلیمتر طراحی و ساخته می شوند که این امر با توجه به بررسی شرایط محیطی منطقه متغیر می باشد .
مجموعه نور سا شید نویان با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه در این زمینه تولید کننده و ارائه دهنده ی انواع برج روشنایی در کوتاهترین زمان ممکن با کیفیت بالا می باشد .


دکل روشنایی گالوانیزه
دکل روشنایی گالوانیزه


نصب و اجرای دکل نوری در پارک ها



نصب و اجرای دکل نوری پارکی نیازمند یک سازه ی بتنی بوده تا سبب استحکام و مقاومت سازه شود به این سازه ی بتنی فنداسیون گفته می شود که در دو نوع آماده و یا اجرا در محل قابل استفاده می باشد .
نکته مهم در نصب و راه اندازی انواع برج های روشنایی تطابق بولت های فنداسیون با آکس های سازه تولید شده می باشد تا سازه بصورت استاندارد و مقاوم در محل خود قرار گیرد .
آکس ها و بولت های سازه و فنداسیون به همراه پیچ و مهره هایی به یکدیگر نصب می شوند .


دکل نوری با گیربکس برقی
دکل نوری با گیربکس برقی


کاربرد برج نوری 12 متری بوستانی



برج نوری در ارتفاع 12 متر بدلیل کاربرد و نورپردازی استاندارد که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است که قابل طراحی و تولید در دو نوع ثابت و یا متحرک می باشد .
برج نوری 12 متری با هد متحرک سبب سهولت در تعمیر ، جا به جایی  و نصب پرژکتور ها می شود .
برج نوری 12 متری مجموعه نورسا شید نویان یکی از پرکاربرد ترین سازه های شهری بوده که قابلیت  نصب 6 الی 12 عدد پرژکتور را به روی خود دارد .


دکل نوری استادیومی
دکل نوری استادیومی

نورپردازی دکل روشنایی 9 متری پارکی



دکل روشنایی در ارتفاع 9 متر دارای پراکنش نوری زیاد به همراه دایره ی پخش نور پایینی که مناسب محیط هایی با وسعت کم می باشد .
دکل روشنایی در ارتفاع 9 متر در دو نوع دستی و یا برقی طراحی می شود که نوع برقی آن شامل گیربکس و الکترو موتور برقی بوده و موجب سهولت در جا به جایی پرژکتور ها می شود .
این نوع دکل ها مناسب استفاده در فضای سبز شهری می باشد .


فوندانسیون پیش ساخته دکل روشنایی
فوندانسیون پیش ساخته دکل روشنایی


صادرات انواع دکل روشنایی پارکی



مجموعه نورسا شید نویان با در نظر گرفتن کلیه استاندارد های مجموعه که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد زیر نظر افراد متخصص و با تجربه در حیطه ی تولید این سازه ها آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در داخل و یا خارج از ایران بوده و تولید کننده و صادر کننده انواع تجهیزات نوری از جمله انواع برج های روشنایی با قابلیت های متفاوت طراحی شده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد .
برج روشنایی مجموعه نورسا شید نویان بدلیل کاربردی بودن و طول عمر بالا بسیار مورد توجه پیمانکاران و کارفرمایان محترم در خارج از ایران بوده است .


دکل روشنایی به همراه سبد متحرک
دکل روشنایی به همراه سبد متحرک

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09122464898 ارتباط بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up