استعلام خرید پایه چراغ پارکی مدرن



پایه چراغ پارکی یک سازه ی پرکاربرد به منظور روشن سازی و نورپردازی محیط پیرامون خود در معابر شهری پاساژ ها و مراکز خرید ، محوطه های سبز ، بوستان ها و اماکن خصوصی ، باغ ویلا و محوطه های سازمان ها بوده که از متریال اولیه به همراه طراحی های متنوع و زیبا تولید می شوند .
این سازه ها بدلیل قرارگیری در معرض گرد و غبار و رطوبت و نورخورشید در دوام و استحکام بالایی ساخته شده که با توجه به سلیقه ی متقاضی و تناسب آن با محیط پیرامون خود در چهاررنگ مسی ، برنزی ، مشکی و سفید پوشیده شده از رنگ الکترو استاتیک مقاوم مورد استفاده قرار می گیرد .


پایه چراغ پارکی طرح درختی
پایه چراغ پارکی طرح درختی

استعلام خرید انواع پایه چراغ پارکی و محوطه ای


مجموعه نورسا شید نویان تولید و نصب انواع پایه چراغ پارکی و محوطه ای را به کمک نیروی متخصص و با دقت بالا به عهده دارد ، برای بهبود کیفیت محصولات تولید اعم از بخش خمکاری ، جوش ، رنگ و مونتاژ سعی بر این است نهایت دقت از طرف مجموعه به کار گرفته شود تا شاهد حداکثر رضایت مندی مشتریان محترم باشیم .


پایه چراغ پارکی طرح لوله ای
پایه چراغ پارکی طرح لوله ای

برای بازدید سایر محصولات مجموعه ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



پایه چراغ پارکی طرح پانچی
پایه چراغ پارکی طرح پانچی


عوامل تاثیر گذار در انتخاب و خرید پایه چراغ پارکی



به هنگام خرید و انتخاب انواع پایه چراغ پارکی قیمت و تعداد این سازه ها مورد توجه بوده و این دو عامل نقش مهمی در یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه دارند و می توان در جهت کاهش قیمت پایه چراغ پارکی از ورقه های فولادی به ضخامت و قطر کمتری استفاده نمود زیرا هرچه قطر و ضخامت ورق فولادی بکار رفته در ساختار پایه چراغ پارکی بیشتر باشد قیمت سازه افزایش می یابد .
همچنین میتوان  پایه چراغ پارکی را با حباب بزرگتر طراحی کرده تا برای یک محوطه ی وسیع تعداد کمتری از این سازه ها در جهت نورپردازی محیط مورد نیاز باشد .


پایه چراغ پارکی طرح دلفین
پایه چراغ پارکی طرح دلفین


استعلام خرید و قیمت مقرون به صرفه پایه چراغ حیاطی



پایه چراغ حیاطی و یا پارکی مناسب فضای روباز بوده که اگر شما قصد خرید آنها را دارید می توانید از راه های متفاوتی به این امر بپردازید .
امروزه مراکز معتبر بسیاری از جمله مجموعه نورسا شید نویان آماده ی خدمت رسانی به مشتریان محترم در زمینه ی کسب اطلاعات در مورد انواع تجهیزات شهری و روشنایی و خرید این سازه های پرکاربرد می باشد .
همچنین قیمت پایه چراغ پارکی بر اساس نوع متریال اولیه ، تعداد براکت های سازه ( بصورت یک الی دو طرفه ) و تعداد و نوع سرچراغ آنها متفاوت بوده و بدیهی است پایه چراغ های فلزی دارای قیمت ارزان تری نسبت به پایه چراغ پارکی از جنس آلومینیوم و یا چدن دارد .


پایه چراغ پارکی طرح لوله ای
پایه چراغ پارکی طرح لوله ای


اهمیت مشخصات فنی پایه چراغ به هنگام خرید آنها



مشخصات فنی پایه چراغ از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت پایه چراغ پارکی بوده که توسط کارفرما با در نظر گرفتن استاندارد های مربوط به ساخت سازه و بررسی موقعیت جغرافیایی محل نصب سازه تعیین می گردد .
اغلب مشخصات فنی از جمله ارتفاع و ضخامت ورق برای طراحی و تولید پایه چراغ پارکی در طرح و مدل های متنوع یکسان بوده و این سازه ها در ارتفاع بین 2 الی 3 متر مناسب نصب در محیط های روباز همچون ، محوطه ی منازل شخصی ، باغ ویلا ، بوستان های شهری تولید می شوند .
متریال اولیه ی استاندارد در جهت طراحی و ساخت انواع پایه چراغ پارکی از جنس آلومینیوم ، چدن و فولاد می باشد که فولاد بدلیل هزینه ی مقرون به صرفه در ساخت این سازه ها کاربرد بالاتری دارد .


پایه چراغ پارکی طرح حبابی
پایه چراغ پارکی طرح حبابی


خرید پایه چراغ آلومینیومی پارکی



پایه چراغ پارکی قابلیت تولید از جنس آلومینیوم را داشته که این نوع متریال زیبایی و جذابیت فراوانی را به ظاهر این پایه روشنایی ها عرضه می دارد و بدلیل عملیات حرارتی 6061 و 6063 پایه چراغ پارکی از جنس آلومینیوم از استحکام و دوام بالایی در برابر شرایط اقلیمی گوناگون مانند تغیییرات دمایی در اثر تابش نور خورشید و زنگ زدگی و خوردگی بدنه برخوردار می باشند .
همچنین سرچراغ نصب شده به روی این سازه ها نیز از جنس بدنه ی آلومینیوم و یا حبابی از جنس پلی کربنات مقاوم بوده است .


پایه چراغ پارکی طرح پانچی
پایه چراغ پارکی طرح پانچی


خرید پایه چراغ پارکی لوله ای از جنس آهن



پایه چراغ پارکی از جنس لوله های آهنی که سازه هایی پرطرفدار بوده از لحاظ هزینه دارای هزینه ای مقرون به صرفه و مناسب می باشد .
نام دیگر لوله های آهنی فولاد بوده که پایه چراغ پارکی تولید شده از جنس فولاد دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی در برابر وزش باد بوده و مناسب مناطق با باد های شدید می باشد .
همچنین فولاد دارای قابلیت تحمل بیشتری نسبت به آلومینیوم در جهت نگهداری و نصب تجهیزات سنگین در این سازه ها را داشته و به منظور افزایش طول عمر پایه چراغ پارکی فولادی سطح داخلی و خارجی آن را توسط رنگ های مخصوص صنعتی ، گالوانیزه ، رنگ داخلی و آستر پوشش می دهند .


پایه چراغ پارکی و بلواری
پایه چراغ پارکی و بلواری


تولید کننده پایه چراغ پارکی 3 متری و استعلام خرید



پایه چراغ پارکی در مدت زمان طولانی ممکن است در برابر عواملی همچون وزش باد های شدید ، باران های فراوان و رطوبت هوا و تغییرات دمایی در اثر تابش مکرر خورشید به این سازه ها آسیب پذیر شده و دچار زنگ زدگی و یا خوردگی شود که این عوامل از نظر ایمنی و امنیت این سازه ها خطرناک بوده و می تواند موجب سقوط پایه
چراغ پارکی در اثر ضربه های احتمالی شود .
همچنین زنگ زدگی و خوردگی سبب آسیب به کابل کشی این سازه ها شده و خطرات الکتریکی را بدنبال خواهد داشت .
مجموعه نورسا شید نویان با طراحی و تولید پایه چراغ های با کیفیت و مقاوم تولید شده از مواد اولیه مرغوب و طراحی استاندارد آماده ی خدمت رسانی به مشتری محترم در جهت خرید و نصب اصولی انواع تجهیزات شهری می باشد .


پایه چراغ پارکی طرح لاله
پایه چراغ پارکی طرح لاله


نورسا شید نویان صادر کننده پایه چراغ پارکی با طول عمر بالا



مجموعه نورسا شید نویان با سالها تجربه در حیطه ی بررسی نیاز شهری و افزایش کیفیت انواع تجهیزات روشنایی مورد استفاده در شهر ها توانسته است محصولاتی را دربهترین کیفیت و مقاوم در برابر شرایط نا مساعد محیطی با طول عمر بسیار بالا و طراحی منحصر به فرد تولید کرده و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه نسبت به نمونه های موجود در بازار بصورت مستقیم از درب کارخانه به سراسر ایران و سایر کشور های همسایه و همجوار ایران ارسال و صادر می نماید .


فوندانسیون پایه چراغ پارکی
فوندانسیون پایه چراغ پارکی


نکات ضروری به هنگام نصب و راه اندازی پایه چراغ پارکی



پایه روشنایی پارکی بدلیل طراحی های چشم نواز و مدرن خود علاوه بر نورپردازی و پخش نور مناسب به محیط در زیبا سازی و جلوه دادن به فضای پیرامون خود نقش مهمی داشته اند .
نکته ی قابل توجه به هنگام استفاده و نصب این سازه ها وجود درختان بلند در بوستان های شهری بوده که ممکن است مانع نورپردازی مناسب و استاندارد این سازه ها شوند که در جهت جلوگیری از بروز چنین مشکلی از پایه روشنایی با ارتفاع کمتر و نورپردازی یکنواخت بهره می گیرند .



مجموعه نورسا شید نویان تولید کننده انواع پایه چراغ های پارکی و محوطه ای با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد ، با ما در ارتباط باشید 09122464898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up