مجموعه بازی پلی اتیلن مدرن



مجموعه بازی از جنس پلی اتیلن مناسب استفاده کودکان در فضای باز شهری و مکان های خصوصی مانند ، باغ ویلا ، حیاط منازل بوده که در ابعاد و سایز های متفاوت قابل طراحی و تولید می باشد .
مجموعه بازی پلی اتیلنی پارکی قابل نصب در اماکنی همچون ، پارک ها ، فضای سبز شهری ، مدارس ، مهد کودک ، باغ ویلاها و یا حیاط منازل شخصی بوده که در کیفیت بالا از مواد اولیه مرغوب در مجموعه نورسا شید نویان طراحی و تولید می شوند و قابل سفارش در ارزان ترین قیمت می باشد .


مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان
مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان

استعلام تهیه و خرید وسایل بازی پلی اتیلن


شرکت نورسا شید نویان طراح و سازنده انواع ست ورزشی پارکی و بوستانی می باشد ، همچنین این مجموعه وارد کننده  مجموعه بازی پلی اتیلن  با بهترین کیفیت و مقاوم در برابر اشعه UV می باشد . 


مجموعه بازی پلی اتیلن
مجموعه بازی پلی اتیلن


جنس مجموعه بازی پارکی



در گذشته وسایل بازی پارکی کودکان از جنس هایی از قبیل فلز یا چوب طراحی می کردند که این مواد اولیه مقاومت چندانی در برابر شرایط محیطی گوناگون نداشته و دچار تخریب و زنگ زدگی می شدند اما امروزه مجموعه بازی پارکی را از متریال جدید و با کیفیت پلی اتیلن طراحی و تولید می کنند که علاوه بر سبک بودن و حمل و نقل و جا به جایی آسان دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات دمایی و آب و هوایی جوی مختلف می باشد و مانند وسایل پارکی فلزی قدیمی در برابر تابش نور آفتاب داغ نشده و در نتیجه سبب راحتی و آرامش کودکان می شود .


مجموعه بازی کودک
مجموعه بازی کودک


ویژگی مجموعه بازی پلی اتیلن مدرن



مجموعه بازی پلی اتیلن دارای ویژگی های بسیاری از قبیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف ، دارای خاصیت UV ، قابل استفاده در همه ی فصول سال ، تنوع در تولید ، دارای  رنگ بندی های شاد مناسب روحیه کودکان ، دارای کفپوش استاندارد ، ایجاد محیط امن و سالم برای کودک ، دارای ظرفیت بالا ، سرگرم کننده کودک در مدت زمان طولانی و تقویت حس حرکتی در کودک می باشد .
مجموعه نورسا شید نویان طراح و تولید کننده انواع مجموعه بازی پارکی پلی اتیلن در تنوع بالا و مطابق با استاندارد جهانی می باشد .


مجموعه بازی کودکان از جنس پلی اتیلن
مجموعه بازی کودکان از جنس پلی اتیلن

برای بازدید از سایر محصولات تولیدی ما بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید : 



مجموعه بازی کودکان
مجموعه بازی کودکان


مزیت و کاربرد مجموعه بازی پارکی



امروزه مجموعه بازی پارکی را از جنس پلی اتیلن طراحی کرده که دارای مزیت های فراوانی از جمله ، قابلیت طراحی و ساخت مشابه به شخصیت های کارتونی در رنگ های متنوع و شاد مطابق با روحیه ی کودکان ، قابل ساخت در ابعاد و سایز های متفاوت با طراحی سرسره و تاب متنوع ، کمک به افزایش یادگیری کودکان در فرهنگ اجتماعی و آشنایی با رنگ ها ، جلوگیری از آسیب کودکان به هنگام بازی بدلیل طراحی خاص و منحصر به فرد این محصولات اشاره نمود .
مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه تولید انواع مجموعه بازی پارکی سازنده این تجهیزات با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه با حذف واسطه های خارجی می باشد .


مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان
مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان


نکات استاندارد ساخت مجموعه بازی پارکی



مجموعه بازی پارکی کودکان باید دارای استاندارد هایی باشد تا سبب افزایش سلامت محیط زیست و کودکانی شود که از این تجهیزات در مکان های مختلف استفاده می کنند .
مجموعه بازی پارکی دارای استاندارد های ساخت از قبیل ، مقاومت در برابر اشعه های مضر ، نورخورشید ، آب و هوای اقلیمی گوناگون ، دارای استحکام بالا ، دارای رنگ بندی متنوع ، ضد زنگ و فاقد سرویس های دوره ای می باشد.


مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان
مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان


هدف از ساخت مجموعه بازی پلی اتیلن در پارک ها



مجموعه بازی پارکی در کودکان در دسته ی مبلمان شهری قرار داشته که به منظور سرگرمی کودکان در پارک ها ، فضای سبز شهری ، محوطه های مراکز خرید ، مهد کودک ها ، مدارس و باغ ویلاهای بزرگ طراحی و ساخته می شوند.
این تجهیزات بهداشتی بوده و به سلامت کودکان و محیط زیست کمک می کنند .
همچنین مجموعه بازی پارکی پلی اتیلن مدرن به گونه ای طراحی و ساخته شده است که مطابق با روحیه کودکان بوده و در یادگیری کودکان و اجتماعی شدن آنها بسیار تاثیر گذار می باشد .
مجموعه نورسا شید نویان با در نظر گرفتن نیاز شهری اقدام به تولید و عرضه ی این تجهیزات مطابق با استاندارد های جهانی کرده است .


مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان
مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان


اجزای تشکیل دهنده مجموعه بازی پارکی



مجموعه بازی پارکی مدرن دارای تجهیزاتی مانند ، سرسره های عادی ، سرسره های پیچ دار ، سرسره های تونلی ، سرسره های موج دار ، تاب ، راه پله ، الاکلنگ ، بارفیکس و بند بازی می باشد که به سرگرم شدن کودکان کمک می کند .


مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی
مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی


مشخصات فنی مجموعه بازی پارکی پلی اتیلن



مجموعه بازی پارکی نصب شده در اماکن مختلف بدلیل استفاده کودکان ازاین تجهیزات باید بصورت اصولی با مشخصات فنی استاندارد طراحی و ساخته شده تا موجب افزایش کاربرد این سازه ها و سلامت کودکان شوند .
مجموعه بازی پارکی پلی اتیلنی در ابعاد و سایز های مختلف با رنگ بندی های متنوع سازگار با روحیه کودک از مواد اولیه بهداشتی و ضد حساسیت طراحی و ساخته می شود .


مجموعه بازی فلزی
مجموعه بازی فلزی


ساختار مجموعه بازی پلی اتیلنی



مجموعه بازی پارکی از جنس پلی اتیلن نصب شده در پارک ها و فضای سبز شهری از دو بخش اسکلت فلزی سازه و قطعات پلی اتیلنی آن تشکیل شده است که بخش اسکلتی مجموعه بازی وظیفه ی نگهداری و اتصال تجهیزات نصب شده در پارک ها را به یکدیگر داشته و بخش پلی اتیلنی آن شامل تاب و سرسره های این مجموعه می باشد .
نورسا شید نویان نامی معتبر در زمینه ی طراحی و ساخت این تجهیزات مطابق با استاندارد های روز دنیا و عرضه این محصولات از مواد اولیه با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب می باشد .


مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان
مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان


محل مناسب جهت ساخت مجموعه بازی پارکی



تعیین محل جهت نصب مجموعه بازی پارکی در فضای سبز شهری و پارک ها موضوعی مهم بوده که باید توسط فرد متخصص با بررسی محیط اطراف این سازه ها انجام گیرد .
مجموعه بازی پارکی باید در محلی نصب شود که به امکانات رفاهی از قبیل ، سرویس بهداشتی  ، فروشگاه  و نیمکت های پارکی دسترسی داشته و بدور از رفت و آمد اتومبیل ها باشد تا موجب ایمنی بیشتر هنگام استفاده از این تجهیزات شود .


مجموعه بازی پلی اتیلن
مجموعه بازی پلی اتیلن


نورسا شید نویان صادرکننده مجموعه بازی پارکی



مجموعه نورسا شید نویان با بهره گیری از صنعت پیشرفته و دانش روز دنیا اقدام به طراحی و ساخت انواع تجهیزات شهری از قبیل ، مجموعه بازی پارکی از جنس پلی اتیلن از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در طرح و مدل های متنوع و مدرن کرده و صادر کننده این تجهیزات به کشور هایی نظیر ، آذر بایجان ، تاجیکستان ، عراق ، عمان ، ترکمنستان و سایر کشور های همجوار در مناسب ترین قیمت و کوتاهترین زمان ممکن می باشد .


مجموعه بازی کودکان
مجموعه بازی کودکان

کلام آخر برای ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09122464898 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up